Help

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 202
Lid geworden op: 05/05/11 11:56
Locatie: Posterholt

Ongelezen berichtdoor DayKy » 04/06/12 21:45

Sadeka, dank je wel voor je antwoord!
Ik ben heir echt boos geweest (en nog steeds) over hoe een mens dit een hond kan aan doen, arm beest!
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding

Jacky

Ongelezen berichtdoor Jacky » 09/09/12 10:02

God wat erg, dat is de donkere kant van een bench weer, te makkelijk. Stop de hond daar maar in. :cry:
Die hond is gewoon afgemaakt, kan niet missen. Er was echt wel een oplossing gekomen op een goede manier, iemand die hem wel tijdelijk kon opvangen tot er een nieuw baasje kwam. Triest dit.

SuzanneRene

Ongelezen berichtdoor SuzanneRene » 09/09/12 10:28

Kippenvel krijg ik bij het lezen van dit topic. Mijn tweede gedachten gaan uit naar de kinderen, als ze zo met hun hond omgaan, hoe doe je dat dan met je kind dat niet luistert. Vreselijk. Fijn om te lezen dat er hier op het forum meteen zoveel mensen meedenken, zo'n onschuldig beestje... :(

corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1041
Lid geworden op: 01/11/09 15:40
Locatie: Kapelle

Ongelezen berichtdoor corretje » 10/09/12 13:11

Wat een kl*te verhaal is dit zeg! :evil: Waarom hebben we in Nederland de dierenpolitie???? En dan mogen ze ook nog niets doen............ Die mensen zouden ze gewoon een week moeten opsluiten. Net zolang totdat ze hun bek open doen! En een hele vette bekeuring moeten geven van een paar duizen eurie. Dit is toch te gek om los te lopen. Het moet niet gekker worden hier in Nl.

irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 404
Lid geworden op: 01/07/11 13:49
Locatie: Helchteren België
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor irma » 10/09/12 20:08

Ontzettend triest verhaal. Goed dat jij je zo ingezet hebt, ook al heeft dat niet echt tot een goed resultaat geleid. Daar kan jij niet s aan doen.
Bedankt.
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009


Terug naar “Lab-leed”