Kanjer joy

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
toos

Ongelezen berichtdoor toos » 17/03/06 07:35

:cry: :cry: :cry: Van de week stuurde je me nog een email wat geordi betreft...Ik vroeg je nog naar Joy en alles was prima en nu, nu stons de computer nog aan en zag ik het bericht van Anita. Direct gekregen en dan zie ik dit. De kippevel loopt over mn rug heen, wat een ellende en wat een gigantische onrecht wordt hier gedaan :cry: :cry:

Lieve, lieve Henny...heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet van jou KANJEr wat dat was ze zeker.

Lieve Joy rust zacht meid :cry: :cry: :cry:

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 17/03/06 07:56

Wat doet dat pijn mensen zo ongelooflijk pijn.....mijn kanjer die me niet begroete toen ik al vroeg vanmorgen beneden kwam, me niet lag op te wachten toen ik naar de wc was en de deur zoals gewoonlijk voorzichtig open deed want ja Joy .......lag daar niet.
God ik kan er niet over uit dat dit haar is overkomen mijn vechtertje op deze gruwelijke manier zien ophouden met haar leventje terwijl ze s'middags nog zo leuk gespeeld had met een vriendje die altijd zo verliefd op haar was dat hij ervan huilde als ie Joy zag. Samen sloopten ze een handschoen die langs de slootkant lag...en maar sjorren eraan. Vanacht dacht ik zou ze dan teveel kracht hebben gegeven daarmee? Maar toen ik ging eten en wat plakjes ham en casselerib per ongeluk liet "vallen" :oops: lustte ze dat heel graag.
Had ik eerder naar de da moeten gaan omdat ze wat kuchte?
Ik weet het niet echt ik weet het niet . Maar ik ben haar zo kwijt zo erg kwijt mijn kanjer mijn allesie.
Ik heb vanacht een heel verhaal getikt gewoon voor mezelf en voor mijn kanjer...
Ach laat me maar, ik vind er niets meer aan zonder mijn stuk mijn knuffie.
Gisteren kreeg ik ook de uitslag van mijn borstonderzoek en het intresserde me gene ruk wat er had gestaan en maakte de brief niet eens open. Dat dat uiteindelijk toch een goede uitslag was ach....
Ik zal stoppen met tikken want pfff kan geen zinnige dingen erin zetten....
dank jullie wel en Anita "Marron" ja jouw engeltjes deden veel goed maar dit was ook voor hun niet meer te doen, mijn kanjer vocht met ze maar....

Gebruikersavatar
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1552
Lid geworden op: 29/12/04 15:05
Locatie: Schouwen-Duiveland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Zeeuwse labjes » 17/03/06 09:52

Lieve Henny ik wens je heeeeel veel sterkte.

Jouw verhalen over Joy kan ik me nog levendig herinneren. Ik was nog nieuw op dit forum en het medeleven met Joy is één van de redenen geweest waarom ik in het begin maar terug bleef komen. Ik moest gewoon weten hoe het met haar ging, wat de uitsalgen zouden zijn, enz.

Dat ze er nu, zo plotseling, niet meer is en dat het verdorie iets is wat niet eens met haar hartje te maken heeft is onbegrijpelijk, onverteerbaar en maakt dat je je zo machteloos voelt.

Dat ze aan jullie fantastische baasjes heeft gehad mag misschien een heel klein beetje een troost zijn. Heel veel sterkte!

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 17/03/06 09:56

Heel veel sterkte!!!!
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

taggart

Ongelezen berichtdoor taggart » 17/03/06 16:48

Ohhhh wat een vreselijk nieuws!!! Natuurlijk kan ik me de geweldige forumkanjer nog herinneren!!! Ik heb nog wel vaker aan jullie moeten denken hoe het zou gaan!!!
Wat vreselijk om op deze manier weer wat van je te moeten horen!!!
Je hebt zo geknokt met je kanjer en zoveel meegemaakt!! En dan op deze manier moet er dan toch een eind komen aan jullie leven samen hier!!! maar ik weet heel zeker dat ze altijd bij je zal zijn!!!
Ook in mijn hart heeft ze een plekje ik zal haar nooit vergeten!! ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies!!!
Dikke knuffel!!!

Angela

Ongelezen berichtdoor Angela » 17/03/06 19:29

Heel, heel veel sterkte...............

jane
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1231
Lid geworden op: 17/07/04 22:22
Locatie: doetinchem

Ongelezen berichtdoor jane » 17/03/06 20:41

Heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjer!
Rambo ♂ (teckel)24-12-1990 † 07-01-2005
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 17/03/06 23:02

Ik zal even vertellen wat ik vandaag nog heb geregeld voor Joy en mij.
Als 1e heb ik de da gebeld er stond mij bij dat dat nog moest voor het een of ander maar dat was dus niet zo wel zei o ja u heeft gister niets betaald he, ik stuur de rekening wel op. Joy was gisterenavond al opgehaald bij de da waar ik niets van wist wel dat ze zouden proberen dat toe doen maar dat het lukte wist ik niet want er was gezegd dat het crematorium me zou bellen als Joy daar was aangekomen.
De schrik sloeg mij om het hart dus ik het crematorium gebeld met de vraag is Joy bij u? Dat was ze dus en ik heb ze op het hart gedruk heel lief en gewoon zachtjes te doen met Joy en met veel respect moesten behandelen omdat ik vind dat ze dat verdiend (elk beest trouwens) Dat bellofde ie en toen ik vroeg wanneer ze dan ongeveer Joy zouden cremeren zei ie vanmiddag om 2 uur staat ze op de planning brrrrrr mijn hart keerde zich om geloof ik... Maar dat wil ik niet zei ik tegen de man en toen vroeg ie wat wilt u dan? Ja Joy bij me halen het allerliefste maar goed dat was geen echte optie dat is duidelijk dus ik heb nog wat dingen gevraagd maar kon er niet mee uit de voeten dus uiteindelijk zei de man ik stel Joy tot 5 uur uit en wilt u het anders dan belt u ruim voor die tijd en doen we zo u wel goed acht.
Om ff voor 3en heb ik de man weer gebeld en gezegd nee Joy blijft nog even hier want ik wil bij haar zijn op het laatste stukje zoals ik altijd bij haar was.
Dus nu word het maandagmorgen om 10uur dan word Joy gecremeerd ik kan eerst nog afscheid van haar nemen niemand van het gezin wil dat verder doen die houden Joy liever voor zich zo ze was maar ik moet dat doen anders komt mijn gevoel niet goed ben ik bang en ik denk dat ik er op deze manier goed aan doe.
Joy gaf me uiteindelijk ook een teken dat het genoeg was geweest en dat ze niet verder kon omdat toen ze haar laatste adem uitblies het licht uitviel bij de da en ik zei tegen Joy je hebt gelijk meissie jij in het donker wij hier ook en na 20 minuten bogon weer spontaan weer aan.
Ik haal later die middag Joy d'r as op uit het crematorium en zie dan later wel wat ik doe of uitstrooien of de urn begraven daar waar ze graag was. Of ik laat er wat anders mee doen daar ben ik nog niet uit, Joy zit uiteindelijk toch in mijn hartje daar haalt niemand haar ooit uit.
Ik heb hele mooie gedichten gekregen voor Joy die ik wel een keer zal plaatsen maar nu nog even niet.
Vanavond kwam er zomaar opeens bezoek van de mensen die ook honden hebben die kwamen even sterkte wensen met een bloemetje een kaart en een flesje drank allemaal zo lief en zo knap dat ze dat zowiezo kunnen want ik doe niet veel anders dan huilen hoor en dan heb ik opeens weer hele verhalen over mijn kanjer.
Ik wil jullie voor zover alvast bedanken voor jullie meedeleven en teksten en dingen die gemaakt zijn.
Ik zeg het vast allemaal niet goed maar geloof me ik ben er dankbaar voor.
Bij deze nog een keer een foto van mijn kanjer die ik pas al op het forum zette die ik helemaal inzoomde van Joy haar koppetje misschien niet helemaal duidelijk maar ze kwam net uit de zevenhuizerplas
Afbeelding

Lucinda

Ongelezen berichtdoor Lucinda » 17/03/06 23:26

Lieve Henny en natuurlijk ook aan de andere gezinsleden,

Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit intense verlies. Ook ik kan me je verhalen nog goed herinneren. Wat een strijd hebben jullie gevoerd...

En nu veel te vroeg hebben jullie op deze wijze afscheid van haar moeten nemen. Ze heeft haar rust gevonden over de regenboogbrug en gaat daar verder pijnloos genieten!

Nogmaals: veel sterkte!

Ramona

Ongelezen berichtdoor Ramona » 18/03/06 10:51

wat vreselijk!!!!!!!!!!!!! oh das het ergste wat ik me kan bedenken wat je kan overkomen, je hond te verliezen!!! Heel veel sterkte henny met dit grote verlies!!!! :(

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 18/03/06 11:46

Meiske, onwijs veel sterkte maandag, in gedachten zijn we bij je, een mega dikke knuf vanaf hier.

Luka Madra

sterkte

Ongelezen berichtdoor Luka Madra » 18/03/06 19:36

Heel veel sterkte met het verlies van Joy

We zullen har nooit vergeten

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Re: sterkte

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 18/03/06 22:08

Luka Madra schreef:Heel veel sterkte met het verlies van Joy

We zullen har nooit vergeten


Joy is een halfzus van Luka Madra

nona

Ongelezen berichtdoor nona » 19/03/06 09:06

wat erg! Heel veel sterkte

Gebruikersavatar
speurneus carola
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31/01/03 20:48
Locatie: veldhoven

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 19/03/06 11:05

oh henny ik heb zitten janken, heb, ik zit nog te janken al 10 minuten. alles gegeven en dan dit. meid alle sterkte en liefde van de wereld wens ik je toe. meer kan ik niet doen. als wilt praten, je vind me wel he.


ook voor joy een knuffel van ons allemaal hier, ook zij is niet alleen hoor...
al me kinders uitgevlogen


Terug naar “In memoriam”