Amazing Sting of the Smacklabs

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
Herman 70
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 307
Lid geworden op: 22/07/10 21:53

Ongelezen berichtdoor Herman 70 » 08/11/11 15:30

Elly H schreef:
En Herman, je mag best achterdochtig zijn, maar voor je dan zo'n berichtje plaatst (dat best wel kwetsend is) zoek dan eerst even op internet of je meer informatie kan vinden over de fokker.


Het laatste wat ik erover ga schrijven.

In iemands allereerste post op dit forum wordt een persoon met naam en toenaam uitgemaakt voor dierenbeul. Sterker nog er gaat een waarschuwing uit naar iedereen.
Smacklabs schreef: Met dit verhaal wil ik alleen een ieder die zich R..Naam verwijderd! herinnert en/of contact met hem heeft waarschuwen voor wat voor persoon hij is.


Deze mw die een fokker is heeft dus waarschijnlijk nooit eerder aktief aan dit forum deelgenomen aangezien het haar eerste post is.
Zonder hoor of wederhoor moet ik aannemen wat zij schrijft.
De mishandeling is door niemand waargenomen maar achteraf vastgesteld.
Dus niemand die zeker weet of de beschuldigde persoon ook werkelijk de dader was.

De topicopener zal vast en zeker een heel begaand fokker zijn.
Maar als je iemand op deze manier beschuldigd. Moet je het wel heel zeker weten dat hij deze feiten ook heeft gepleegd.
En dat bedoelde ik te zeggen met als het verhaal waar is

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 08/11/11 15:35

@ Herman 70 Precies mijn gedachte, want dit is inderdaad een eenzijdig verhaal.
Maar wel fijn dat dit verhaal hoe dan ook een goed einde heeft voor Sting :)

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 08/11/11 15:37

Ik denk dat deze fokster, die ik persoonlijk dus niet ken, dit doet om de anderen hier te waarschuwen. Wie zegt dat deze persoon niet opnieuw een labje wil aanschaffen ooit?

De fokster heeft alleen helpen zoeken naar een nieuwe plaats voor de hond voor zover ik het begrijp. En was ontzet over de toestand waarin de hond zich bevond. O.a. veel te mager en angstig.

Het dier is afgestaan aan het asiel, waarom in een noodgeval niet eerst de fokker benaderd met het verzoek om een herplaatsings bemiddeling? Dat is de nette weg. Deze mijnheer heeft er de eerste keer (toen hij toch afzag van herplaatsing) ook gebruik van gemaakt. Waarom dan nu niet?

Hoor en wederhoor is mooi. Waarschuwen kan een zinvolle actie zijn in de ogen van de fokster, als ze daarmee andere fokkers kan waarschuwen. Ik denk dat dit achter deze post steekt.........

De TO kan ook nog reageren misschien?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Femke
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 981
Lid geworden op: 19/04/06 17:12

Ongelezen berichtdoor Femke » 08/11/11 16:02

Een heel triest verhaal !
Maar gelukkig voor Sting dat hij nu een warm en veilig mandje heeft gevonden bij z'n nestbroer. Ik hoop dat hij daar weer helemaal aansterkt en het enorm naar z'n zin gaat hebben.
Afbeelding
Banner en avatar gemaakt door Monika, bedankt!
Malick (Forza Malick of the Work Fellows) 23-10-2002 - 23-03-2013 (voor altijd in onze gedachten)
Kieran (Mocca's Kieran of the Work Fellows) 06-12-2003
Kaylan (Barons Kaylan from the Groove of Joy) 08-09-2005
Maiti (Scandica Join My Bravehearts Maiti) 02-05-2009
Youghky (My Bravehearts Whole Lotta Love) 14-10-2011
Chunky (My Bravehearts Chunky Cookie) 23-10-2013

AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1456
Lid geworden op: 24/09/09 12:26
Locatie: Delft
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor AnP » 08/11/11 16:44

Als er aan naming and shaming gedaan word met fokkers/ fokkerij mag dat wat mij betreft ook met dierenmishandelaren.

:? arme hond, hoop dat ie nu een beetje kan bijtrekken zal ook niet 1,2,3 gedaan zijn.

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 08/11/11 16:58

Ìk herinner me beide.......Wat triest dat Sting zo is aangetroffen :(
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Karlien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4238
Lid geworden op: 15/03/05 16:08
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Karlien » 08/11/11 17:27

rimanime schreef:Ìk herinner me beide.......Wat triest dat Sting zo is aangetroffen :(


Ik ook ... Wat ontzettend jammer voor Sting ...
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 08/11/11 18:19

ik hoop dat sting nu een permanente gouden mand heeft en weer vertrouwen in de mens gaat krijgen...te triest dit!
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1420
Lid geworden op: 10/08/05 15:01
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Quasar » 08/11/11 18:43

Karlien schreef:
rimanime schreef:Ìk herinner me beide.......Wat triest dat Sting zo is aangetroffen :(


Ik ook ... Wat ontzettend jammer voor Sting ...


Ikke ook, weet iig dat 3 jaar geleden hier iemand in de buurt voor Sting was wezen kijken, maar door de eigenaar niet door gegaan omdat hij hem toch nog wilde houden..
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar

Gebruikersavatar
Kathy
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4495
Lid geworden op: 08/08/05 20:04

Ongelezen berichtdoor Kathy » 08/11/11 19:54

Lizzy al zou ik in een huis formaat poppenhuis wonen, alsnog had ik de hond een tijdelijk thuis geboden.
Heb R.Naam verwijderd! en hond irl mogen ontmoeten, destijds was hij zwaar verliefd op zijn hond. Idd een eenzijdig verhaal, waarheid ligt vast ergens in het midden ....
Fijn te lezen dat Sting een nieuw baasje heeft gevonden.
Afbeelding

Verrassing van Brenda.

marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 898
Lid geworden op: 18/07/07 11:25
Locatie: zaltbommel

Ongelezen berichtdoor marina » 08/11/11 21:16

Femke schreef:Een heel triest verhaal !
Maar gelukkig voor Sting dat hij nu een warm en veilig mandje heeft gevonden bij z'n nestbroer. Ik hoop dat hij daar weer helemaal aansterkt en het enorm naar z'n zin gaat hebben.

en hier sluit ik mij bij aan.

Smacklabs

Ongelezen berichtdoor Smacklabs » 08/11/11 22:35

Roos schreef:@ Herman 70 Precies mijn gedachte, want dit is inderdaad een eenzijdig verhaal.
Maar wel fijn dat dit verhaal hoe dan ook een goed einde heeft voor Sting :)

Is niet mijn eerste topic hier maar wel nu op dit moment. 3 jaar geleden ook al hier geweest i.v.m. de herplaatsing. En een ieder die het niet geloofd mag contact opnemen met het asiel. Zelf ben ik ook met naam en toenaam hier bekend is dus zeker niet eenzijdig. Ga nooit zomaar iets schrijven maar wel in het geval van dierenmishandeling wat het in deze zeker was. Stel je voor dat iedereen zo zou denken dan werd dierenmishandeling niet eens aan de kaak gesteld. Wil gewoon niet dat deze manier ooit nog een dier krijgt een gewaarschuwd mens telt immers voor 21

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 08/11/11 22:54

Smacklabs schreef:
Roos schreef:@ Herman 70 Precies mijn gedachte, want dit is inderdaad een eenzijdig verhaal.
Maar wel fijn dat dit verhaal hoe dan ook een goed einde heeft voor Sting :)

Is niet mijn eerste topic hier maar wel nu op dit moment. 3 jaar geleden ook al hier geweest i.v.m. de herplaatsing. En een ieder die het niet geloofd mag contact opnemen met het asiel. Zelf ben ik ook met naam en toenaam hier bekend is dus zeker niet eenzijdig. Ga nooit zomaar iets schrijven maar wel in het geval van dierenmishandeling wat het in deze zeker was. Stel je voor dat iedereen zo zou denken dan werd dierenmishandeling niet eens aan de kaak gesteld. Wil gewoon niet dat deze manier ooit nog een dier krijgt een gewaarschuwd mens telt immers voor 21


Met eenzijdig bedoel ik dat wij de kant van het verhaal van R. Naam verwijderd in deze niet te horen krijgen.
En jij komt hier dan alleen maar als je een aanvaring hebt met hem als ik jouw laatste post goed begrijp?
Maakt mij verder ook niet uit, Sting heeft een goed huisje nu en wat jullie verder met elkaar hebben zoeken jullie maar fijn zelf uit :wink:
Laatst gewijzigd door Roos op 08/11/11 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 08/11/11 22:55

Ik kan ze ook nog goed herinneren, deze meneer schreef altijd honderuit over Sting, heel jammer dat het allemaal zo gelopen is, als fokster doen je zulke dingen erg pijn. Ik vind het fijn dat Sting goed terecht is gekomen, en ik hoop dat ik nooit zoiets hoef mee te maken, maar ja je weet maar nooit helaas. Succes met alles!
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

ForumTeam

Ongelezen berichtdoor ForumTeam » 08/11/11 23:50

Wij vinden dat er geen namen hoeven te worden genoemd. Het verhaal is duidelijk. Topic gesloten.


Terug naar “Lab-leed”