Zielige onbekende labrador.........

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 279
Lid geworden op: 14/09/10 20:46
Locatie: Maastricht

Ongelezen berichtdoor lmolen » 20/06/11 20:06

Ik denk dat als ik al dat leed van die hond had gezien dat ik hem mee zou nemen.
En als ik dan aangehouden zou worden zou ik zeggen dat ik hem als gevonden wilde aangeven want hij lag daar al zo lang dat ik het vermoeden had dat Hij uitgezet was.
En dan misschien stiekum zelf houden :D
In welke plaats is dat eigenlijk?
Groetjes Lucia

Becky&Nero
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 384
Lid geworden op: 25/07/10 21:42
Locatie: Eygelshoven (Kerkrade, limburg )
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Becky&Nero » 23/06/11 10:41

Ik vind de situatie ook wel moeilijk hoor. Ik denk dat ik echt heeeel veel moeite zou hebben om mij te beheersen. :?
De dierenbescherming overtuigen is tegenwoordig moeilijker dan de meeste denken.
Als ik jou was zou ik die vrouw niet al te 'kwaad' maken want anders heb je ook kans dat ze achteraf weer aan het beestje uitlaat.
Het lijkt me niet echt een persoon die snel emotioneel word of zoals de meeste van ons hier een slecht geweten heeft/krijgt.

Ik zou het eens proberen met geld, he 100 euro voor u hond? Wedden dat zo iemand meteen hapt. 8)
Maar goed aan de andere kant, zo denkt die vrouw dan ook , dat is makkelijk geld verdienen. :roll:
Groetjes Becky&Nero

royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1591
Lid geworden op: 01/03/10 15:39
Locatie: Kerkrade

Ongelezen berichtdoor royenmarjolein » 24/06/11 07:43

Wat erg :cry: :(
Dat mensen zo met hun hond om gaan. Ik sluit mij aan bij de mening van de meeste forumleden: melding toen evt met bewijs op film. En evt meenemen... dat laatste zal moeilijk zijn, maar ik zou precies dezelfde emotie hebben.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.

Rianne

Ongelezen berichtdoor Rianne » 28/06/11 14:26

Pfff, ik kom net nieuw kijken op dit forum en wordt meteen gegrepen door dit verhaal :cry: als er iets is waar ik niet tegen kan...

Ik snap inderdaad niet wat zulke mensen met honden (überhaupt met dieren) moeten. Wij hebben zo'n situatie gehad met vroegere overburen, ze lieten hun jonge herdershond veel te lang alleen thuis, jankte de hele dag, totdat het arme dier een keer uitbrak en wij zagen dat hij bebloede poten had van het krabben tegen de deur! Ik ben uiteindelijk met die mensen in gesprek gegaan (voor zo goed en kwaad als het ging) met het verhaal dat de hond zo geen leven had en het voor hun uiteindelijk ook heel vervelend zou worden omdat ze zo alle buren over zich heen kregen etc. Een week later vertelden ze dat de hond weg was...geruild voor een 27 mc bakkie :(

Grote kans dat je deze lieve zielige hond voor een paar rotcenten mag hebben. Ook kun je via de onderstaande link aangifte doen van dierenmishandeling, dit is niet van de dierenbescherming maar gaat uit van stichting Dierenlot http://www.dier.nu/contact/6/Meldpunt-d ... shandeling

Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Succes!!

Groetjes, Rianne

katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 311
Lid geworden op: 16/08/11 12:18

Ongelezen berichtdoor katy » 12/09/11 14:20

hoe is dit nou afgelopen! :? :shock:

Josje

Ongelezen berichtdoor Josje » 22/09/11 13:47

:cry: Ja...hoe is het er nou mee? Mevrouw nog gezien?

Misschien is het haar hond niet.........maar past ze op 'm? :confused:

Zou anders flink geld bieden....kan ze nog meer shoppen.

Gr. Josje

Gebruikersavatar
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 214
Lid geworden op: 03/05/12 11:26
Locatie: Apeldoorn

Re: Zielige onbekende labrador.........

Ongelezen berichtdoor Laycka » 05/05/12 10:19

Labradorbeertje schreef:Ben heel benieuwd wat jullie ervan zouden denken, of zouden doen ?
Ik heb al vaak in het winkelcentrum vlakbij ons een zwarte labrador gezien.
De lieverd , is echt heel lief, zit altijd vast aan een paal of iets dergelijks.
De eigenaresse of eigenaar gaat dan altijd winkelen.
Maar nu komt het waar ik me zo boos om maak, ze laten hem tijden liggen,
in kou en in snikheet weer.
Ze snauwt de hond altijd af, hij is mager,stinkt, en ziet er zo ongelukkig uit.
Vorig jaar was het zo,n 30 graden en hij lag maar in de zon, drie kwartier later lag hij er nog net zo, ik en nog een paar andere mensen hebben er toen wat van gezegd.
Vanmiddag zag ik hem weer, ongezond en ongeliefd, heb bij de dierenwinkel wat lekkers voor hem gekocht, en lekker gegeven, heb even bij de labrador gezeten, en even met hem getut.
Hij stond op en keek me aan , zo van, neem mij nou mee.
Een andere vrouw vroeg is hij van jou, nee, zei ik, nou zei ze, ik heb hem al
zou vaak zien liggen, ik zou hem zo wel mee willen nemen.
De eigenaresse kwam eraan, sleurde hem bijna weg, hoppa hoppa schreeuwde ze naar de hond, en drukte ons aan de kant.
De vrouw riep nog naar haar , ik wil je hond wel hebben hoor.
Ik word er zo naar van, het is zo,n lieve hond.

Wat vinden jullie hier nou van.
Wat moeten zulke mensen nou met een hond ?


:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Hier kan ik nou echt niet tegen. :(
Ikben dan ook geneigd om de hond mee te nemen en hem of haar een gouden mandje geven

Jacky

Ongelezen berichtdoor Jacky » 16/09/12 09:09

weet iemand hoe het met deze hond is afgelopen :(


Terug naar “Lab-leed”