Kijk even hier!

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
Gebruikersavatar
Gerritte
Erelid
Erelid
Berichten: 15528
Lid geworden op: 03/01/03 09:12
Locatie: zoetermeer

Kijk even hier!

Ongelezen berichtdoor Gerritte » 10/08/07 09:43

Hallo allemaal,

Mijn site gaat over het bewerken van digitale foto's van al dan niet overleden huisdieren.

De opbrengst hiervan gaat naar een dierenasiel in Portugal.
Jullie kunnen op mijn site (en forum) verschillende voorbeelden bekijken.

http://www.dierenherinnering.nl

Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik dat graag, er is niets dat echt onmogelijk is........tenminste als de fotobestanden het toelaten.........

Met mijn bewerkingen heb ik ondertussen een 3 tal puppenhuisjes mogen sponseren en een waakbordje ontworpen dat hangt aan 1 van de huisjes.
Mirjam Scholte was de grondlegster van adoptie op afstand, zij is helaas afgelopen februari overleden aan longkanker, ik ben dan ook reuze trots dat ik een bordje heb mogen ontwerpen zodat Mirjam nooit vergeten zal worden......Wia heeft hier een schitterend waakbordje van geschilderd en hangt nu in Portugal aan 1 van de huisjes.........

Nu weten we allemaal dat de dieren, honden, katten, ezels en paarden niet van 2 donatie kunnen blijven leven, daarom waar ik rond op internet en schrijf verchillende fora's aan om mij opdrachten te geven zodat de opbrengst naar Portugal kan worden gestuurd.
Dit kan dmv geld maar dit kan ook dmv goederen.

heb je bv manden, riemen, kattebakken of weet ik veel wat allemaal, als het in goede staat is en je gebruikt het niet meer, doneer het aan Portugal.......ik ben officieel inzameladres waar je je spullen kunt brengen of naartoe kunt opsturen.

Zo zijn er meerdere adressen in Nederland, geef een seintje en ik ga voor je aan het werk........

ongeveer 2x per jaar komen Nora en Dennis naar Nederland om de spullen op te halen, je doet er veel goeds mee om je spullen te doneren die je niet meer gebruikt.......

Ik ben reuze benieuwd naar jullie reakties........als jullie voorbeelden willen zien van bewerkingen hoor ik het wel........

Alvast heel erg bedankt voor jullie aandacht!

Groetjes Cora
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

Terug naar “Creatief”