We weten het wel... marktplaats

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 23/10/09 19:16

Ik kan het niet opbrengen om te kijken. Ik weet dat mijn hart dan breekt en ik dat beeld niet mee uit mijn hoofd krijg... Het is zo triest.. :(
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

Marcail
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12114
Lid geworden op: 13/05/04 20:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marcail » 23/10/09 19:35

Het is heel triest Lien :cry: :cry: ik zag deze advertentie eerder deze week ook staan :cry: en als je je dan bedenkt, de moeder, de pups :cry: en de kopers die door mooie praatjes er in meegaan :cry:

En dan kijk je naar je eigen roedel, en wat je er allemaal voor doet om de pups groot te laten worden in alle gezondheid die maar mogelijk is.

De foto's bij deze advertentie zijn afschuwelijk......................... :cry: maar ja, er zijn mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :evil: :evil: :evil: en beslist niet verder kijken hoe moeder en pups leven :evil:
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012

droppie

Ongelezen berichtdoor droppie » 23/10/09 20:39

helaas trappen de mensen er inderdaad in :(.. een hondje? ja leuk!! een beetje erover inlezen? ho maar, das wel een beetje te veel gevraagd..

De mensen hebben lef dat ze hun dieren zo (willen) houden, arme moeder en pups :cry: maarja, dit is nog altijd nederland dus dan kan dat..

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 23/10/09 22:20

Ja maar......"de pups worden toch gered ? Wat komt er anders van ze terecht. Als ik ze niet koop dan doet een ander het wel. Trouwens.......ik ga er toch niet mee showen of fokken, dus een stamboom is niet belangrijk"
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 24/10/09 00:28

Dit is wel heel triest :cry:
Als ik er van uit ga dat je de hondjes op hun best in beeld probeert te brengen en zelfs dan kan er geen schoon nest, een warm kleed of zelfs geen stro of kranten van af...
Wel/geen stamboom zou ik nog over kunnen discussieren maar een schoon en warm nest is toch wel echt minimaal. En inderdaad, de teef oogt erg jong en de pup niet op zijn gemak.
Dit in combinatie met de spelfouten in dit kleine beetje advertentietekst lijkt het me ook niet echt slim volk. Erg triest.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 24/10/09 00:42

rimanime schreef:Ja maar......"de pups worden toch gered ? Wat komt er anders van ze terecht. Als ik ze niet koop dan doet een ander het wel. Trouwens.......ik ga er toch niet mee showen of fokken, dus een stamboom is niet belangrijk"


en een stamboom is alleen om een hond duurder te maken! :shock:
Dat zijn fokkers die de gewone man geen hond gunnen :?
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

fmsijtsma

Ongelezen berichtdoor fmsijtsma » 24/10/09 04:31

Tsja... shit happens! :evil:

In plaats van elkaar overtuigen dat dergelijke praktijken vreselijk zijn, ben ik van mening dat er aktie ondernomen moet worden in het totaal...

Wat vinden jullie hiervan?

Gebruikersavatar
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1078
Lid geworden op: 06/01/09 17:46

Ongelezen berichtdoor brigitte064 » 24/10/09 07:53

Wat denk je :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 24/10/09 08:58

Heb je een goed idee?
Groetjes van Brigitte & Zoo

Afbeelding

Bedankt Marjolein, hij is top!

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 24/10/09 09:37

Pandora schreef:Heb je een goed idee?
Vertel maar gauw dan........... :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 24/10/09 10:51

wat zou je hier aan kunnen doen dan? ik ben serieus he.
zou de dierenbescherming hier naar toe gaan? ik weet niet of welke bepalingen er zijn hoe een teef met pups gehuisvest moet zijn.vaak zijn de eisen heel sumier,en zorgen ze er wel voor dat daar net aan voldaan is zodat je ze niks kunt maken.
nogmaals ik weet het niet ,want ik heb geen ervaring in het fokken van honden en welke regels er zijn,maar wel veel ervaring in het houden van grote huisdieren en wat ik daar van weet maakt nu niet dat ik erg veel vertrouwen heb in de wetten die er zijn ter bescherming van dieren. :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 474
Lid geworden op: 31/08/07 11:27
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor lablove » 24/10/09 13:28

roef schreef:wat zou je hier aan kunnen doen dan? ik ben serieus he.
zou de dierenbescherming hier naar toe gaan? ik weet niet of welke bepalingen er zijn hoe een teef met pups gehuisvest moet zijn.vaak zijn de eisen heel sumier,en zorgen ze er wel voor dat daar net aan voldaan is zodat je ze niks kunt maken.
nogmaals ik weet het niet ,want ik heb geen ervaring in het fokken van honden en welke regels er zijn,maar wel veel ervaring in het houden van grote huisdieren en wat ik daar van weet maakt nu niet dat ik erg veel vertrouwen heb in de wetten die er zijn ter bescherming van dieren. :(


Je kan er helemaal niets aan doen....en de dierenbescherming doet hier ook niets aan...Ze zien er niet ondervoed of dermate slecht uit...het enige wat je hieraan kan doen is voorlichting,voorlichting,voorlichting....en dan niet alleen voor labradorpups maar voor alle rassen...want dit gebeurd echt niet alleen bij de labrador.

Die mensen lezen mee of iemand heeft mailtjes gestuurd want ik kijk dus nu net weer en er staan andere foto's!!!
Groetjes Miranda (cosy cottage)

Marcail
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12114
Lid geworden op: 13/05/04 20:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marcail » 24/10/09 13:37

lablove schreef:
roef schreef:wat zou je hier aan kunnen doen dan? ik ben serieus he.
zou de dierenbescherming hier naar toe gaan? ik weet niet of welke bepalingen er zijn hoe een teef met pups gehuisvest moet zijn.vaak zijn de eisen heel sumier,en zorgen ze er wel voor dat daar net aan voldaan is zodat je ze niks kunt maken.
nogmaals ik weet het niet ,want ik heb geen ervaring in het fokken van honden en welke regels er zijn,maar wel veel ervaring in het houden van grote huisdieren en wat ik daar van weet maakt nu niet dat ik erg veel vertrouwen heb in de wetten die er zijn ter bescherming van dieren. :(


Je kan er helemaal niets aan doen....en de dierenbescherming doet hier ook niets aan...Ze zien er niet ondervoed of dermate slecht uit...het enige wat je hieraan kan doen is voorlichting,voorlichting,voorlichting....en dan niet alleen voor labradorpups maar voor alle rassen...want dit gebeurd echt niet alleen bij de labrador.

Die mensen lezen mee of iemand heeft mailtjes gestuurd want ik kijk dus nu net weer en er staan andere foto's!!!

Dat viel mij dus ook net al op, want ik had een heerlijke mail klaar voor ze en toen bleek de advertentie niet meer te bestaan :shock:
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 24/10/09 13:44

Jawel, advertentie bestaat nog wel, alleen hebben ze andere foto's neergezet. Betwijfel trouwens of het wel dezelfde pups zijn. 8)

http://link.marktplaats.nl/290358831

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 24/10/09 15:50

Waar zouden ze deze foto's gejat hebben???? :mad:

Ik hoop dat ze meelezen, misschien bedenken ze dan dat die kleine meid, die voor hun geld verdient, een beter leven verdient dan voortdurend puppies krijgen in een vieze oude tochtige schuur in een vieze kale kist. Misschien hebben ze een hart in hun lijf :duimen: Bij deze roep ik ze op om de broodfok vaarwel te zeggen! Je leven beteren kan altijd op elk moment!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections


Terug naar “Lab-leed”