gezocht

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
Gebruikersavatar
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 832
Lid geworden op: 30/10/04 21:29
Locatie: zwaag
Contacteer:

gezocht

Ongelezen berichtdoor vesta » 08/11/10 10:57

Hiefr een berichtje van mensen die bij ons een hond gekocht hebben. Hun buren helaas niet Marktplaats hond.
Lees en huiver Wie o wie weet een goed huisje voor deze hond?

Lieve mensen
Ik wil jullie hulp inroepen.

Mijn buren hadden 7 maanden geleden een kruising labrador(Lady) aangeschaft. Zij was toen 8 weken. Vanaf het begin was het een grote ellende. De hele dag en zelfs snachts werd er tegen haar geschreeuwd en naar later bleek zat ze 80% van de tijd in een bench opgesloten. Ook bleek dat ze nauwelijks water kreeg en heel weinig te eten. En uitlaten was er ook niet bij, hoogstens 2x per dag. Bovendien maakten de buren zelf ook nog eens de hele dag ruzie met elkaar wat ook gepaard ging met luid geschreeuw. Al met al een doffe ellende. Heb een paar keer via sms’jes te kennen gegeven dat het zo niet langer ging en voorgesteld het beestje via Verhuisdieren.nl te herplaatsen omdat zij niet geschikt zijn om haar op te voeden. Hierop nooit een reactie gehad. Nu na 9 maanden zijn die twee gelukkig uit elkaar en begon de strijd om Lady. Zij wilde van Lady af maar gunde hem haar niet. Hij is trouwens ook niet geschikt om Lady goed te verzorgen want hij heeft nu geen onderdak en geld en heeft inmiddels afstand van haar gedaan. Gelukkig heb ik Lady na heel veel moeite van hun over kunnen nemen . Lady komt hier helemaal bij en je merkt dat ze dankbaar is uit die ellende weg te zijn. Ze is vrolijk,zindelijk, eet en drinkt goed en gaat samen met Ruby helemaal uit haar dak. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik haar hou, ik ben veel te klein behuisd en omdat ik 2dagen per week op kleindochter Demi pas en niet met 2 honden daar aan kan komen. Bovendien komt er nog een kleinkind bij, dus dat gaat echt niet. Ik heb haar overgenomen zuiver en alleen om haar daar weg te halen. Femke heeft haar al op Verhuisdieren.nl gezet, maar ik probeer ook via jullie een goed adres te vinden waar ze alle liefde en vooral de ruimte krijgt om weer een gelukkige hond te worden. Dus mijn vraag is of jullie misschien iemand weten die zin heeft in een hele lieve hond die het weer verdient om opnieuw een goede start te maken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb 125Euro voor haar betaald, zou fijn zijn als ik het terug krijg anders zie ik het als een gift voor het goede doel. Het belangrijkste is dat Lady eindelijk rust krijgt in haar leventje.
Ze is geboren op 1-2-2010, heeft alle inentingen gehad maar nog niet gechipt , ze heeft wel een paspoort.
Ik hoop dat jullie mij willen helpen, in dat geval vast hartstikke bedankt.

Afbeelding

e-mail: ibbeldegraaf@hotmail.com

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 08/11/10 11:08

Hey,

Wat een verhaal zeg... Bah wat zielig.. Wij hebben helaas echt geen ruimte voor een 2e hond erbij dus dat gaat niet..
Maar als je haar wilt herplaatsen moet je even Gerritte een PB sturen want je mag zelf geen honden aanbieden normaal gesproken :)
Als je dat doet met dit verhaal, komt het bij het kopje 'Herplaatsers' te staan.. Vind het trouwens heel goed dat je haar hebt opgevangen en dat ze nu eindelijk even rust heeft en liefde krijgt.. Bloeit ze daar al een beetje van op of niet?

Nou goed, heel erg veel succes met het vinden van een liefdevol huisje :)

Gebruikersavatar
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1878
Lid geworden op: 28/03/10 19:01
Locatie: wychen gelderland

Ongelezen berichtdoor miranda » 08/11/10 12:41

Ik sluit me aan bij Zoë.
Misschien kun je ook contact opnemen met retrieverrescue,die vangen ook kruisingen van retrievers op voor herplaatsing.

Heel veel succes en een dikke knuf voor lady.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017

yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 488
Lid geworden op: 04/09/09 14:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ongelezen berichtdoor yosca » 08/11/10 12:48

Wat triest :cry: ... We willen ooit graag een tweede hondje, maar we vinden Yosca er nog wat te jong voor, maar ik zou toch bijna ...

Ik hoop dat je een fijn huis voor haar kan vinden!!
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 08/11/10 13:19

:cry: Wat erg toch zoiets. En wat lief van je dat je haar daar weg hebt gehaald. :klasse:

Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen 4e hond kwijt, maar ik duim heel erg dat er snel een lieve baas voor haar komt hoor. :duimen:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

renate
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2197
Lid geworden op: 13/02/09 08:43
Locatie: Rijen

Ongelezen berichtdoor renate » 08/11/10 18:45

Wij hebben ook onze handen vol aan onze 2 mannen. Maar hopelijk vind je voor deze dame een goed huis. Wat zielig dat ze dit allemaal heeft mee moeten maken in haar puppen tijd en niet heeft kunnen genieten van het pup zijn :cry:

gelukkig zit ze nu tijdelijk bij jullie en is de daar weg :klasse:
Hopelijk vind je voor deze dame snel een huisje. En ik zou ook als ik jou was een foto van haar plaatsen :wink:

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 08/11/10 19:34

Ik kan op dit moment geen 2e hond een goed thuis bieden, maar ik zal zeker her en der rondvragen of iemand iets weet.
Heel veel succes!!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

kimmeding

Ongelezen berichtdoor kimmeding » 11/11/10 13:42

:cry: wat sneu.

En wat goed van jou :applaus:

Meid ik zou graag willen maar zou niet weten hoe.
1 pup en een buggie is al moeilijk laat staan 2.

Gebruikersavatar
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 832
Lid geworden op: 30/10/04 21:29
Locatie: zwaag
Contacteer:

herplaatsing

Ongelezen berichtdoor vesta » 11/11/10 19:11

De hond waar ik van de week een nieuw huisje voor zocht heeft dit inmiddels gevonden.
Ze gaat wonen op het mooie eiland Texel. Bij een man alleen die alle tijd en liefde voor beesten heeft Grote boerderij op loopafstand van het strand., Hij heeft nog een hond en wilde dolgraag een speelkameraadje voor zijn hond erbij.
Dinsdag gaat Lady verhuizen naar Texel.
Eind goed al goed.

Wil

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 11/11/10 19:18

:applaus: voor de mijnheer met het grote hart en het gouden mandje. :klasse:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

renate
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2197
Lid geworden op: 13/02/09 08:43
Locatie: Rijen

Ongelezen berichtdoor renate » 11/11/10 19:29

Geweldig dat ze nu eindelijk kan gaan genieten :applaus:
het klinkt als een geweldig huis en omgeving die ze gaat krijgen en natuurlijk als een gouden baasje :klasse:

Word die meneer hier ook lid om te vertellen hoe het allemaal gaat?

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 11/11/10 19:31

Gelukkig maar, dat Lady maar een heel mooi leven mag krijgen bij die meneer want dat verdient ze! :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Anita Straalman

Ongelezen berichtdoor Anita Straalman » 12/11/10 19:15

Gelukkig! Poee ben echt blij voor haar :)

Anita Straalman

Re: herplaatsing

Ongelezen berichtdoor Anita Straalman » 12/11/10 19:16

vesta schreef:De hond waar ik van de week een nieuw huisje voor zocht heeft dit inmiddels gevonden.
Ze gaat wonen op het mooie eiland Texel. Bij een man alleen die alle tijd en liefde voor beesten heeft Grote boerderij op loopafstand van het strand., Hij heeft nog een hond en wilde dolgraag een speelkameraadje voor zijn hond erbij.
Dinsdag gaat Lady verhuizen naar Texel.
Eind goed al goed.

Wil


Ze is trouwens ook geweldig mooi :verliefd1:
Wat voor een kruising is het?

Gebruikersavatar
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 832
Lid geworden op: 30/10/04 21:29
Locatie: zwaag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor vesta » 26/11/10 18:17

Ik hebgeen idee wat voor kruising het is Wel heb ikgehoord dat ze op Texel helemaal op haar plek is Ze heeft een heerlijk nieuw leventje

Wil


Terug naar “Lab-leed”