Buddy, mijn liefste, allerliefste schat

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 21/09/09 13:42

Marjo schreef:A gossie, wel heel erg late reactie, wat erg, die lieve Buddy.
Altijd als ik in Sittard was dacht ik misschien kom ik ze wel eens tegen, ik zou jullie beslist hebben herkend, maar helaas..het heeft niet zo mogen zijn.
Houden van houdt niet op bij de dood, ik wens je heel veel sterkte toe.


dat is lief van je!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 21/09/09 14:01

Ik ben verdrietig, teleurgesteld, boos enz :(
Gisteravond heb ik er echt om moeten huilen, vind het zo erg..!!

Ik ben bijna alle foto's van Buddy uit zijn jonge jaren kwijt. Geen idee waar ze naar toe zijn! Ze kunnen niet weg zijn... Het hele huis onderste boven gehaald maar helaas...
Enige foto's van vroeger die ik nog heb zijn een paar jaar geleden ingescand (puppy foto's zoals in het filmpje die ik gemaakt heb). Maar de foto's zelf en de negatieven zijn weg :? :?
Had er best veel! en nu heb ik er maar een paar :( vind het zo zo zo erg! Ze zijn mij nu o zo dierbaar!!

Gelukkig heb ik wel genoeg foto's van zijn seniorjaren! En nog veel mooie herinneren aan Buddy toen hij nog jong was..!! Daar hou ik me dan aan vast!


Iedere dag denk ik nog aan lieve Budje! Ik kan lachen om de kleinste dingen die hij deed, maar voel dan weer meteen het gemis.. Is nog veel te vroeg om zonder tranen aan hem te kunnen denken.

Ik ben nu wel gelukkig, ik doe alles weer vanouds. Ik geniet van alle kleine dingetjesn etc.
Maar...
Ik sta op met hem in mijn gedachten en ik ga slapen met hem in mijn gedachten! Hij wordt echt meerdere keren op een dag herdenkt binnen in me!!


Ik ben nu bezig om een mooie digitale fotoalbum te maken over Budje. De ingescande foto's plaats ik ook gewoon er in, ook al zal de kwaliteit minder zijn maar ik wil ze niet nog eens kwijt raken! Heb 1 jaar lang zijn "dagboek" bijgehouden, die verhalen ga ik ook er in zetten en natuurlijk de leukste en mooiste foto's komen er in!

Altijd leuk om later weer eens terug te bekijken en te lezen naar zijn mooie jaren die hij heeft gehad :)
Afbeelding

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...

Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 13/10/09 21:22

A.s vrijdag is Buddy alweer 13 weekjes weg en zaterdag is het precies 3 maanden geleden dat hij is ingeslapen. Wat gaat de tijd zo snel?!!

De meeste foto;s heb ik inmiddels weer kunnen terug vinden. Ik heb echt letterlijk het hele huis onderste boven gehaald. Want ze konden echt niet weg zijn!

Ik moest huilen van de blijschap! Ik zag weer die mooie puppy ogen van Buddy, ik kon hem zo wel opvreten! wat een lekkerding was ie!! Er kwamen weer herinneringen omhoog!

Ik heb nu besef dat Budje er echt niet meer is! Ik vind het aan de ene kant vreselijk dat ik het besef! Want ik wil eigenlijk nog altijd het gevoel hebben dat Budje naast me staat, of voor de deur staat te kwispelen wanneer ik thuis kom.
Soms krijg ik paniekaanvallen omdat ik te veel met hem en met zijn dood bezig ben. Dan weet ik niet meer wat ik moet doen.
echt elke dag, elke minuut denk ik nog aan mijn lieve mannetje! Ik word wakker met hem in mijn gedachten en ik ga slapen met hem in mijn gedachten.
Ik krijg veel steun van me vriend, ben er echt heel blij mee!! Veel mensen schijnen het "raar" te vinden dat ik er nu nog moeilijk mee heb.
Ik heb het nog lang niet verwerkt! Zoals het er nu naar uit ziet gaat het ook nog heel lang duren!!

Het eerste album is bijna af. Er komen toch 2 albums! Want ik wil niet te veel gaan selecteren. Zo veel leuke foto's komen van hem voorbij!!
Zo hou ik hem nog een beetje levend!
Afbeelding

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...

Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

richard

Ongelezen berichtdoor richard » 13/10/09 21:46

shady is 6 maanden weg bij ons maar ik heb nog steeds verdriet ervan en hetmaak mijn niet uit wat anderen er van vinden
vind gelukkig een beetje troost bij amber

bink
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 141
Lid geworden op: 07/07/07 17:42
Locatie: Bergen op Zoom

Ongelezen berichtdoor bink » 14/10/09 08:06

Het is echt niet "raar" dat je nog zo met het verlies van jouw Buddy bezig bent. Alles heeft tijd nodig.
Buddy heeft het grootste deel van je leven naast je gestaan. Het is dan toch heel normaal dat je verdriet hebt nu hij er niet meer staat.

De foto boeken worden vast heel mooi met al die mooie herinneringen.

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 17/10/09 19:30

Dank jullie wel voor jullie reactie :groteknuffel:


Vandaag is Budje al weer 3 maanden weg. Wat gaat de tijd snel. Hij wordt nog elke dag enorm gemist en er wordt iedere dag over hem gepraat.

Vannacht had ik een rare droom over Budje. Hij was uit de dood opgestaan, na die 3 maandjes...!! Heel apart... Hoort denk ik bij het verwerken.
Afbeelding

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...

Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Julie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3316
Lid geworden op: 21/12/05 10:03
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Julie » 17/10/09 22:49

Ik lees dit nu pas!
Ohh wat triest... maar want een mooie woorden heb jij voor Buddy geschreven.
Budje heeft altijd iets speciaals gehad :verliefd1:

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

ontroert

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 08/12/09 17:45

Ben pas lid zag je bericht......
Veel sterkte nog wat een SCHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)

Brunoboy

Ongelezen berichtdoor Brunoboy » 24/12/09 22:25

Aileen schreef:Vannacht had ik een rare droom over Budje. Hij was uit de dood opgestaan, na die 3 maandjes...!! Heel apart... Hoort denk ik bij het verwerken.


Heb ik ook een keertje gehad over Bruno Aileen, dat hoort denk ik ook bij de verwerking!
Sterkte!

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

liefste Aileen

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 02/01/10 17:28

Veel sterkte deze dagen, had je video opnamen gezien waarb Buddy op het laatst in zijn kistje lag :cry:
woorden schieten te kort, i love him!!!
groetjes van ons
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)

Flippie

Ongelezen berichtdoor Flippie » 12/02/10 21:14

Ach gosssss, de Budman is er niet meer.... Sterkte Aileen, ik weet door je verhalen op het forum hoeveel hij voor je betekend heeft. :knuffel:

HappyTail

Ongelezen berichtdoor HappyTail » 12/02/10 21:50

Mischien hier nog een iet wat late reactie op je verhaal in je begin post ..

Het is allemaal zo herkenbaar .. Heb het nu zelf twee maal mee mogen maken, van het laten gaan van het gene waar je het meeste van houdt .. Oftwel, de Labrador die er altijd was, de Labrador waar je altijd alles mee deed, etc ...

En nog steeds gaan zulke verhalen hier letterlijk door merg en been heen! :oops:

En zo te lezen heeft hij een pracht leven gehad, denk dat iedere Labrador of willekeurige andere hond daarvoor zou tekenen!

Dus alsnog, ook al is het iet wat aan de te late kant, sterkte!

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 15/02/10 20:13

Lieve Aileen.
Laatste kwam ik een oude wijze labradorreu tegen. En iets in hem herinnerde mij aan Buddy. Als ik hem al niet vergeten ben, hoe zou jij ook maar een dag niet aan hem kunnen denken. Hij was je grote liefde en vriend tijdens je kinderjaren. Dat gevoel dat jullie samen hadden raak je nooit meer kwijt.
Omdat het een deel van je jonge leven is geweest.
Het verdriet zal met de jaren slijten, maar realiseer je, ook al ben je 80 jaar en zullen er misschien heel veel honden bij je zijn in de toekomst, dat speciale wat je met Buddy had, vergeet je nooit meer.
En dat is maar goed ook , want aan Buddy denken zijn fijne herinneringen.
:groteknuffel:

jane
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1231
Lid geworden op: 17/07/04 22:22
Locatie: doetinchem

Ongelezen berichtdoor jane » 21/02/10 01:57

Misschien een beetje laat, maar ik wou je toch nog heel veel sterkte wensen met het verlies van Buddy :(
Rambo ♂ (teckel)24-12-1990 † 07-01-2005
Jane ♀22-01-1998 † 10-06-2008
Diesel ♂ 30-10-2003 † 15-07-2013
Prando ♂ (duitse dog) 15-04-2008 † 14-09-2012
Vlokkie ♀ (jack russel) † 30-7-2012
Romi ♀ (kruising van stichting red een hond)8-5-2006 † 20-04-2019
Sofie ♀ (teckel) 9-6-2012 † 20-11-2017
Calvin ♂ (chihuahua) 10-4-2016
Skay ♀ (teckel) 22-09-2017

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 14/03/10 13:41

Ik heb even expres niet gereageerd in deze topic, want ik vond dat de andere pas overledene honden aandacht verdiende. Ik weet hoe fijn het is om steun en lieve woorden te krijgen als je lieve lab pas is overleden...

Lieve allemaal,

Wat doet het mij toch weer zo goed om jullie woorden/steun te lezen. Zo wordt Budje toch nog een beetje in leven gehouden. Het is gewoon heel raar en rot dat ik niets nieuws meer over hem kan plaatsen.

Dank je wel!!!!



Buddy heeft en blijft een speciale plek hebben in mijn hart. Elke dag zie ik zijn lieve, trouwe, oude kop voor me die me zo aandachtig aankijkt. Wat mis ik dat toch!!

Het is een tijdje goed gegaan met me, maar sinds een paar weken zit ik weer in zo'n depressie. Ik hoef maar een zinnetje over hem te zeggen dan vloeien de tranen weer over me wangen. Grotendeels van mijn leven ben ik met hem samen geweest, dus het is nog steeds zo ontzettend raar dat hij er niet meer is.

Sinds ik mijn konijn op 1 maart heb moeten laten inslapen kwamen weer allemaal beelden van Buddy omhoog van 17 juli... Net of ik het weer moest herbeleven.

Ik ben zo ontzettend dankbaar dat hij in mijn leven is geweest. Ik heb in mijn jonge jaren heel veel van hem geleerd. Hij was/is een deel van mij geworden en in mijn hart zal dat altijd zo blijven.

Hij is al weer 34 weken weg. De ene moment lijkt het alsof het gisteren was en de andere moment lijkt het of het heel lang geleden is.


Budje, 1 Juli 2009 (ongeveer 2 weken voor zijn overlijden)
Genoot zo van het badje in de tuin...
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Afbeelding

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...

Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.


Terug naar “In memoriam”