Is jouw labje geduldig?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Is jouw labje geduldig?

Ja
17
30%
Soms wel/niet
25
44%
Neen
15
26%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 17/02/11 12:23

Uhhh NEE :oops: :D

Hij kan het wel. Hij wacht netjes met eten, hij loopt niet als eerste door een deur, als hij los gaat moet ie eerst zitten en blijven.. en dat gaat goed. Maar het liefst stuitert ie als een ongeleid projectiel alle kanten op :twisted:

Het gaat steeds beter, maar we zijn er nog niet :D

Gebruikersavatar
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 523
Lid geworden op: 20/09/08 14:18
Locatie: Ochten

Ongelezen berichtdoor donna » 17/02/11 14:00

Voor het eten kan Donna heel goed wachten, bij de normale huiselijke gehoorzaamheid is zij heel rustig, maar tijdens de trainingen niet, dan kan ze inspringen, piepen. Zij weet zelf niet eens dat ze piept. Ik probeer zoveel mogelijk rust te bewaren.
Faye is nog zo klein, met het eten proberen we haar iedere keer netjes te laten blijven. Verder is er meer rust in dit hondje. Bij de trainingen weet ik het niet omdat mijn man met haar traint en ik er dan niet bij ben.

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 17/02/11 16:08

Maggie was vroeger niet geduldig. Als ik met haar aan het trainen was, zat ze te trillen van opwinding om een opdracht te mogen uitvoeren.
( ze bleef wel keurig wachten op het commando)
Ze is soms nog wel ongeduldig. Dan gaat ze zitten wiebelen en piepen.
bijv als we haar niet snel genoeg uit de auto pakken. Maar ze luistert wel.

royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1591
Lid geworden op: 01/03/10 15:39
Locatie: Kerkrade

Ongelezen berichtdoor royenmarjolein » 07/03/11 10:12

Max is heel ongeduldig. Met eten is hij echter geduldig. Hij wacht netjes op zijn commando. Maar voor de rest is hij ongeduldig. Hij wilt graag werken en heeft daarom ook geen geduld tussen de oefeningen op een training. Hij laat dan vervelend en opdringerig gedrag zien. Opspringen, in de kleren gaan hangen, blaffen. Zodra de oefening begint, is hij de beste van de groep. Ook nu is hij ongeduldig. Max ziet ik dat ik mijn joggingpak aan heb en dat betekent dat ik met hem ga rennen. Hij heeft alleen geen geduld om te wachten totdat hij uitgebuikt is en ligt nu de hele tijd al zachtjes te piepen. Ook tijdens het apporteren bruist meneer van energie. Zodra ik de dummy of bal heb gegooid, zit hij zo ongeveer te trillen op zijn kontje en hij barst los zodra ik het commando geef. Nu ligt hij weer door het huis te rennen, omdat ik nog niet klaar ben om hem te gaan joggen... *zucht*
Hij heeft zich toch aan te passen....
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 07/03/11 10:18

Noah is wel geduldig :D
Met eten kan hij netjes wachten (al loopt het kwijl dan wel uit zijn bek :wink: )
Maar ook met trainen enz kan hij gewoon netjes en geduldig wachten.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Gebruikersavatar
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 540
Lid geworden op: 27/08/05 10:42
Locatie: Gelderland

Ongelezen berichtdoor mawo » 28/04/11 22:31

Mylan is heel geduldig. Hij bekijkt alles heel rustig en laat zich niet opjagen. Als hij buiten is geweest en de deur is dichtgevallen dan gaat hij gewoon zitten wachten tot hij weer open gaat en laat zich niet horen.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)

connie

Ongelezen berichtdoor connie » 29/04/11 17:17

Lupos schreef:ik heb ook een braaf steady meiske :verliefd1:
Alleen met eten kost het haar soms moeite. Dan geef ik haar een commando en kan ze wel eens gaan zitten klappertanden als ze echt honger heeft :lol:


dit is wat de mijne ook doen :D maar ze zijn echt heel erg geduldig

kamal

Ongelezen berichtdoor kamal » 04/05/11 05:59

mijn Labje, kan goed wachten, ook als e eten krijgt, ze blijft netjes zitten in haar mandje. Maar haar staartje gaat dan echt alle kanten op.
en met uitlaten dan wacht ze geduldig tot ze aangelijnd is.

Ze is verder erg braaf.

Groetjes Kamal

Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor jeltje » 06/05/11 13:34

Zva is ook erg geduldig, met eten nog het minste maar ook dan wacht ze netjes op het commando. Zo te lezen is het toch wel labjes eigen dat ze geduldig zijn!

Gebruikersavatar
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 680
Lid geworden op: 14/02/10 16:35
Locatie: Hoogeveen

Ongelezen berichtdoor Ellenn. » 12/06/11 12:34

Ja Narda is steady.. behalve als we met z'n allen in een ronde staan tijdens de training, en een andere hond het apport mag halen.. dan is ze té heet en wil ze er wel eens vandoor gaan. Slecht he :P
Oja, soms wat piepen als ze niks mag doen (tijdens jacht).. probeer het eruit te trainen en dat gaat goed.

Gebruikersavatar
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 374
Lid geworden op: 18/12/10 19:09
Locatie: ZO Brabant
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor kate » 28/07/11 17:15

Guus is nog jong en erg enthousiast, maar een aantal dingen kan hij al goed.

Wachten voor het eten, ook als ik uit t zicht ben wacht hij op een commando.
Wachten bij de deur, eerst ik naar binnen/buiten dan hij.
Wachten bij de tussendeur, hier mag hij niet doorheen, al wil ie soms stiekem een kijkje nemen.
Wachten bij de stoeprand tot we over kunnen steken.

Met andere dingen kan het Guus niet snel genoeg gaan. Zeker wat betreft aandacht, hij heeft verschillende tactieken om aandacht te vragen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 853
Lid geworden op: 18/01/13 16:45
Locatie: Halfweg

Ongelezen berichtdoor Susan78 » 25/01/13 18:42

Lex is eigenlijk met alles geduldig en relaxt, behalve bij de hondentraining en de DA.. Als hij op de training aan de beurt was geweest, dan zag je hem echt balen dat hij weer op z'n beurt moest wachten. Bij de DA in de wachtkamer, vindt hij het opeens welletjes en gaat staan jammeren dat hij aan de beurt is.. :( Het blijft een aandachtspunt bij z'n training..
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012


Terug naar “Polls”