Chester ik mis je zo

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Chester ik mis je zo

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 22/08/11 18:32

Lieverd elke dag in mijn gedachten, zo gedwee mee naar de dierenarts zo stilletjes gegaan maar toen de dierenarts zei nu ben je dood toen werd het ijzig koud in mij maar we hebben je nog geknuffeld.
Ik vergeet je nooit meer lieverd mijn eerste en voornaamste labliefde!! :applaus:

Gebruikersavatar
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 390
Lid geworden op: 29/05/11 11:16
Locatie: voorburg

Ongelezen berichtdoor francis v » 22/08/11 20:56

:groteknuffel: Mijn 1e lab, Banjer, is nog in mijn wereld maar ik verafschuw de dag wanneer het tijd is om afscheid te nemen van mijn 1e en grootste liefde qua labrador....

Wellicht troost de gedachte dat Chester nabij je is alleen zien en hoor je hem niet..

Liefs,
Francis
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven

kiaora

Ongelezen berichtdoor kiaora » 23/08/11 00:18

francis v schreef::groteknuffel: Mijn 1e lab, Banjer, is nog in mijn wereld maar ik verafschuw de dag wanneer het tijd is om afscheid te nemen van mijn 1e en grootste liefde qua labrador....

Hier idem dito :(

Heel veel sterkte..Het zal mss nog wel even duren voor het echt een plaatsje heeft gekregen en dat geeft niet. :groteknuffel:

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 23/08/11 07:20

Lieverd, de pijn van het moeten missen van je grote vriend gaat nooit meer weg. Het is ook onmogelijk dat je Chester niet zou missen. Zo'n lieve schat! Liefde gaat verder dan de dood, maar ik mis Youri, mijn lieve oude mannetje, ook nog zo erg. Op dit moment rollen de tranen weer over mijn wangen. Zo'n geweldige hond hebben we gehad, hij heeft me maar één keer verdriet gedaan en dat was toen hij overleed. Elke dag denk ik aan hem!!

Ik las gisteren je reactie bij mijn filmpje over Youri. Zo lief! Het is fijn dat er zo af en toe nog naar gekeken wordt dat houdt Youri een beetje levend. Maar ik had al in de gaten dat je weer zo verdrietig om Chester bent. Geniet van je andere 2 schatten, ze zorgen ervoor dat je niet alleen bent en Chester ....... bij elke stap die je zet, loopt hij met je mee.

Een stevige omhelzing van het vrouwtje van Youri (mijn schat)
Afbeelding

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 23/08/11 14:51

:( heel veel sterkte hoor
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Gebruikersavatar
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1627
Lid geworden op: 17/01/10 16:24
Locatie: friesland

Ongelezen berichtdoor bubbles » 23/08/11 16:31

Zal het missen ooit minder worden, ik weet het niet. Veel knuffels van ons, liefs Inge :bloem:

Gebruikersavatar
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 173
Lid geworden op: 25/03/11 19:05
Locatie: Dieren

Ongelezen berichtdoor Monica » 25/08/11 09:04

Ik weet ook wat het is en hier blijft het ook nog moeilijk
Dus deze knuffels zijn voor jou :groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 25/08/11 20:26

Ik weet ook heel goed hoe het voor je is. Ik mis budje ook nog steeds iedere dag. Echt iedere dag sta ik eventjes stil bij hem.

Het gemis blijft.

Chester zal en kan je ook niet vergeten. Hij maakte een deel uit je leven. In je hart is hij nooit weggeweest en zal ook altijd in je hartje blijven.

Sterkte nogmaals.
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2930
Lid geworden op: 25/02/08 10:26
Locatie: Amersfoort

Ongelezen berichtdoor Bommel Achter 't Dijkje » 25/08/11 20:34

Heel veel sterkte, het slijt maar het gemis blijft :(

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 26/08/11 12:01

In het begin heb je echt een gat in je hart.......... en dat geneest, heel langzaam, maar blijft toch voor eeuwig een gevoelige plek.

Het gemis slijt, maar verdwijnt nooit helemaal.

Sterkte hoor, ik herken het gevoel. :(
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 27/08/11 11:32

Na het inslapen van onze vorige hond ben ik bijna twee jaar verdrietig geweest om haar, in die tijd wilde ik ook absoluut geen andere hond.
Ze had neusafdrukjes op de ramen van voordeur gemaakt en je wilt niet weten hoe lang ik die heb laten zitten voor ik mij er toe kon brengen om die ramen te wassen.
En toen ineens was de dag er dat ik toch weer naar het idee van een andere hond begon toe te trekken en toen is Sam in mijn leven gekomen :)

Het is heel moeilijk om je hond te verliezen maar ik hoop dat voor jou ook de dag komt dat je zijn dood kunt accepteren en het achter je te laten.
Tot die tijd heel veel sterkte!

Humphrey

Ongelezen berichtdoor Humphrey » 01/09/11 17:37

Ik hoop dat je het op een gegeven moment als de tijd rijp is toch een plekje kunt geven. Ik weet hoe het is afscheid nemen van je dierbaarste bezit, je wilt geen definitief afscheid nemen maar je moet. Ik heb zelfs mijn auto een hele tijd niet gezogen omdat ik de geur niet weg wilde en de haren nog wilde zien liggen, op de een of andere manier was hij er dan nog steeds een beetje. Ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Isabelle

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 03/09/11 09:48

Vandaag een trieste dag, precies een half jaar geleden dat onze kanjer is overleden, vandaag branden we een kaarsje voor je lieverd
voor altijd in ons hart en onze gedachten :cry:


Terug naar “In memoriam”