Kanjer joy

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Kanjer joy

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 16/03/06 17:53

Kennen jullie die KANJER JOY nog? Die DE forumkanjer van het jaar 2005 was hier?
Vanmiddag is ze zeer plots tot mijn grote verdriet over de regenboogbrug gegaan.
Ik heb me hier ongelogd onder een andere naam en nu maakt het me allemaal niet meer uit en mogen jullie allemaal weten dat ik het ben HENNY van KANJER JOY!
Velen wisten wel dat ik weer lid was alleen niemand wist onder welke naam
Ze is vanmiddag heel erg plotseling over de regenboogbrug gegaan.
Ze heeft gegeven wat ze kon en nu was het plots een maagbloeding die haar het leven ontnam.
Haar hartje was in januari nog nagekeken in Utrecht en was beter dan ooit en nu kreeg ze dit opeens en verliet ze me op de tafel van de dierenarts na een gevecht van gelukkig niet erg lang.
Ik zag haar onder mijn handen wegglippen en heb haar dan ook verteld dat ze MIJN KANJER blijft voor altijd en dat ze mocht gaan als het echt niet meer ging......en daar ging ze..

Mijn kanjer ...volgende week zou ze 2enhalf geworden zijn de scheet de knokker MIJN kanjer

mariska

Ongelezen berichtdoor mariska » 16/03/06 18:14

oh wat erg zo jong nog heel veel sterkte met dit grote verlies.
maar ze blijft jou kanjer.

Gebruikersavatar
Kaylee
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 350
Lid geworden op: 15/08/04 15:35
Locatie: Zwaag

Ongelezen berichtdoor Kaylee » 16/03/06 18:14

Ik schrik van je berichtje :cry: :cry:

Lieve lieve Joy rust zacht bij de regenboogbrug
Afbeelding

Henny, jij heel veel sterkte met het verlies van je kanjer Joy.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Henny--Joy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1180
Lid geworden op: 16/08/05 08:59
Locatie: labjesdorp

Re: Kanjer joy

Ongelezen berichtdoor Henny--Joy » 16/03/06 18:19

mandyy schreef:Kennen jullie die KANJER JOY nog? Die DE forumkanjer van het jaar 2005 was hier?
Vanmiddag is ze zeer plots tot mijn grote verdriet over de regenboogbrug gegaan.
Ik heb me hier ongelogd onder een andere naam en nu maakt het me allemaal niet meer uit en mogen jullie allemaal weten dat ik het ben HENNY van KANJER JOY!
Velen wisten wel dat ik weer lid was alleen niemand wist onder welke naam
Ze is vanmiddag heel erg plotseling over de regenboogbrug gegaan.
Ze heeft gegeven wat ze kon en nu was het plots een maagbloeding die haar het leven ontnam.
Haar hartje was in januari nog nagekeken in Utrecht en was beter dan ooit en nu kreeg ze dit opeens en verliet ze me op de tafel van de dierenarts na een gevecht van gelukkig niet erg lang.
Ik zag haar onder mijn handen wegglippen en heb haar dan ook verteld dat ze MIJN KANJER blijft voor altijd en dat ze mocht gaan als het echt niet meer ging......en daar ging ze..

Mijn kanjer ...volgende week zou ze 2enhalf geworden zijn de scheet de knokker MIJN kanjer


ongelogd moet natuurlijk INgelogd zijn. voor degene die het niet weten ik ben boos van dit forum vertrokken maar wilde toch wel alle dingen blijven lezen van jullie labjes daarom onder een andere naam lid geworden wat men gelukkig niet doorhad, en ik kon lezen over alle labjes van iedereen

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 16/03/06 18:21

Jeetje henny!!!! Ik schrik me kapot van je berichtje. Het ging net weer goed met Joy! Ondanks dat ze veel gezondheidsproblemen heeft is ze altijd vrolijk geweest/gebleven en je hebt ontzettend altijd veel voor haar gevochten en Die Kanjer Joy is echt blij en trots op je dat ze je als baasje/vrouwtje heeft gehad. Ze heeft nu rust over de regenboogbrug. Ontzettend veel sterkte!!!!!!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 16/03/06 18:30

Lieffie, ook via deze weg wens ik jullie ontzettend veel sterkte...
Woorden heb ik (nog) niet....Alleen maar sterkte en ik denk aan jullie.

sabine

Ongelezen berichtdoor sabine » 16/03/06 18:34

Oh Henny, wat een vreselijk bericht, ik hoorde het net vanm Corry, ben meteen even op zoek gegaan naar je berichtje om je medeleven te geven. Ik weet hoe het is om zo'n jonge hond te verliezen, ach maakt ook niet uit hoe oud/jong ze zijn. Je hond is je allessie, dit moet verschrikkelijk voor je zijn :(
Maar wel fijn om te lezen dat ze niet heel lang heeft moeten lijden, dat dat dan in elk geval bespaard is gebleven. Ik wil jullie namens ons allen hier heel, veel sterkte toewensen en heel veel kracht en steun voor de komende tijd, we leven met je mee :wink:

Gebruikersavatar
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13428
Lid geworden op: 28/03/05 15:51
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor relaxrex » 16/03/06 18:38

lieve henny.
nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies! :cry:
ik ben nog helemaal in schok van dit afschuwelijk nieuw over onze kanjer!
meissie. joy is en zal altijd onze kanjer blijven en ze leeft verder in ons hart! ze is nu over de regenboogbrug en heeft het goed daar. ze zal altijd over je waken.

kusjes corrie
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.

Bianca6

Ongelezen berichtdoor Bianca6 » 16/03/06 19:00

Ohhhh wat een verschikkelijk bericht zeg :cry:
Ik kan me onze forumkanjer nog heel goed herinneren, met alles wat jullie samen hebben meegemaakt.
Hennie ik wens je heel veel sterkte met dit grote en onverwachte verlies.

Mandy1

Ongelezen berichtdoor Mandy1 » 16/03/06 19:38

Henny

heel veel sterkte met het verlies van jouw kanjer maar ook het forumkanjer Joy.

IK weet ze zal altijd bij je zal zijn ook al is ze de mooie regenboog overgestoken.

Gebruikersavatar
mugo
Speurneus
Speurneus
Berichten: 19875
Lid geworden op: 14/01/03 09:05
Locatie: Monnickendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor mugo » 16/03/06 19:39

Ik zit hier nog steeds te snikken... ik vind het zo vreselijk. Ze heeft zo gevochtend met dat hart van haar en al die andere nare dingen. En dan dit, zomaar opeens... hoe kan dat nou...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 16/03/06 19:58

Pffff, meid, natuurlijk herinner ik me Kanjer Joy nog. Ik zit helemaal verslagen met kippenvel je berichtje te lezen. Heeft ze zoveel met goed gevolg doorstaan en dan ontglipt ze je op zo'n manier.... Pfff, ik moet het even verwerken, hoor.......

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Joy :cry: :cry:
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding

Noukie

Ongelezen berichtdoor Noukie » 16/03/06 20:01

Ik ken je niet persoonlijk, maar heb (volgens mij nog op het 'oude' forum) de verhalen en berichten over Joy wel gevolgd.
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen bij dit immens grote verlies :( .

_beertje_

Ongelezen berichtdoor _beertje_ » 16/03/06 20:07

Oh nee he!!!! Lieve lieve joy is niet meer?????? Oh meid.. heel veel sterkte. ik zit hier met tranen in mijn ogen om die kanjer van je. Echt verschrikkelijk. Lieve Henny heel veel sterkte met het verlies en als je van je af wil kletsen je hebt mn msn en mail....... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Devin

Ongelezen berichtdoor Devin » 16/03/06 20:10

Jeetje ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik hoor het net van Corrie op msn. Ik wil je heel veel sterkte wensen Henny :!: :!:


Terug naar “In memoriam”