Kanjer joy

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 19/03/06 11:32

speurneus carola schreef:oh henny ik heb zitten janken, heb, ik zit nog te janken al 10 minuten. alles gegeven en dan dit. meid alle sterkte en liefde van de wereld wens ik je toe. meer kan ik niet doen. als wilt praten, je vind me wel he.


ook voor joy een knuffel van ons allemaal hier, ook zij is niet alleen hoor...



Joy heeft jouw hondenjasje gedragen na haar operaties dan had ze het niet zo koud, ik ben je er nog altijd dankbaar voor, dat je me die schonk voor mijn kanjer.

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 19/03/06 21:05

Ik lees het bericht en lees de naam Joy en denk........"het zal toch niet" maar helaas het is waar :( Zoveel liefde hebben jullie haar gegeven en zoveel liefde hebben jullie gekregen. Als alle honden van de wereld maar een beetje liefde zouden ontvangen van wat jullie aan Joy hebben gegeven, dan zouden er heel wat meer gelukkige honden zijn op deze wereld.

Henny ik wens je het allerbeste en hoop dat het verdriet om je lieverd een plekje krijgt en snel verzacht.

Lieve groet
RInske
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 19/03/06 21:09

meiske sterkte morgen, geef haar nog een knuf van me he :( en je weet dat als je me nodig hebt ik er voor je ben!
slaap zacht Joy, lief lief meiske je blijft in mijn hart hoor, voor altijd, net als je vrouwtje.
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Dushi
Speurneus
Speurneus
Berichten: 7666
Lid geworden op: 12/11/03 20:11
Locatie: Den Helder

Ongelezen berichtdoor Dushi » 19/03/06 21:40

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik zag de titel al een paar dagen staan en moest aan jouw Joy denken. In mijn onderbewuste heb ik gedacht ik lees het niet want de naam kanjer Joy wordt door iemand anders gebruikt :oops: Vanavond toch maar eens gekeken waar het bericht over ging en schrok me rot.

Henny, jullie hebben goed gezorgt voor Joy! Betere baasjes had zij zich niet kunnen wensen. Joy heeft het nu goed, ze hoeft geen pijn meer te doorstaan. Ik heb hier een paar dagen geleden een topic geplaatst met een advertentie voor een mooie ketting waar je een beetje as van je hondje in kan bewaren. Misschien is dat iets voor je zodat je Joy niet alleen in je hart mee draagt maar ook op je hart.
Heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007

Liesbeth33

Ongelezen berichtdoor Liesbeth33 » 19/03/06 21:48

Wat een verschrikkelijk naar bericht.
Ik lees het net en de tranen staan me in de ogen,vreselijk.
Wat hebben jullie dit beestje een warm hart toegedragen,maar helaas het mocht niet baten.
Ik wens jullie heel veel sterkte morgen en in de komende lange periode van verwerking.

Clemens

Ongelezen berichtdoor Clemens » 19/03/06 22:36

Henny hier schrik ik van. Weet ook niet goed wat te zeggen. Na zoveel leed. Kan alleen maar zeggen heel veel sterkte gewenst en hoop dat de pijn in de toekomst slijt. Nogmaals heel veel sterkte.

patricia stevens

Ongelezen berichtdoor patricia stevens » 19/03/06 23:59

Henny, ik ken je niet maar heb ondertussen al veel verhalen over jullie gehoord . Het is verschrikkelijk wat jou overkomen is en alle knuffels en medeleven in de wereld kan je verdriet nu niet verzachten . Ik denk dat je een beetje troost kan putten uit het feit dat je kanjer niet veel geleden heeft en dat voor hem alles vrij vlug is verlopen .
Ik wens je het allerbeste toe en hoop dat je het snel een plaatsje in je hart kan geven waar de pijn kan slijten en de warme herinneringen overnemen . Die tijd komt hoor geloof me !
Ik wens je veel sterkte toe in deze komende periode van verdriet en verwerking .

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 20/03/06 08:14

Nog een kleine 2 uur dan zie ik mijn kanjer voor de allerlaatste keer en zeg ik haar nog wat ik te zeggen heb en de knuffels die ze deze laatste dagen moest missen geef ik haar alsnog.

En dan vanmiddag neem ik haar weer mee naar huis, daar waar ze hoort te zijn vind ik, bij mij. Het crematorium wilde haar afgeven bij de d.a maar daar was ze al te vaak dus dat wilde ik niet, ik haal haar zelf op.
Ik geef haar een mooi plaatsje in huis en ook in de tuin.

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 20/03/06 11:04

:( Henny hoe is het met je?
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 20/03/06 11:19

Ik ben net weer terug en Joy was zooooooooo mooi, ik ben zo blij dat ik dat laatste stukje nog meeging met haar ondanks dat er mensen waren die zeiden dat moet je maar niet meer doen.
Maar ik kon niet anders ik moest nog eventjes met haar knuffelen en aaien en dikke zoenen knuffels geven.
En ik heb haar nog verteld wat ze voor mij betekend en blijft betekenen en ach ik heb nog zoveel tegen haar verteld ook over haar mama en van het baasje en over Anita en dat ik haar ga weerzien maar nu nog eventjes niet maar dat ik op zeker kom en dan zijn we weer samen zeker weten. Ik heb foto's van haar gemaakt nog klinkt misschien heel luguber maar ze was zo mooi net of ze sliep die scheet.
Mijn jongste dochter is uiteindelijk met me mee gegaan en is ook mee naar Joy nog geweest, ze vond haar ook nog zo mooi en vond het een rotstreek allemaal en net als ik niet eerlijk zo vechten en dan in no time het niet meer kunnen redden.
We denken nu toch dat uiteindelijk haar hartader is opengesprongen want van een maagbloeding kan je nooit zo snel weg zijn.
Maar daar ga ik nog verder over praten heel zeker zullen we nooit meer weten want ik wilde niet meer dat ze Joy gingen openmaken dat gebeurde al veel te vaak bij die scheet.
Maar hoe het ook is ik ga haar vanmiddag om half 4 of 4 uur weer naar huis halen en dan krijgt ze een hele mooi plaats in haar urntje onder haar grote foto aan de muur.
De rest van Joy haar as komt op een andere plaats.
De man vroeg zal ik de as in een zakje in de urn doen of wilt u het los?
Nou ik wil dat los in een plastick zakje is niet goed voor mijn gevoel......ja ik ben een kwiebus ik weet het.
Maar voor het geval de poes of wat dan ook het omgooit, nou neem van mij aan dat dat een heel veilig plekje krijgt en dat er niemand moet aanzitten zomaar.

Zo kan ik dus nog uren doortikken zo je weet van me over Joy kom ik nooit uitgepraat.
Corrie en Anita lieverds dank jullie wel voor de gesprekjes op bv msn zo zijn er meer maar die komen niet op het forum dus die vermeld ik weer elders maar dank jullie wel.

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 20/03/06 12:42

ik ben blij dat je op deze manier afscheid van je kanjertje hebt kunnen nemen meiske, heel veel sterkte de komende tijd hoor.
en je weet me te vinden he!
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Gebruikersavatar
mugo
Speurneus
Speurneus
Berichten: 19875
Lid geworden op: 14/01/03 09:05
Locatie: Monnickendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor mugo » 20/03/06 12:43

Goed dat je afscheid hebt kunnen nemen.
Ze zal voor altijd in je hart zijn en blijven. Ze heeft het zo ontzettend met juljlie getroffen, jullie hebben zoveel voor haar over gehad. Zou natuurlijk best kunnen dat die ader bij haar hart uiteindelijk wel geknapt is. Hoe dan ook heeft ze geweldige baasjes gehad en is aan liefde nooit iets te kort gekomen. Sterkte!
Afbeelding

Pascale

Ongelezen berichtdoor Pascale » 20/03/06 12:47

Heel veel maar dan ook heel veel sterkte bij het verlies van Joy. :cry:

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 20/03/06 15:49

Fijn meiske dat je op deze manier zo goed nog hebt af kunnen afscheid nemen van Joy. Meiske, ik denk aan je en ik wens je heel veel sterkte toe.

_beertje_

Ongelezen berichtdoor _beertje_ » 21/03/06 06:47

fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen. En heel veel sterkte verders met je verlies meid.


Terug naar “In memoriam”