Uitlaat tijd

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Hoe lang wandel je op een dag met je hond?

0 tot 1 uur
2
4%
1 tot 1,5 uur
8
18%
1,5 tot 2 uur
7
16%
2 tot 2,5 uur
15
33%
2,5 tot 3 uur
7
16%
3 tot 3,5 uur
4
9%
3,5 tot 4 uur
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 792
Lid geworden op: 17/06/11 10:03
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor Muiske » 24/11/12 14:20

Roos schreef:
Muiske schreef:
Roos schreef:Dan loop je gemiddeld om de 3 uur buiten met je hondje, heeft hij af en toe niet zoiets van laat mij eens slapen?


Was dat maar eens.. Hij moet echt zijn energie kwijt als hij uit de bench komt. Gemiddeld ligt hij 1,5 a 2 uur te slapen in de bench. Daarna even lopen en wat trainen en spelen en dan is er al snel 1 a 1,5 uur voorbij en gaat meneer de bench weer in.


Hij is nu 8 maanden, is het dan niet tijd om het benchgebruik wat af te bouwen? Zoals ik het nu begrijp zijn jullie hooguit 5 uurtjes per dag met hem bezig en zit hij verders in de bench :(
Ik heb maar even twee uurtjes bij jouw maximale wandeltijd opgedaan voor het spelen ofzo.
Wat ik zou doen is hem toch gaan leren om zichzelf ook te kunnen vermaken want straks zit je met een hondje wat dat dus helemaal niet kan omdat of jullie met hem bezig zijn of hij zit in de bench.

Dat overmatige benchgebruik (zoals ik het meen te begrijpen) snap ik toch al niet zo goed, ik vind niets heerlijker dan dat als ik bezig ben in huis of tuin dat mijn hondjes mee lopen te keutelen of lekker liggen te kijken wat ik nou weer druk loop te doen :D


Dat zou ook fijn zijn als bob dat kan maar dat kan hij niet. Als hij uit de bench is gaat hij na een uur, anderhalf uur echt etteren. Het begint met tegen de tafel springen (waarvan hij weet dat het niet mag) wanneer ik het corrigeer gaat dar over in hyper gedrag, dolle bui en happen naar gezicht en handen. Meneer is dan gewoon oververmoeid. Wij zijn natuurlijk druk aan het trainen met uit de bench zijn, maar dat gaat met bob echt met kleine stapjes.
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015


Terug naar “Polls”