Wie o wie kan mij helpen????????????

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
LoveLab

Wie o wie kan mij helpen????????????

Ongelezen berichtdoor LoveLab » 27/10/10 16:16

Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om zo'n banner/avatar te plaatsen ( ik weet het verschil niet eens...)

Heb net geprobeerd met paint om iets in elkaar te knutselen, dat gaat nog redelijk. Maar hoe krijg ik dat in hemelsnaam geplaatst??? Ik snap er echt helemaal niets van :( ...

De foto's die ik op photobucket heb staan, krijg ik ook niet geplaatst in zo'n banner/avatar geval.. Dan krijg ik alleen de link te zien.. Ik snap het niet... :cry:

Wie o wie kan mij daarbij helpen???

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Re: Wie o wie kan mij helpen????????????

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 27/10/10 18:30

LoveLab schreef:Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om zo'n banner/avatar te plaatsen ( ik weet het verschil niet eens...)

Heb net geprobeerd met paint om iets in elkaar te knutselen, dat gaat nog redelijk. Maar hoe krijg ik dat in hemelsnaam geplaatst??? Ik snap er echt helemaal niets van :( ...

De foto's die ik op photobucket heb staan, krijg ik ook niet geplaatst in zo'n banner/avatar geval.. Dan krijg ik alleen de link te zien.. Ik snap het niet... :cry:

Wie o wie kan mij daarbij helpen???


Een avatar is kleiner en komt links in beeld te staan, de banner is groter en komt onderaan al je berichten.
Als je vanuit photobucket alleen de link te zien krijgt dan gebruik je de verkeerde link, volgens mij moet je voor je banner de onderste link hebben, deze gebruik je ook om foto's op het forum te plaatsen (tenminste ik geloof dat het de onderste was)
Hier een korte uitleg :D

Avatar - ga naar profiel - avatar paneel - plaats daar de link van je avatar (let op dit is een andere link dan welke je gebruikt om foto's te plaatsen of voor je banner, ik weet zo niet uit mijn hoofd welke je moet hebben maar gewoon even proberen, heb je de verkeerde link te pakken dan krijg je dat direct in beeld te zien) - dan klik je op oke.

Banner - ga naar profiel - profiel informatie - bij onderschrift plaats je de link van je banner (de onderste link geloof ik) - dan klik je op oke.

Je ziet nu bij elk bericht je banner en avatar... suc6! :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

LoveLab

Ongelezen berichtdoor LoveLab » 29/10/10 14:33

De avatar plaatsen is gelukt. Nu nog een keer iets moois in elkaar knutselen ( zie zoveel mooie dingen hier op het forum..)..

Maar die banner lukt me niet.. Heb alle links geprobeerd, maar zie nog steeds geen foto...

Ik zal vast iets verkeerd doen, maar wat???

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 29/10/10 14:40

Voor en achter de link die je nu hebt staan moet je zetten.
Ervoor [img],[/img] erachter.

LoveLab

Ongelezen berichtdoor LoveLab » 29/10/10 15:01

Jeej het is gelukt!! Eindelijk!! Ben ik daar nou zolang mee bezig geweest???

Dank je!!!

Nu nog een keer proberen om ook zoiets moois in elkaar te knutselen, maar dat gaat een maandenplan worden ben ik bang!

Maar ik weet eindelijk hoe ik ze moet plaatsen!!

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 29/10/10 18:46

Ik wil wel iets voor je maken hoor! Als je een mooie (kop)foto pb't en even een achtergrondje wat je leuk vind of even zegt wat voor kleuren je mooi vind dan ga ik van de week voor je aan de slag :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

LoveLab

Ongelezen berichtdoor LoveLab » 30/10/10 09:44

Dat zou super zijn!!!!!!!!

Ik zal straks even kijken of ik zo'n foto heb! We gaan zo eerst naar de jachttraining! Moet ik die foto dan in een pb sturen???

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 30/10/10 17:46

De foto graag in een pb ja :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...


Terug naar “Creatief”