Welke sport beoefenen jullie met je labrador?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Welke hondensport beoefenen jullie met je labrador?

Jacht
28
62%
Agility
4
9%
Doggydance
0
Geen stemmen
Flyball
1
2%
Frisbee
0
Geen stemmen
Treibball
0
Geen stemmen
GG
2
4%
Overig
10
22%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 01/07/12 19:21

Sinds een tijdje zijn wij bezig met speuren met de honden en dat had ik veel eerder moeten doen !
De honden vinden het geweldig, het is op en top samenwerken met,en vertrouwen op je hond en dat is super om te doen :)

Ook hebben wij jacht gedaan, en dat doen we nog recreatief met een vriendin en zelf met de honden maar doe dat niet als sport, maar gewoon erbij omdat de honden dat ook leuk vinden om te doen.
Echter vind ik het grote voordeel van speuren dat je dat altijd kan doen (ook als je hond een blessure heeft oid) gezien het hoofdbestandsdeel van de sport de neus is, en niet de poten om mee te rennen/remmen :wink:

Maar eigenlijk vind ik alles wat ik samen met mijn honden kan doen superleuk :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 01/07/12 21:10

Ik heb met Missy de laatste cursus Funny-O afgerond. Nu gaan we volgend seizoen voor GG-B. Dan ben ik toch nog een uurtje in de week met haar bezig, quality-time met de baas voor Missy. Dan hoeft ze ook niet meer zo te rennen en te springen. Ze is dan tenslotte inmiddels 10 jaar. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Jootjuuh

Ongelezen berichtdoor Jootjuuh » 17/12/12 18:26

Jacht!
Mijn pup vind het te gek, en ik ook
We zijn druk met trainen en het doel is om proeven te gaan lopen

Gebruikersavatar
Debora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9459
Lid geworden op: 30/07/03 11:02
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debora » 17/12/12 20:37

Ik heb overig ingevinkt, de reden: Ik doe meerdere sporten.

Jacht en de G&G (en dan wel die van Cynophilia). :wink:

Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 165
Lid geworden op: 21/11/12 15:35
Locatie: Antwerpse Kempen

Ongelezen berichtdoor Pixie » 18/12/12 10:17

Ik heb niets aangeduid. Ik doe wel gehoorzaamheid met Roxy (is dat GG???), maar niet voor de sport. Meer om haar leuke dingen aan te leren en om haar mentaal wat uitdaging te geven. Ik volg les bij een Quiebus hondenschool en daar leren we van alles wat: commando's uit de reguliere gehoorzaamheid, doggydance truukjes, enkele agility toestellen... Heel leuk om te doen en voor ons voldoende! We gaan één keer per week naar de les en voor de rest oefen ik op zoveel mogelijk plekjes: in huis, in de tuin, op wandeling, op het voetbalveld, in andermans huis ;-).


Terug naar “Polls”