Noa naar school

Vraag of vertel hier alles over de Labrador als assistentiehond.
Gebruikersavatar
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 832
Lid geworden op: 30/10/04 21:29
Locatie: zwaag
Contacteer:

Noa naar school

Ongelezen berichtdoor vesta » 17/01/12 17:16

Hoi,

Vanmiddag ben ik naar een school geweest met onze Noa. Ik had een oproep gelezen hier op het forum Ze zochten een hond die heel makkelijk was Dus geen springer en geen onverwachte reacties. Onze Noa leek mij daar prima geschikt voor dus heb haar aangemeld.
Vanmiddag dus naar de school Daar zitten kinderen met een autistische stoornis.
Ze wilden de kinderen wat vrijer maken met honden. Vanmiddag dus kennis gemaakt het ging goed tussen de kinderen en Noa. Nu is het de bedoeling dat we af en toe terugkomen en dan b.v. gaan wandelen Naast de school is een park waar wijzelf ook lopen met de honden Dus voor Noa bekend terrein.
Ik vind dit leuk om te doen Noa is inmiddels 10 dus we doen verder niet veel meer met haar Ja wandelen natuurlijk. Maar zo blijft ze nog even lekker jong.

Wil
Afbeelding

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 17/01/12 18:17

Het ging onvoorstelbaar goed Wil! Noa is ook een geweldig lieve hond.
Zelfs het meisje dat ik begeleid, durfde vanalles met haar te doen. Super hoor. Alle kinderen waren ook enthousiast. Dat lijkt misschien gewoon, maar ik weet hoe anders ze kunnen reageren als ze het eng of vreemd vinden. Ik hoop dat de 'uitlaatservice' een succes wordt!
Ik vind het in ieder geval geweldig dat je hier aan wilt meewerken!

Gebruikersavatar
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 832
Lid geworden op: 30/10/04 21:29
Locatie: zwaag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor vesta » 18/01/12 13:47

Wij vonden het erg leuk met de kinderen. De reacties kwamen niet direct maar uiteindelijk begonnen ze toch dingen te vragen. Het meisje wat zo bang voor honden is vond ik voor een eerste keer best stoer. Wij vinden het leuk o te doen en onze Noa ook zoals je gezien hebt.

Wil
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor jeltje » 18/01/12 22:08

Wat goed van jou en Noa zeg. Moet geweldig zijn om de reactie van de kinderen op je hond te zien. Fijn dat je dit kunt doen. Heel veel plezier nog samen.


Terug naar “De Labrador als assistentiehond”