Doppen jullie ook mee????

Vraag of vertel hier alles over de Labrador als assistentiehond.
Jessica en Kayleigh

Ongelezen berichtdoor Jessica en Kayleigh » 21/03/07 12:27

Mijn dochter gaat zo bij super de boer vragen of ze daar een briefje en een tas mag ophangen. Dan alleen nog zien hoe we het in Limburg krijgen. Misschien een koeriersdienst vragen of die ook mee willen doen.

Maar wij verzamelen ze in elk geval zelf wel op.

Jessica en Kayleigh

Ongelezen berichtdoor Jessica en Kayleigh » 21/03/07 12:49

Het mag. Super de Boer wil zelf helpen door een mooie box te maken.

Nu nog iets vinden om het op de juiste plaats te krijgen.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 21/03/07 14:49

Top Jessica!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Jessica en Kayleigh

Ongelezen berichtdoor Jessica en Kayleigh » 04/04/07 09:19

Miske hij gaat nu een bak plaatsen en dan moet ik vervoer gaan regelen. Maar waar moet ik het heen sturen?? Wat is het beste??

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 04/04/07 10:05

Jessica en Kayleigh schreef:Miske hij gaat nu een bak plaatsen en dan moet ik vervoer gaan regelen. Maar waar moet ik het heen sturen?? Wat is het beste??


Kan het ergens naartoe gebracht worden? Want opsturen is een beetje ... jammer. Dopjes opsturen per post heeft nl. geen zin. Dit is echt veel te duur. Om een voorbeeld te geven: een pakje met 2 kg dopjes heeft een waarde van amper € 0.44, maar kost in België aan portokosten al € 7,40 ...

Daarom best naar een inzamelpunt (laten) brengen of anders als er echt gigaveel dopjes zijn, eens contact opnemen met de coördinatrice van de dopjesactie via info@dopjesactie.be. Want bij heel veel dopjes komen ze die afhalen (weet alleen ff niet vanaf hoeveel kg/zakken/dozen maar dus niet voor 5 boodschappenzakjes als je begrijpt wat ik bedoel.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

patricia stevens

Ongelezen berichtdoor patricia stevens » 04/04/07 16:01

Jessica en Kayleigh schreef:Miske hij gaat nu een bak plaatsen en dan moet ik vervoer gaan regelen. Maar waar moet ik het heen sturen?? Wat is het beste??

doorgeven met de labjespost op wandeling :wink: ik zal ze nadien wel meedoen zodat ze op de juiste plaats terecht komen :)

Jessica en Kayleigh

Ongelezen berichtdoor Jessica en Kayleigh » 04/04/07 16:13

Ja ik weet niet hoeveel het er zijn he. En weet ook niet wanneer.

Maar doorgeven kan altijd natuurlijk.

patricia stevens

Ongelezen berichtdoor patricia stevens » 04/04/07 16:15

Jessica en Kayleigh schreef:Ja ik weet niet hoeveel het er zijn he. En weet ook niet wanneer.

Maar doorgeven kan altijd natuurlijk.

geef maar door , ze komen wel op hun plaats terecht :wink:
ben op 30 april mee in de Galderse meren en zeker al naar Bennekom , heb je alvast 2 vaste data's :wink:

Soosie en Saartje

Ongelezen berichtdoor Soosie en Saartje » 04/04/07 16:55

he miske

ik vind het een super idee. Wij zitten hier dicht aan de belgische grens (+/- een 15 minuutjes wandelen en dan met het veer over Belgie in), dus wij doen wel mee hoor. Nu alleen nog even goed sparen en een verzamelplaats zoeken!

Super idee om het op t forum te zetten!

Groetjes Gwen

wenjay

Ongelezen berichtdoor wenjay » 04/04/07 18:47

ik doe mee, de tas staat al klaar 8)

wenjay

Ongelezen berichtdoor wenjay » 04/04/07 18:48

alleen hoe regelen we het vervoer, gezien ik in amsterdam woon... :???:

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 04/04/07 19:49

patricia stevens schreef:
Jessica en Kayleigh schreef:Ja ik weet niet hoeveel het er zijn he. En weet ook niet wanneer.

Maar doorgeven kan altijd natuurlijk.

geef maar door , ze komen wel op hun plaats terecht :wink:
ben op 30 april mee in de Galderse meren en zeker al naar Bennekom , heb je alvast 2 vaste data's :wink:


Tof Patricia, en euhm, mag ik ook mee naar de GM???
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

patricia stevens

Ongelezen berichtdoor patricia stevens » 04/04/07 22:26

Miske schreef:
patricia stevens schreef:
Jessica en Kayleigh schreef:Ja ik weet niet hoeveel het er zijn he. En weet ook niet wanneer.

Maar doorgeven kan altijd natuurlijk.

geef maar door , ze komen wel op hun plaats terecht :wink:
ben op 30 april mee in de Galderse meren en zeker al naar Bennekom , heb je alvast 2 vaste data's :wink:


Tof Patricia, en euhm, mag ik ook mee naar de GM???

tuurlijk meid :wink: ik pik je wel aan't station op , stuur maar door hoe je zou willen komen alleen liefst niet in Antwerpen wan daar word ik gek met al die omleidingen :oops:

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 04/04/07 22:30

patricia stevens schreef:
Miske schreef:
patricia stevens schreef:
Jessica en Kayleigh schreef:Ja ik weet niet hoeveel het er zijn he. En weet ook niet wanneer.

Maar doorgeven kan altijd natuurlijk.

geef maar door , ze komen wel op hun plaats terecht :wink:
ben op 30 april mee in de Galderse meren en zeker al naar Bennekom , heb je alvast 2 vaste data's :wink:


Tof Patricia, en euhm, mag ik ook mee naar de GM???

tuurlijk meid :wink: ik pik je wel aan't station op , stuur maar door hoe je zou willen komen alleen liefst niet in Antwerpen wan daar word ik gek met al die omleidingen :oops:


Je bent een KANJER en dit apprecieer ik echt enorm! Ik ga nog pb'en met je!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Eelkje

Ongelezen berichtdoor Eelkje » 08/04/07 23:26

Nou we zijn lekker aan het sparen geslagen inmiddels :D , mijn bakkie op het aanrecht puilt al uit. Echt ik heb met verbazing zitten kijken hoeveel doppies er hier door worden gejaagd :shock: . Van de melk, van de vruchtensapjes, van de ijsthee, van de frisdranken, van de optimel enz enz enz.
Hoe ze uiteindelijk terecht zullen komen daar maak ik me nu nog maar ff niet druk om. Dat komt vast goed.
De jeugd is ook erg fanatiek. Sommige pakken melk worden in de prullebak nog extra gechekt hahaha. En bij opa en oma word ook al gevraagd of het dopje van de ijsthee misschien mee naar huis mag hahaha.
Ook bij de manege word er wel eens een dopje van een leeg flesje extran af geschroeft :D :D :D . Ze zijn akelig fanatiek.
Denk dat ik ook bij de school van onze oudste ga vragen of ze de dopjes van de melk willen gaan sparen. Hij blijft altijd op school tussen de middag en er gaan er daar liters melk doorheen.
Nou ben benieuwd hoe het allemaal verder zal gaan....
Allemaal suc6 met sparen he :!: :!: :!: Diegenen die nog niet sparen, gewoon doen hoor! Er komt vast wel een manier om ze op de plaats van bestemming te krijgen. Waar een wil is is een weg.
:wink:


Terug naar “De Labrador als assistentiehond”