Les 1 : Tube

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
paola

pff

Ongelezen berichtdoor paola » 12/03/08 14:45

Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen. :shock:
Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen! :D

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Re: pff

Ongelezen berichtdoor Anca » 12/03/08 14:47

paola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen. :shock:
Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen! :D


Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goed :wink:
Groetjes Anca

Afbeelding

paola

Re: pff

Ongelezen berichtdoor paola » 14/03/08 14:33

Anca schreef:
paola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen. :shock:
Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen! :D


Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goed :wink:


Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken............. :evil:

Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4376
Lid geworden op: 04/09/07 23:02
Locatie: Honselersdijk
Contacteer:

Re: pff

Ongelezen berichtdoor Esmeralda » 14/03/08 14:34

paola schreef:
Anca schreef:
paola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen. :shock:
Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen! :D


Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goed :wink:


Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken............. :evil:


Ik dacht dat ik er ooit één voor je gemaakt had? :???:
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna

paola

Re: pff

Ongelezen berichtdoor paola » 14/03/08 14:45

paola schreef:
Anca schreef:
paola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen. :shock:
Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen! :D


Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goed :wink:


Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken............. :evil:


Net gedownload.....en nu maar hopen dat het me lukt. hihi eerst maar eens uitwaaien met zwart voordat ik ga zitten zweten achter mijn pc....

paola

Re: pff

Ongelezen berichtdoor paola » 14/03/08 14:46

Esmeralda schreef:
paola schreef:
Anca schreef:
paola schreef:Haha nou echt ik ga eventjes in eenhoekje zitten en energi op doen. :shock:
Man wat ben ik toch een digibeet! maaaaaaar ik ga het toch een keer proberen! :D


Als je paint shop pro hebt en je volgt mijn stapjes woord voor woord, komt het helemaal goed :wink:


Jakkie de pakkie heb ik niet......... jammer dus. zou toch zo graag zo'n leuke banner bij mijn stukje hebben/maken............. :evil:


Ik dacht dat ik er ooit één voor je gemaakt had? :???:


Weet nog wel dat ik de foto naar je heb gestuurd maar heb eigenlijk nooit meer iets gezien? Of heb ik het gemist? potterdikke ik ga eens kijken of ik soms ergens een bericht heb gemist! :oops:

Shiva

Ongelezen berichtdoor Shiva » 22/11/08 11:04

Ontzettend mooi, die banners en alles! Erg handige les ook, als je ook psp hebt, denk ik dat het zo te begrijpen is haha! Ben aan het oefenen gegaan, maar dan met Photofiltre. En het lukt me niet! :tranenlach:
Misschien toch binnenkort eens stiekem via die probeerlink voor psp downloaden, wie weet lukt het me dan wel om ook zo'n mooie banner te maken :D (Niet tegen m'n vriend zeggen he!) :grinnik:

maxveg

Ongelezen berichtdoor maxveg » 21/02/09 12:38

Ik ga het ook is even proberen ben nu paint shop pro aan het instaleren

Fallyn

Ongelezen berichtdoor Fallyn » 03/09/10 09:09

Ik begin er zo meteen mee, na veel gezeur eindelijk het programma gedownload gekregen!

Fallyn

Ongelezen berichtdoor Fallyn » 03/09/10 09:15

Ligt het nu aan mij of kun je het gewoon niet downloaden? Ik kan hem via de zoekfunctie van mijn computer wel vinden maar nergens kan ik het programma openen heb een hoop mapjes met rotzooi erin allemaal al aangeklikt maar nergens het programma (tenminste wel het programma maar nergens iets om het op te starten)

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 03/09/10 12:49

Fallyn schreef:Ligt het nu aan mij of kun je het gewoon niet downloaden? Ik kan hem via de zoekfunctie van mijn computer wel vinden maar nergens kan ik het programma openen heb een hoop mapjes met rotzooi erin allemaal al aangeklikt maar nergens het programma (tenminste wel het programma maar nergens iets om het op te starten)


Hier is de link:
http://www.corel.com/servlet/Satellite/ ... bview=tab0

Klikken op gratis proefversie en dan wijst het zich vanzelf.
Groetjes Anca



Afbeelding

kris

Ongelezen berichtdoor kris » 08/09/10 21:57

Ik heb ook geprobeerd en stap voor stap is het erg goed te doen moet ik zeggen. Nu nog verder proberen maar ik was al wel trots op het resultaat.
Heb m al meteen in mijn profiel gezet :D

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 09/09/10 14:43

kris schreef:Ik heb ook geprobeerd en stap voor stap is het erg goed te doen moet ik zeggen. Nu nog verder proberen maar ik was al wel trots op het resultaat.
Heb m al meteen in mijn profiel gezet :D


Heel goed :applaus:

Ik zou je alleen als tip willen meegeven om nog een gedeelte nek eraan te laten zitten zodat het koppie niet zo 'zweeft' in de ruimte :wink:
Groetjes Anca



Afbeelding

kris

Ongelezen berichtdoor kris » 09/09/10 21:22

Anca schreef:
kris schreef:Ik heb ook geprobeerd en stap voor stap is het erg goed te doen moet ik zeggen. Nu nog verder proberen maar ik was al wel trots op het resultaat.
Heb m al meteen in mijn profiel gezet :D


Heel goed :applaus:

Ik zou je alleen als tip willen meegeven om nog een gedeelte nek eraan te laten zitten zodat het koppie niet zo 'zweeft' in de ruimte :wink:


Zal ik dat eens gaan proberen van t weekend, bedankt voor de tip!

Gebruikersavatar
x-YaraYoup-x
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 333
Lid geworden op: 23/11/13 16:28
Locatie: Zuid-Holland

Re: Les 1 : Tube

Ongelezen berichtdoor x-YaraYoup-x » 11/02/14 21:39

Kloppen alle lessen nog als ik nu Paint Shop Pro ga downloaden of is het allemaal vernieuwd ?
Groetjes,
Laura, Youp & Yara

Afbeelding

Bedankt Monika voor de banner & avatar !

:bruinkopje: Yara ♀ 15-10-2007
:blondkopje: Youp ♂ (Riverflow To Be A Star) 21-08-2013


Terug naar “Creatief”