Fokker van een volgende hond

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Zou je als er in de toekomst nog een hond komt, voor dezelfde fokker kiezen als bij je huidige hond(en)?

Ja, want ik ben er heel tevreden over
53
51%
Nee, want
31
30%
Anders, namelijk ...
20
19%
 
Totaal aantal stemmen: 104

Gebruikersavatar
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 490
Lid geworden op: 26/08/10 09:22
Locatie: Eke
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor RaymondC » 31/08/10 10:32

Nee, want onze Harry komt uit een showlijn (echte werklijnen bestaan niet in chocolade bruin) en ons volgende lab gaat uit een werklijn komen.
Qua karakter, bouw en werklust is Harry een goeie en lieve hond, maar je ziet en merkt het verschil met een werklijn.

Maar zou de fokster zeer zeker aanraden.

Ine55

Ongelezen berichtdoor Ine55 » 31/08/10 10:48

Hoop nog heel lang van Luna te kunnen genieten ,maar ik zou direct weer een pup willen van deze fokker.Is iemand die met hart en ziel bezig is met het fokken van labradors.
Wij zijn altijd goed begeleid en bij vragen altijd goed geholpen.


Gr. Ine

kiaora

Ongelezen berichtdoor kiaora » 01/09/10 11:02

Ik ben zeeeer tevreden over de fokker van kiaora. Jesse komt uit een huis situatie dus niet bij een officiele fokker vandaan.
Kort geleden was ik weer op bezoek bij de fokker van Kiaora en hoe zij denkt over het fokken en hoe om te gaan met de hond en waar zij voor staat ,spreekt mij erg aan! Het komt erg overeen met hoe ik zelf denk.

ankef

Ongelezen berichtdoor ankef » 01/09/10 11:25

Ik zou nooit geen labje meer halen bij de fokker van Häsel. Heb hem eigenlijk pas 'leren kennen' nadat ik Häsel gekocht had, en ben het niet eens met zijn manier van fokken.

LoveLab

Ongelezen berichtdoor LoveLab » 01/09/10 13:40

Ik zou zeker geen hond meer halen bij de fokker waar Jones vandaan komt.

Jones heeft geen stamboom, dat vind ik dan nog niet het grootste probleem, maar zodra wij Jones hadden opgehaald veranderde het contact meteen.

Wij zijn vaak daar geweest vanaf het moment dat de pups 3 weken waren en er vielen eigenlijk geen rare dingen op. Alles was netjes verzorgt, mooie werpbak, mooie puppyren etc. De boekenkast stond vol met boeken over honden, heb zelfs nog een boek gekregen die ik wel kon gebruiken voor mijn opleiding. Al met al een goed gevoel.

De dag dat wij Jones gingen halen, had ze zich verslapen. Nou ja kan gebeuren. Maar toen wij binnen kwamen schrok ik me rot. Het hele huis zat onder de stront en pies van de honden, ze schopte één van haar andere honden letterlijk en figuurlijk naar buiten en je kon merken dat ze er helemaal genoeg van had. Ook de andere nieuwe puppy eigenaren waren helemaal in schock. Was echt een rare situatie... Ik hoorde vorig jaar dat ze ook alle honden heeft weggedaan en zich nu gestort heeft op het fokken van katten.

Nu zijn wij heel blij met Jones, maar de volgende keer gaan wij dus niet meer naar deze 'fokker'.

willeke02022003

fokker van een

Ongelezen berichtdoor willeke02022003 » 04/09/10 22:56

hoi alle maal ik hed nee gestemt want er komt maar 1 pupy bij
ik hed eerste 3 honden gehad en dat was een beetje veel ik hed nu nog shih-tzu
we hedden 1 klein witte hond gehad en dieis dood gebeten door on ze ander hond een mechlse herder de herder hedden wij niet meer hij terug gegaan maar de fokker
daar om komt er maar 1 pupy bij en het word een blonde labrador pupy
reutje
dat zal in nov 2010 zijn
groetjes willeke 02022003

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 05/09/10 10:40

Ik heb nee gestemd, ondanks dat ik heel blij ben met Noah en hij echt het juiste karakter enz heeft voor ons zou ik volgende keer voor een ander fokker kiezen (wel voor het zelfde soort hond, karakter enz)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

marjolein

Ongelezen berichtdoor marjolein » 07/11/10 18:15

Ik heb ja gestemd.
Inmiddels heet de kennel geen joe batt's arm meer.
Luna komt uit het laatste nest van joe batt's arm. Inmiddels heten ze wishstone.
Ik ben er tevreden en heb nog steeds heel leuk contact met de fokker.
Ze heeft ook echt haar hart voor de honden en is ontzettend leuk met ze!
Zij hebben daar een goed leven! het is alleen jammer dat ze zo ver bij ons vandaan wonen ;) (een ritje is 3 uur heen en 3 uur terug voor ons)

james

Ongelezen berichtdoor james » 07/11/10 20:23

Ja, ook wij zijn zeer tevreden over Sophie's home en erg blij met het kontakt dat er nog steeds is met Marja. We gaan nog regelmatig met haar en haar reuen wandelen en als er iets is, dan staat ze altijd voor je klaar.

Ik ben erg blij met mn Dean :verliefd1: , hij is een geweldige lab met een super karakter, natuurlijk nog lekker enthousiast als puber, maar zo nu en dan laat hij toch al merken hoe relaxed hij kan zijn, dus dat zit wel goed.

Veensje

Ongelezen berichtdoor Veensje » 28/11/10 15:42

De fokker van Fleur zou ik niet weer een pup kopen al waren ze wel op vers afgespeend en zijn ze de stamboom zelf komen brengen. Daarna heb ik nog vaak contact gezocht maar er werd niet meer gereageerd. Ook denk ik dat ze niet meer fokken, ze hadden een reu en teef als huishond waar ze een aantal nesten mee hebben gedaan. De broer van Fleur via dit forum ontmoet heeft hd.
Verder is Fleur wel een geweldige hond goed gezond en een heel fijn karakter. Ze heeft ook heel veel werklust.

Venus heb ik als herplaatser gehad ze had 4 nesten gehad en door het overslaan van haar loopsheid gelukkig de 5e niet meer kunnen krijgen. Toen had ze al chronische oorontsteking, en last van haar gewrichten.
Voor mij komt van de fokker van Venus geen pup vandaan, omdat ik zoveel nestjes teveel vind, ze een kennelleven leiden en ik de lijnen te loch en zwaar vind.

De volgende keer komt mijn labje uit een werklijn, van een fokker die goed op gezondheid en karakter van indiviuele hond let en hierop ook zijn fokbeleid zal aanpassen en verder vooral echt met liefde voor het ras met fokken bezig is.

Maar dat gaat nog heel wat jaartjes duren, hoop ik eerst maar eens genieten van de 6 meiden die ik nu heb. :D

Gebruikersavatar
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 947
Lid geworden op: 04/10/05 20:50
Locatie: vlaardingen

Ongelezen berichtdoor margreet » 28/11/10 17:29

Ik heb anders gestemd, want heeeeel misschien gaat mijn eigen Guusje ooit eens een nestje krijgen.
Eerst maar eens zien of alles met haar in orde is en of de fokster een mooie werklustige reu kan vinden met een goed karakter uiteraard 8)
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet

Gebruikersavatar
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 540
Lid geworden op: 27/08/05 10:42
Locatie: Gelderland

Ongelezen berichtdoor mawo » 28/11/10 21:09

Ik heb anders gestemd, omdat de fokker waar Mylan vandaan komt niet meer fokt.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)

Gebruikersavatar
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 848
Lid geworden op: 03/01/08 21:02
Locatie: Steenwijk

Ongelezen berichtdoor margré » 28/11/10 21:28

Absoluut ga ik dan weer naar de zelfde fokker
Ben zeer tevreden over de fokker van mijn honden
De begeleiding en dergelijke is super
Groetjes Margré
Lebber Hope

Gebruikersavatar
Kyra
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3251
Lid geworden op: 27/01/08 21:23
Locatie: Alphen aan den rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kyra » 29/11/10 23:49

Ik heb anders gestemd..
Ik zou als de combinatie zeer aantrekkelijk zou zijn zeker weer gaan voor waar Yana vandaan komt!!! Ik kijk gewoon naar combinaties die mij zeer aanspreken, kan ook zo bij een andere fokker zijn. Daarnaast zit de fokker van Yana voor een aantal jaar in Amerika dus is niet eens een optie. (ze fokt op het moment ook niet meer)
Afbeelding

Marianna

Ongelezen berichtdoor Marianna » 03/12/10 01:34

margré schreef:Absoluut ga ik dan weer naar de zelfde fokker
Ben zeer tevreden over de fokker van mijn honden
De begeleiding en dergelijke is super

Hihi, hoeft toch niet meer! Nog even en Faith geeft je een schat van een pup als je er eentje bij wilt! Nog even geduld, ze is vast zwanger!


Terug naar “Polls”