Fokker van een volgende hond

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Zou je als er in de toekomst nog een hond komt, voor dezelfde fokker kiezen als bij je huidige hond(en)?

Ja, want ik ben er heel tevreden over
53
51%
Nee, want
31
30%
Anders, namelijk ...
20
19%
 
Totaal aantal stemmen: 104

Simoon

Ongelezen berichtdoor Simoon » 27/06/10 21:28

Ik zou direct weer een hond van Hilldream's willen hebben!!!!! Alleen is dat helaas niet meer mogelijk omdat ruim 1 1/2 jaar geleden de fokster, mevrouw Annelie Spronk is overleden..... :(
Ik ben haar nog altijd erg dankbaar dat zij ons een van haar pups heeft toevertrouwd, wij hebben een, al zeg ik hetzelf :oops: , een prachtige hond met een geweldig lief, zacht en prachtig karakter!!!

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 28/06/10 00:18

Lupos schreef:Ja, direct!! :klasse:

oh de waarom nog hahaha
Nou, De manier van fokken: weinig nesten per teefje, weinig nesten in de afgelopen 10 jaar, maar een schat aan kennis waar veel en effectief gebruik van wordt gemaakt. Fijne werkhonden, met een mooi uiterlijk en een heerlijk karakter!!

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, super hond die nu al zó graag voor en met me werkt :verliefd1: ik zou niet anders meer willen. Ze staan altijd met raad en daad voor je klaar, ja meer dan tevreden kan ik wel zeggen :applaus:

Bij de fokker van Max niet, Max is de grootste schat van de wereld, maar heeft totaal geen will to please.
Luna komt uit een gelegenheids nestje en ik hoop van harte dat het daar bij één nestje gebleven is vanwegen de gezondheid van Luna, niet vanwegen haar karakter, want het is een enorme lieverd.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 28/06/10 10:42

Lunatic schreef:Bij de fokker van Max niet, Max is de grootste schat van de wereld, maar heeft totaal geen will to please.

En het is een fokker die zich niet echt aan de richtlijnen houdt 8) , maar Max is een schat dat is ook belangrijk!

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 28/06/10 11:35

ester en max schreef:
Lunatic schreef:Bij de fokker van Max niet, Max is de grootste schat van de wereld, maar heeft totaal geen will to please.

En het is een fokker die zich niet echt aan de richtlijnen houdt 8) , maar Max is een schat dat is ook belangrijk!

Ow dat wist ik niet eens :) Maar ik zou Max voor geen miljoen willen missen, we doen gewoon dingen die hij leuk vind en genieten daar ook enorm van, ook als hij lekker op schoot komt liggen :verliefd1: :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 28/06/10 13:02

Lunatic schreef:
ester en max schreef:
Lunatic schreef:Bij de fokker van Max niet, Max is de grootste schat van de wereld, maar heeft totaal geen will to please.

En het is een fokker die zich niet echt aan de richtlijnen houdt 8) , maar Max is een schat dat is ook belangrijk!

Ow dat wist ik niet eens :) Maar ik zou Max voor geen miljoen willen missen, we doen gewoon dingen die hij leuk vind en genieten daar ook enorm van, ook als hij lekker op schoot komt liggen :verliefd1: :lol:
toen bleek dat hij epilepsie had en ik hen erover informeerden hadden ze gelijk iets van: tja jammer dan... we gaan onze teef niet testen en hebben niets gehoord van de rest van het nest dus jullie hebben pech... ik was toen zo boos :evil:

Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 20/02/08 16:14
Locatie: Valkenswaard

Ongelezen berichtdoor Tanja » 28/06/10 13:14

Ik zou zonder twijfel terug gaan naar de fokker van Banjer, Sophie's Home! Ik ben supertevreden over de hele gang van zaken, en Banjer is een superlieve hond (ook al is het af en toe wel een stuiterbal).
Ik mail nog regelmatig met hen, en kan altijd terecht met vragen.

Hopelijk duurt het nog heel lang (het blijft bij ons bij 1 labje), maar ik zou dus zeker weer voor dezelfde fokker kiezen!!!
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...

kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Ongelezen berichtdoor kristies » 28/06/10 14:37

Zonder twijfel zou ik weer naar Diana gaan ! Ben erg tevreden over haar als fokker, met name de ``nazorg`` zegmaar.. Chester is ruim 3 jaar, maar ik kan nog bij haar terecht als iets is of als ik gewoon even wil overleggen. Bijvoorbeeld toen ik zwanger was had ik een periode dat ik dacht dat het nooit goed zou komen met Chester en een baby ( hormenen he 8) ) Diana heeft me met veel gedult gerust gestelt, tips gegeven en naar me geluistert.. Super..
Iedere keer als ik er ben verbaas ik me over de liefde die ze uitstraalt naar al haar honden.

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 28/06/10 15:35

ester en max schreef:
Lunatic schreef:
ester en max schreef:
Lunatic schreef:Bij de fokker van Max niet, Max is de grootste schat van de wereld, maar heeft totaal geen will to please.

En het is een fokker die zich niet echt aan de richtlijnen houdt 8) , maar Max is een schat dat is ook belangrijk!

Ow dat wist ik niet eens :) Maar ik zou Max voor geen miljoen willen missen, we doen gewoon dingen die hij leuk vind en genieten daar ook enorm van, ook als hij lekker op schoot komt liggen :verliefd1: :lol:
toen bleek dat hij epilepsie had en ik hen erover informeerden hadden ze gelijk iets van: tja jammer dan... we gaan onze teef niet testen en hebben niets gehoord van de rest van het nest dus jullie hebben pech... ik was toen zo boos :evil:

:shock: Ik kan me goed voorstellen dat je boos was, dat is echt belachelijk dat ze zo reageerde zeg :(
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

Nienke & Foofer

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 28/06/10 20:32

Ik zou zo weer naar Ineke heen gaan, wat een heerlijke begeleiding en alles erop en eraan!! Nog steeds mail ik haar af en toe met foto's van Foofer en altijd mailt ze me terug.
En stel dat ik vragen heb zou ik nog steeds bij haar terecht kunnen (alleen stel ik ze meestal hier... 8) )

Gebruikersavatar
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2880
Lid geworden op: 28/10/06 15:05
Locatie: Hengelo Ov

Ongelezen berichtdoor ElisabethErnstDave » 28/06/10 22:14

Nienke & Foofer schreef:Ik zou zo weer naar Ineke heen gaan, wat een heerlijke begeleiding en alles erop en eraan!! Nog steeds mail ik haar af en toe met foto's van Foofer en altijd mailt ze me terug.
En stel dat ik vragen heb zou ik nog steeds bij haar terecht kunnen (alleen stel ik ze meestal hier... 8) )


Zie mijn bericht hierover en daar kwam nog bij dat Keira als pup het zwemmersyndroom had ik kon daar toen weinig informatie over vinden en heb jouw fokster gebeld zij heeft mij toen prima adviezen gegeven die ik weer door gaf aan de fokster van Keira en Tara mij heeft ze gerust gesteld en er is inderdaad helemaal niks meer van te zien Ineke :klasse:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding

Gebruikersavatar
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1878
Lid geworden op: 28/03/10 19:01
Locatie: wychen gelderland

Ongelezen berichtdoor miranda » 30/06/10 20:29

Ik heb anders gestemd omdat ik weer voor een herplaatser zou gaan,liefst wel een met stamboom.
Alleen worden er niet zoveel teefjes met stamboom aangeboden,of ze mankeren iets of ze zijn te oud om nog iets mee te doen qau fok of show.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 01/07/10 00:00

Ik hoop dat het bij mij heel lang gaat duren voordat ik weer aan een nieuwe hond begin. Tegen die tijd zijn er misschien weer andere fokkers bij gekomen. Zou ik er op dit moment een hondje bij nemen ( wat niet gebeurd), maar dan werd het zeker een familie lid van Nulay. Dan gaat type hond boven de kleur. ( want eigenlijk heb ik het liefst weer een blondje)
Maar er zijn nog een paar fokkers ( ik zal geen namen noemen) waarvan ik zeker graag een pup zou willen kopen. 8)

lindarosa

Ongelezen berichtdoor lindarosa » 31/07/10 08:53

Tanja schreef:Ik zou zonder twijfel terug gaan naar de fokker van Banjer, Sophie's Home! Ik ben supertevreden over de hele gang van zaken, en Banjer is een superlieve hond (ook al is het af en toe wel een stuiterbal).
Ik mail nog regelmatig met hen, en kan altijd terecht met vragen.

Hopelijk duurt het nog heel lang (het blijft bij ons bij 1 labje), maar ik zou dus zeker weer voor dezelfde fokker kiezen!!!


Wat leuk om te lezen dat er nog een labje bij Sophie's Home vandaan komt! Ik krijg een afstammeling van Interpreter Boy van de Hoogenbroek en Missy (Applejack's Jingle Jangle).

Nog vier weken wachten :cry:

esmoezie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5512
Lid geworden op: 18/05/09 13:35
Locatie: ZO-Brabant

Ongelezen berichtdoor esmoezie » 31/08/10 08:35

Ik heb "anders" gestemd.
Toen ik rond ging kijken en uiteindelijk bij mijn fokker terecht kwam, waren mijn vereisten een gezonde hond met een lief karakter. Vooralsnog lijkt Keo aan beide vereisten te voldoen, dus kan ik tevreden zijn. Ook bezit hij een berg humor waar ik enorm van kan genieten. :D
Maar wat ik inmiddels heb geleerd is dat een will to please toch ook wel prettig zou zijn. En Keo heeft vanaf het begin weinig will to please getoond (wel jegens hemzelf, maar dat was juist niet de bedoeling :wink: )
Dus dat zou, bij een volgende zoektocht naar een pup, ook hoog op mijn lijstje staan. Dat zou de opvoeding een stuk makkelijker maken.
En misschien zou ik dat bij dezelfde fokker ook kunnen vinden. Ligt er maar net aan met welke combinatie ze fokken.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015

Gebruikersavatar
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1552
Lid geworden op: 29/12/04 15:05
Locatie: Schouwen-Duiveland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Zeeuwse labjes » 31/08/10 09:40

Ik heb ook 'anders' gestemd, omdat Saar en Sofie bij twee verschillende fokkers vandaan komen. De ene fokt niet meer, dus dat houdt sowieso op. Bij de fokster van Sofie zou ik zo weer een pupje halen :klasse:


Terug naar “Polls”