a standing Storm en freedom for me

Vraag of vertel hier alles over de Labrador als assistentiehond.
Sterremaan

Ongelezen berichtdoor Sterremaan » 18/05/11 14:55

Lieve allemaal,.

Dank jullie wel voor alle complimenten van het schrijven van mijn verhaal :oops:.
Ik voel mij zeer gevleid.

Vind de naam Vlinderhondje geweldig. En iemand anders noemde het al mijn vlinderchocolaatje.

@nina&Toosje, Ik ben er nog nooit geweest. Moest het eerst opzoeken, waar het lag Schoorl. Maar wat heb ik er zin in. Om echt het strand en de zee te zien. Er gaan die week zoveel dromen van mij in vervulling.

@Sharon dankje wel zie dat jij ook een choco hebt geweldig.

@Jamiedepemie, geweldig om te lezen dat jullie al 7 jaar maatjes zijn. Heb jij hem via hulphond Nederland?

@roef dank je wel

@Daantjuh dank je wel.. Ik hoop het ook...

@M-N-Q-E wat een geweldige profiel foto heb jij erbij staan. Wat een droppie. Is dat Trix?

@esmoezie dank je wel.. Ook al zo'n geweldige foto van Keo trouwens stoere naam.

@Debby zit jij bij Service dogs? Of een andere organisatie. Ik denk dat elke organisatie het beste voor heeft voor dier en mens.

@Toscak, Dank je wel

@Karlien dank je wel. Zie dat jij al veel labs hebt.. Gaaf zeg..

@Marielle dank je wel. En ja die foto was ook meteen de eerste ontmoeting. Volgens mij is Storm in zijn vorige leven een schoothondje geweest. Want als het aan hem lag kroop hij meteen op schoot.
Jij hebt trouwens ook al zo'n lieve profiel foto..

@Bowie mooie en wijze woorden. Dank je wel..

@merle wat een geweldige kruising heb jij zeg. Mooi foto ook trouwens.

@Dogfreaky haha verdwaald :P Geweldig dat jij hier ook rond neust.
Is echt een top site vind ik.

Lieve groet Alma

Gebruikersavatar
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 15/01/09 14:33
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor Koor » 18/05/11 15:27

jullie vormen samen een mooi stel :) Heel veel geluk en plezier samen!
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 18/05/11 15:34

Hoi Alma,

Als je het leuk vindt en je hebt een mooie (kop)foto('s) van Storm wil ik met alle plezier een avatar en banner voor bij je berichten freubelen.

Groetjes, Monika

Labradorbeertje

Ongelezen berichtdoor Labradorbeertje » 18/05/11 15:54

Heel veel succes en geluk met je lieve Storm.

Gebruikersavatar
Jutta
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2630
Lid geworden op: 06/09/10 08:42
Locatie: Vleuten

Ongelezen berichtdoor Jutta » 18/05/11 15:59

Ik wens jou heel veel plezier samen met Storm. Jullie zullen vast wel een heel goed team worden. En hou ons af en toe op de hoogte.
Afbeelding

bedankt Sharon !

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/05/11 17:15

Jaa, super, gefeliciteerd met Storm en hopelijk gaat alles prima verlopen!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 18/05/11 17:30

Sterremaan schreef:@Debby zit jij bij Service dogs? Of een andere organisatie. Ik denk dat elke organisatie het beste voor heeft voor dier en mens.

Lieve groet Alma


Hoi Alma,

Ja klopt, zit bij Service dogs.. We zijn nu ongeveer 3 maanden in opleiding.

Gebruikersavatar
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1265
Lid geworden op: 03/01/08 19:33
Locatie: Schipluiden

Ongelezen berichtdoor Jamiedepemie » 18/05/11 18:56

Jamie is mijn 2de hulphond van Hulphond nederland
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 18/05/11 18:58

Leuk dat je meteen zo´n goede klik hebt met Storm. Dat gaat vast helemaal goedkomen met jullie. Veel succes samen.

Hanneke

Sterremaan

Ongelezen berichtdoor Sterremaan » 19/05/11 12:28

©Bowie dat zou super zijn. Ik heb wel een mooie kopfoto. Maar dan moet je wel even knippen en plakken. Kan natuurlijk in Schoorl zorgen dat ik ook een mooie kop foto krijg. Zou het super vinden als je dat voor mij wil doen..

©Debbie dacht, als dat je daar zat. Grappig is om te vertellen degene die mij traint ook voor service dogs werkt. En nu dus Storm in huis heeft. En het moeilijk vind om afscheid van hem te nemen. Gaat de training wel naar jouw zin?
Wel gaaf he dat het kan je eigen hond op leiden. Dat vind ik er zelf zo heerlijk aan. Plus dat de honden een tweede kans krijgen. Want bij de Click, zijn het honden die uit asiels komen. Of bij mensen die niet meer voor de hond kunnen zorgen. Zo komt Storm van de woonboot af.

©Koor dankje wel voor je lieve woorden.

©Labrador beertje Leuke nickname trouwens. Mooie honden namen jouw labs zeg.. Dank je wel voor je woorden.

©Jutta ja hoor hou jullie op de hoogte als jullie dat leuk vinden :)
En wat is jouw hond een droppie om te zien.

©Miske dank je wel.. En wat een sweet photo you have..

©Jamiedepemie, vond je het niet moeilijk om de voorloper van Jamie af te moeten staan? Denk het haast wel. Omdat jullie natuurlijk een super team vormden. Is Jamie nu ook een totaal andere persoonlijkheid dat je vorige hond?

©laboriginals, haha struikelde even over je nickname. Mijn spraakherkenning pakte hem niet haha. Maar als het goed is, is hij nu goed geschreven.. Dank je wel voor je lieve woorden.

Nog 4 dagen en een nacht en dan kan het grote avontuur beginnen. Pff zit de dagen, uren, minuten echt van de klok af te kijken.

Lieve groetjes ALma

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 19/05/11 14:14

Sterremaan schreef:

©Debbie dacht, als dat je daar zat. Grappig is om te vertellen degene die mij traint ook voor service dogs werkt. En nu dus Storm in huis heeft. En het moeilijk vind om afscheid van hem te nemen. Gaat de training wel naar jouw zin?
Wel gaaf he dat het kan je eigen hond op leiden. Dat vind ik er zelf zo heerlijk aan. Plus dat de honden een tweede kans krijgen. Want bij de Click, zijn het honden die uit asiels komen. Of bij mensen die niet meer voor de hond kunnen zorgen. Zo komt Storm van de woonboot af.

Lieve groetjes ALma


Nu ik dit lees weet ik het zeker, dan hebben wij dezelfde trainster :) . Jeetje wat grappig wat is de wereld dan ineens klein :D. De training gaat heel goed echt, echt super. Ik vind het geweldig om mijn eigen hondje op te leiden.

Heel veel succes volgende week.

Sterremaan

Ongelezen berichtdoor Sterremaan » 19/05/11 15:02

©Debby hahaha,, Tja soms is de wereld inderdaad klein he :)
Ik had al zo'n donker bruin vermoeden. En zij is echt super!!
En dit meen ik ook echt. Want dankzij haar ben ik bij de Click gebleven. Omdat, ik dat geeist hebt. Omdat het bij de eerste hond zo mis is gegaan met de training. Ik had echt een verschrikkelijke trainster keek alleen naar de hond. Maar niet naar het kunnen van de mens. Dus dat ging heel erg mis. :cry: . Dus vandaar dat ik haar nog als trainster heb kunnen krijgen. En ben er echt super blij mee. Omdat ze veilloos alles aanvoelt. En dus wel naar mens en dier kijkt.
Ze zei van de week door de telefoon. Ach heb hem meteen maar even geleerd om de dekens over je heen te slaan. Moest er enorm om lachen. Zo van ja, ach heb ik ook maar even gedaan. Want dat kun jij ook niet. Vond hem zo hylarisch. Dus dat kan hij ookal.

Lieve groet Alma

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 19/05/11 16:50

Laat maar weten als je een geschikte foto hebt (stuur me dan maar een pb).
Dan ga ik voor je freubelen.

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 19/05/11 17:53

Je hebt een pbtje

Gebruikersavatar
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1265
Lid geworden op: 03/01/08 19:33
Locatie: Schipluiden

Ongelezen berichtdoor Jamiedepemie » 19/05/11 18:02

hoi Alma en Storm

vond je het niet moeilijk om de voorloper van Jamie af te moeten staan? Denk het haast wel. Omdat jullie natuurlijk een super team vormden. Is Jamie nu ook een totaal andere persoonlijkheid dat je vorige hond?


Mijn vorige hond heb ik niet af gestaan. Ben je mal :-) nee hoor Kellebel (Kelly) is thuis gestorven. Hij had ernstige artrose en is 13 jaar en 1 week geworden.

hihi... Jamie is heeeeeeel anders; een lekker eigenwijze, lebberlab :lol:
Afbeelding

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)


Terug naar “De Labrador als assistentiehond”