welke kleur halsband voor je zwarte lab?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.
Gebruikersavatar
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 505
Lid geworden op: 05/06/11 13:11
Locatie: Kempen

Ongelezen berichtdoor bud en weiser » 29/07/12 21:48

Bij de fokker had Killian een fluo geel bandje om,als pupje hadden we eerst een fel groen met zwart,toen een rood en nu is het zwart geworden,al vindt ik hel blauw ook heel mooi.
Bud mis je nog steeds!

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 29/07/12 22:02

Lars en Daniëlle schreef:
royenmarjolein schreef:Max heeft ook een zwarte halsband. Ik heb eeb tijdje geleden een mooie brede leren halsband van Hunter gezien: rood met zwitserse kruisjes. Jammer genoeg kost die in Max' maat tussen 50 en 60 euro :shock: En aangezien ik hem dan ook voor Bob in een andere kleur wil hebben, vind ik wel een flinke uitgave.


Ja die zijn gaaf he, ze hebben ook hele gave met Edelweiss erop maar vind ze ook nogal aan de prijs. Hier maar een mooie rode halsband en lijn aangeschaft. De blauwe puppenversie was toch echt te klein inmiddels :)
ik vind die bruinleren met zwarte voering van hunter ook zooo mooi. En zooo duur :D En ik ben meer van de jachtlijnen. Bij zwart staan eigenlijk idda lle kleuren mooi, al ben ik wel fan van felblauw. Roze is ook mooi!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1634
Lid geworden op: 03/11/11 18:32
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor Lars en Daniëlle » 31/07/12 12:04

sbientje schreef:
Lars en Daniëlle schreef:
royenmarjolein schreef:Max heeft ook een zwarte halsband. Ik heb eeb tijdje geleden een mooie brede leren halsband van Hunter gezien: rood met zwitserse kruisjes. Jammer genoeg kost die in Max' maat tussen 50 en 60 euro :shock: En aangezien ik hem dan ook voor Bob in een andere kleur wil hebben, vind ik wel een flinke uitgave.


Ja die zijn gaaf he, ze hebben ook hele gave met Edelweiss erop maar vind ze ook nogal aan de prijs. Hier maar een mooie rode halsband en lijn aangeschaft. De blauwe puppenversie was toch echt te klein inmiddels :)
ik vind die bruinleren met zwarte voering van hunter ook zooo mooi. En zooo duur :D En ik ben meer van de jachtlijnen. Bij zwart staan eigenlijk idda lle kleuren mooi, al ben ik wel fan van felblauw. Roze is ook mooi!


Ja die zijn ook prachtig. Hier is de jachtlijn bij mij inderdaad ook favoriet (de groene :) ) rode halsband en riem vind wederhelft weer fijner :)

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 01/08/12 06:40

Hier een rode lederen halsband, alleen om het feit, dat de plaatselijke dierenshop allleen deze lederen rode bandjes verkoopt met de ouderwetse gesp. Alle andere bandjes zijn met zo'n plastiek -klik- sluiting en die heeft mevrouw zo open hiero :)

Maar als het een andere kleur was geweest, was het ook goed geweest :)

Linda

Ongelezen berichtdoor Linda » 30/08/12 14:03

ben er nog niet over uit wat t gaat worden als Bardo is uitgegroeid maar de teckel heeft bruin leer met oranje fleece voering en met oranje letters zijn naam erop geborduurd(Perry).Denk dat ik dat ook straks wil voor Bardo.
Dan denken ze dat ze broertjes zijn :lol: :lol:

Jootjuuh

Ongelezen berichtdoor Jootjuuh » 17/12/12 18:22

Mijn Jazzey heeft in huis nooit een vaste halsband om.

Maar als we naar buiten gaan kan ik kiezen uit:

een roze jachtlijn
een zwarte jachtlijn
een groene jachtlijn
een roze/zwarte riem met halsband, maar die is nog veels te groot
een zwarte lijn die helemaal om de schouderkan, maar die is nog veels te groot
een zwarte lijn met klein halsbandje maar die heeft ze nooit om
een halsband met rood flikkerende lampjes, maar die is nog te groot

En ik wil eigenlijk nog een fluoriserende gele voor het savonds uitlaten hier op de dijk

Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 165
Lid geworden op: 21/11/12 15:35
Locatie: Antwerpse Kempen

Ongelezen berichtdoor Pixie » 18/12/12 10:26

Roxy draagt een beige tuigje van Julius K-9. Daar klik ik een rood lederen leiband aan vast. Ze staat er best goed mee! Doet me eraan denken dat ik hier eens dringend foto's moet plaatsen...


Terug naar “Polls”