Les 2: Avatar en banner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
roos

Ongelezen berichtdoor roos » 01/06/08 17:16

hier nog zo'n computerkneus, heb gelukkig een handige zoon :D , weet niet of je persoonlijk contact hebt met iemand van het forum, anders kan je het misschien telefonisch samen doen, dan is het makkelijker uit te leggen.

Diva

Ongelezen berichtdoor Diva » 01/06/08 17:40

Haha dat is idd handig :wink:
Nee dat heb ik niet..maar ga wel even googlen ofzo kijken of er ergens plaatjes bij staat haha voel me zo dom! :lol:

roos

Ongelezen berichtdoor roos » 01/06/08 18:39

en als je er niet uit komt wil ik je wel helpen, de dingen die jij opgeschreven hebt daar kom ik wel uit

gijzer

Ongelezen berichtdoor gijzer » 01/06/08 18:49

Heb je wel een Nederlandse versie? Ik heb het eerst geprobeert met een engelse, maar daar kwam ik niet uit, nu heb ik de nieuwste versie in het nederlands, en dat gaat echt precies zoals het hier wordt gezegd ;)
iig veel succes en niet opgeven:p

Pokerface

Ongelezen berichtdoor Pokerface » 26/07/08 16:47

hoi anca!

Ik ben dus ook een beetje bezig geweest met je lessen maar ik ko niet meer verder
14.
Terug naar je werkje (je banner).
Bewerken – plakken als nieuwe laag.
Schuif de tube naar links.

Als ik naar bewerken ga geeft hij aan dat ik plakken als een nieuwe laag niet kan doen :???: Ik kan het ook niet aanklikken ,kun je me helpen :)
Ik wil ook zon mooie banner :o

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 26/07/08 19:05

Pokerface schreef:hoi anca!

Ik ben dus ook een beetje bezig geweest met je lessen maar ik ko niet meer verder
14.
Terug naar je werkje (je banner).
Bewerken – plakken als nieuwe laag.
Schuif de tube naar links.

Als ik naar bewerken ga geeft hij aan dat ik plakken als een nieuwe laag niet kan doen :???: Ik kan het ook niet aanklikken ,kun je me helpen :)
Ik wil ook zon mooie banner :o


Heb je wel eerst je banner geaktiveerd zeg maar? Als je die eerst even aanklikt en dan kiest voor bewerken - plakken als nieuwe laag, gaat het wel :)
Groetjes Anca

Afbeelding

Pokerface

Ongelezen berichtdoor Pokerface » 26/07/08 22:37

Pff nee het lukt nogsteeds niet :cry:

roos

Ongelezen berichtdoor roos » 26/07/08 22:47

Pokerface schreef:Pff nee het lukt nogsteeds niet :cry:


Is niet helemaal volgens het boekje, maar ik copieer mijn tube en plak hem dan als nieuwe selectie op de banner.
Op de manier van Anca lukt het mij ook niet :wink:

Pokerface

Ongelezen berichtdoor Pokerface » 27/07/08 00:34

Plakken uit nieuwe selectie onder bewerken ? lukt ook niet ik kan onder bewerken alleen maar wissen kopieren en knippen :???:

roos

Ongelezen berichtdoor roos » 27/07/08 09:43

Pokerface schreef:Plakken uit nieuwe selectie onder bewerken ? lukt ook niet ik kan onder bewerken alleen maar wissen kopieren en knippen :???:


Met mijn rechtermuisknop doe ik dat, had het gisteravond aan mijn zoon gevraagd die heeft het volgens mij verkeerd uitgelegd :oops: .
Nog een keer: met mijn rechtermuisknop op je tube kopieeren en dan op je banner plakken met je rechtermuisknop.
Als het nu nog niet lukt dan ga ik het eerst ff doen en dan kijk ik het ff na.
Succes...

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 27/07/08 10:14

Pokerface schreef:Plakken uit nieuwe selectie onder bewerken ? lukt ook niet ik kan onder bewerken alleen maar wissen kopieren en knippen :???:


Je hondje......die heb je geaktiveerd, dan eerst bewerken - kopieëren, dan naar je banner en die even aanklikken zodat die geaktiveerd wordt, bewerken - plakken als nieuwe laag.

Als je nl niks gekopieerd hebt, kan je ook niks plakken :)
Groetjes Anca



Afbeelding

Pokerface

Ongelezen berichtdoor Pokerface » 27/07/08 10:32

Het is gelukt!!!! :D Dankjulliewel! nu kan ik weer verder gaan met het lesje zo leuk om te doen :)

nikkihaan

ik ben ook ff bezig geweest

Ongelezen berichtdoor nikkihaan » 22/08/08 09:31

hallo ik ben ook aan het knutselen geweest maar alleen dat witte om mijn hond heen blijft wit misschien wel iets verkeerds gedaan maar weet niet wat!
[/img]

nikkihaan

hier wat er mis ging?

Ongelezen berichtdoor nikkihaan » 22/08/08 11:44

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 22/08/08 14:37

@Nikki,
dan heb je les 1 al niet goed gevolgd. Het beste kan je les 1 nog een keer doen en dan stap voor stap alles doen wat er staat. Goed kijken hoe je alles moet opslaan ;-)

In les 2 staan ook de goede maten dus als je die les ook goed volgt en elke stap goed leest, krijg je vanzelf een goede banner en avatar ;-)
Groetjes Anca



Afbeelding


Terug naar “Creatief”