Bowie (bewust?) aangereden

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
renate
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2197
Lid geworden op: 13/02/09 08:43
Locatie: Rijen

Ongelezen berichtdoor renate » 04/05/13 11:29

Waarom zou het erger zijn dat jou hond dood word gereden dan dat een kat word dood gebeten??
Mensen met katten geven net zoveel om hun kat als jij om jou hond!
Ik had een duitse herder met angst agressie, die wilde ieder dier opvreten honden, katten, vogels zelfs treinen moesten het ontgelden. Hem hebben we altijd aan de lijn gelaten! 2x geprobeerd om hem los te laten op een lege, overzichterlijke plek en 1x rende hij een trein achterna en 1x rende hij auto's achterna terwijl beide op een hele grote afstand waren. Hem hebben we dus nooit meer los laten lopen en toch kwam hij niks te kort en heefteen goed hondenleven gehad.

Jou dieren zijn niks meer dan andere dieren. Ieder leven is een leven.
Ik vinddit heel asosciaal en gevaarlijk.

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 04/05/13 11:34

speurneus carola schreef:krijg zo'n vermoeden dat ts een hele levendige bizarre fantasie heeft en zijn schrijverskwaliteiten hier botviert... tis allemaal een beetje te te om waar te lijken


Dit is precies wat mijn zoon zei :wink:

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 04/05/13 11:56

Roos schreef:
speurneus carola schreef:krijg zo'n vermoeden dat ts een hele levendige bizarre fantasie heeft en zijn schrijverskwaliteiten hier botviert... tis allemaal een beetje te te om waar te lijken


Dit is precies wat mijn zoon zei :wink:


HMMM :eusathink: zou wel weer kunnen ja.
tis al weer een tijdje geleden dat er ééntje onder zijn steen gekropen kwam :D :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Gebruikersavatar
Ton
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 06/01/13 02:26

Ongelezen berichtdoor Ton » 06/05/13 05:50

Bah, Bah, sommige reacties hier zijn wel echt zielig.

:confused:

Ga er niet meer inhoudelijk op in want gaat nergens over.
Kan jullie wel vertellen dat ik niet de enige ben die zich verbaasd over manier van reageren hier. Maar ik ga liever mijn honden uitlaten dan me te storen aan de prietpraat van sommigen hier, ja blijf in godsnaam ver uit mijn buurt, ver bij mij, mijn vrouw en kinderen en honden. We zijn levensgevaarlijke Tokkies uit een rare hoek van het land en onze honden ruiken raar en we praten met een verdacht accent. Eigenlijk moesten we allemaal ingeslapen worden, toch of anders gemuilkorfd.

Ik kap met dit forum.

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 06/05/13 13:32

sorry hoor dat je tenen iets te lang zijn,maar als je zo laconiek bent over een hond die katten dood bijt kun je deze reacties op een forum verwachten!
ik zou er ook niet te veel mee te koop lopen als ik jou was,echt trots kun je er niet op zijn lijkt me,maar hey je hond leeft nog ten koste van een aantal katten................................. :kots: :kots: noem mij dan maar kinderachtig!!
het gaat je goed hoor.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 06/05/13 13:54

ik kan me niet voorstellen dat dit topic nog een vrolijke nieuwe wending gaat krijgen, dus ik doe er een slotje op..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)


Terug naar “Lab-leed”