We weten het wel... marktplaats

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 24/10/09 17:21

Nino&Toosje schreef:Jawel, advertentie bestaat nog wel, alleen hebben ze andere foto's neergezet. Betwijfel trouwens of het wel dezelfde pups zijn. 8)

http://link.marktplaats.nl/290358831


Ik eet mijn hoed op als dit dezelfde pups zijn......Ik ben maar vast begonnen :mad:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Gebruikersavatar
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1078
Lid geworden op: 06/01/09 17:46

Ongelezen berichtdoor brigitte064 » 24/10/09 17:50

Als jullie meelezen....shame on you..
Afbeelding

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lien » 24/10/09 18:17

brigitte064 schreef:Als jullie meelezen....shame on you..


@ Brigitte :klasse:

Maar ik ben bang dat dit te moeilijk is hoor, Nederlands is al moeilijk voor ze...... 8)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Gebruikersavatar
Annette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3127
Lid geworden op: 13/02/05 20:42
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Annette » 24/10/09 18:23

Ja inderdaad, het zijn dezelfde pups en als je ze dan zo ziet zonder de voorgaande advertentie te hebben gezien dan kan je er makkelijk als onwetende leek intrappen he want ze zien er op deze foto's niet echt slecht uit....(en je ziet de arme mama niet) :cry:
Afbeelding Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Afbeelding Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 24/10/09 18:23

rimanime schreef:
Nino&Toosje schreef:Jawel, advertentie bestaat nog wel, alleen hebben ze andere foto's neergezet. Betwijfel trouwens of het wel dezelfde pups zijn. 8)

http://link.marktplaats.nl/290358831


Sorry......ging niet goed.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 24/10/09 18:43

:evil: Kwaad straft zich uiteindelijk altijd zelf............... :twisted:

Ik vind het echt schandalig hoor, maar wat moet je er aan doen? :roll: Geld stinkt niet he? :evil: :evil: :evil:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 24/10/09 19:44

Beetje vreemd hoor dat de foto's in 1 keer veranderd zijn!

lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 474
Lid geworden op: 31/08/07 11:27
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor lablove » 24/10/09 21:23

Kan me gewoon niet voorstellen dat dit dezelfde pups zijn.Dit zijn heerlijke dikke knappe labjes.Ook het formaat van de foto is gewoon raar.Waarschijnlijk zo van google gejat ofzo...
Groetjes Miranda (cosy cottage)

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 24/10/09 22:07

Marktplaats geeft nu aan dat de advertentie niet meer bestaat............. :confused:

Die met het 1e advertentie nummer. Zie post 1 van TO

De volgende advertentie heeft een ander nummer. :? Dus is waarschijnlijk gewoon niet dezelfde advertentie.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 24/10/09 23:29

Saskia.Bernadette schreef:Marktplaats geeft nu aan dat de advertentie niet meer bestaat............. :confused:

Die met het 1e advertentie nummer. Zie post 1 van TO

De volgende advertentie heeft een ander nummer. :? Dus is waarschijnlijk gewoon niet dezelfde advertentie.
Maar wel precies dezelfde tekst inclusief dezelfde spelfouten. Zelfde woonplaats en zelfde telefoonnummer (sorrie, heb iets met nummers :oops: ). Zal dan toch wel gewoon de herziene versie zijn :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

fmsijtsma

Ongelezen berichtdoor fmsijtsma » 25/10/09 02:39

Saskia.Bernadette schreef:
Pandora schreef:Heb je een goed idee?
Vertel maar gauw dan........... :D

Via gerechtelijke navorderingen doek ik 3 puppymills binnen nu en een maand in Friesland op. Gelukkig heb ik ondersteuning van mijn partner die dergelijke procedures voor mij klaar maakt.

Echter dergelijke procedures kosten héél veel tijd, omdat je een gevecht aangaat waar in principe geen duidelijke wetten voor geschreven zijn.

Zullen wij eens met zijn allen een comité gaan oprichten dat tegen broodfok is en vervolgens met ander forums gaan gatheren. Bal eens vuist en zeg nee!

Uitroeien doen we niet, maar puppiemills stil leggen wordt vereenvoudigd. Tsja…. Elke klote fokker is er één!

Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 25/10/09 09:40

Als dat kan helpen... doe ik mee!
Ik heb alleen geen idee hoe je een comité opricht, geen verstand van gerechtelijke procedures. Slechts gezond verstand en inzet :)
Groetjes van Brigitte & Zoo

Afbeelding

Bedankt Marjolein, hij is top!

Gebruikersavatar
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1078
Lid geworden op: 06/01/09 17:46

Ongelezen berichtdoor brigitte064 » 25/10/09 10:23

Ik ben ook van de meedoeners :) , maar ook hier enkel verstand van fokken vrees ik :oops:
Afbeelding

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 25/10/09 10:35

Ik zou kiezen voor het aanpassen van de wettelijke kant en contact zoeken met de Partij voor de Dieren onder andere. Dat is bij uitstek de politieke partij die zich hierom zou moeten bekommeren immers. :)

Als de wet veranderd en het houden/fokken van dieren onder slechte omstandigheden makkelijker via de strafwet is aan te pakken, hoef je ook niet puppymill voor puppymill te bestrijden. Op gemeentelijk niveau is middels het vergunningen systeem ook nog veel winst te behalen.

Volgens mij kun je anders aan de gang blijven he. Ze gaan gewoon door onder een nieuwe naam en jij kunt weer opnieuw de strijd aangaan.

Huisdieren zouden ook niet langer als een 'ding' gezien moeten worden door de wet. Dat zijn ze nu wel. :?
Ik ga het niet meer meemaken dat dit is uitgebannen. Want als we hier de regels verscherpen haalt de handel de dieren uit andere landen waar de omstandigheden nog veel, veel erger zijn dan hier.

Publieksvoorlichting is het enige dat echt en snel zoden aan de dijk zet. Dat is waar dit forum ook sterk in is. Schoenmaker blijf bij je leest. En doe wat je kunt op de plaats waar je bent, als is het soms niet veel, alle beetjes helpen. Ik ben o.a. lid van het dierenasiel alhier.

En ik ga in de stad altijd even langs de dierenwinkel hier, die levende waar, honden en katten en kleindieren, verkoopt. Staan mensen te zwijmelen voor de etalage dan spreek ik ze aan. In de hoop dat ze er niet in trappen. Ik vraag ze ook altijd (als ik ze overtuigd heb, wat niet altijd lukt hoor) om hetzelfde te doen als ze mensen voor de etalage zien staan.
Mensen vinden soms idd dat ze zo'n hondje dan ook net zo goed kunnen 'redden' en zien niet in dat er een dag later een nieuw zielig hondje zal zitten.............. :cry:

Die dierenwinkel kan mij wel schieten hoor. Maar ik sta op de stoep en mag praten met wie ik wil. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 25/10/09 20:12

Ik zou me graag aan willen sluiten bij "zo'n" comité. Echter verwacht van mij geen juridischa advies e.d.....maar daar waar mogelijk, wil ik me graag inzetten.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)


Terug naar “Lab-leed”