Puppy Corner

Leuke ideeën voor het forum, plaats ze hier.
Chica

Puppy Corner

Ongelezen berichtdoor Chica » 15/05/10 12:43

Ik ben met veel plezier lid geworden van het labradorforum ivm de komst van mijn pupje Chica. Heb via de diverse Fora al veel handige tips gelezen over de opvoeding etc., dus erg handig dat een forum als deze bestaat!

Wat mij handig lijkt is een aparte Puppy corner waar pupeigenaren ervaringen kunnen delen, elkaar tips kunnen geven, afspraken kunnen maken voor samen spelen, helpen bij het vinden van een geschikte pupcursus etc.

Ik denk dat veel pupeigenaren met dezelfde vragen worstelen en zo kunnen zij elkaar verder helpen zonder dat iedereen het wiel zelf opnieuw hoeft uit te vinden. De meeste topics zijn ook wel te vinden in de gewone fora, maar wat voor volwassen honden geldt, hoeft niet direct voor een pup op te gaan.

Daarnaast lijkt mij de pup een categorie op zich vanwege de specifieke levensfase en de tijd en aandacht die het vergt. Er is al een senioren corner, dus wellicht ook een pup corner..?

Chica&Jaap

momo

Ongelezen berichtdoor momo » 15/05/10 17:54

Goed plan. Veel kan je wel lezen in andere topics maar dan weet ik weer niet waar. Onze pup komt w.s. 17 juni bij ons.
Groetjes Monique

Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen berichtdoor Gerritte » 15/05/10 19:37

Inprincipe kunnen alle vragen voor een pup geplaatst worden in de catogerieen op het forum. Als wij ook nog een aparte puppencorner gaan maken wordt het wel erg onoverzichtelijk op het forum.

Meestal als je vragen hebt en je schrijft ook in de topic om een pup gaat krijg je goeie bruikbare tips :wink: Wandelelingen kun je plaatsen in de wandeltopic en bijv als opening een pup of jonge honden wandeling.

Hoewel een wandeling met puppen zal ik persoonlijk niet zo snel doen :wink:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen berichtdoor Marlyn » 09/05/11 18:11

Super idee krijg in juli een pup zou echt wat kunnen met zo'n topic
Jazzy (L)

Annemarie Rijnveld
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen berichtdoor Annemarie Rijnveld » 14/05/12 15:15

Lijkt mij ook een erg handig idee. Het zoekveld is dan wat kleiner, dus ws. overzichtelijker.
Hoeft men ook niet alles af te zoeken

Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen berichtdoor Gerritte » 14/05/12 21:19

:wink: Bij aanschaf labrador kan je ook al je puppie vragen kwijt
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

Terug naar “Ideeënbus”