Wie zou er meedoen

Leuke ideeën voor het forum, plaats ze hier.
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen berichtdoor JulKriek » 11/03/12 09:29

* en internet luisteraars natuurlijk ;) die heeft de omroep ook :)
She holds the leash, good dog stay down

Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 11/03/12 18:48

JulKriek schreef:ik heb een goed idee (dat ik er niet eerder aan gedacht had) , ik werk al een tijd vrijwillig bij een lokale radio zender: Castricum 105 hierbij bereik ik castricum bakkum limmen akersloot en de woude , in heemskerk hebben ze ook een lokale radio zender. dus ik dacht dat zal ook wel goede advertentie zijn
Dat weet ik wel zeker. Zodra ik een dag heb gepland, nadat ik toesteming van de burgermeester heb, zal ik verschillende radiozenders eens aanschrijven.

JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen berichtdoor JulKriek » 11/03/12 18:51

oke ik zou wel willen helpen daarbij :)

Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 11/03/12 19:31

JulKriek schreef:oke ik zou wel willen helpen daarbij :)
Ik laat het je weten als het op de radio mag.

sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 11/03/12 19:47

Wat een super idee!!
Ik weet nog niet of ik het aandurf met Noah, daar moet ik nog even over nadenken maar ik wil zoiezo wel een donatie doen! :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 12/03/12 22:24

Nino&Toosje schreef:
Nino&Toosje schreef:Onder de aanwezigen wordt in ieder geval al een jaarabbonement van My&MY dog verloot en een Nina Otterson spelletje. Ik ga nog verder informeren, maar het begin is er .
En, helemaal geweldig een fotoshoot van je hond door Bert Jonkhans!!
Heb geinformeerd wanneer in een afspraak kan maken met de burgermeester die toestemming moet verlenen, als het goed is krijg ik daarvan via mail bericht. En nog iets voor de verloting: Een ritje in de zijspan van een motor door Noord Holland ( evt. mag er 1 hond mee, als die het durft)

royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor royenmarjolein » 12/03/12 22:49

Wat een geweldig initiatief.
Ik zou zeker willen meedoen samen met Max.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.

Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 13/03/12 07:01

Dit bericht is naar het Guiness Book of Records gegaan.
En nee... ik ben niet zo knap om het zo mooi te verwoorden in het Engels, dat heeft een heel speciale, lieve penvriend van mij gedaan. 8)

Claim Title: Longest chain of Labrador Retrievers

Country: Netherlands

City/Town/Village: Wijk aan Zee

Date of attempt:

Record Details:
I am a member of a forum of Labrador enthousiasts, and we want to try to gather the largest amount of Labrador Retrievers on the beach of Wijk aan Zee. As far as we know, there is no record yet set for this attempt. We will invite a notary (or preferably one of your judges) to count the number of Labrador Retrievers. We will line up on the beach, so counting will be possible. With this attempt we are also trying to raise money for a fund for support for children with cancer and their relatives.

Adjudication Information requested

Media:
National and local newspapers, national and local television and radio. Related internet websites will make promotion for our attempt, we have a professional filmer that makes a report on youtube afterwards. We have sponsors that already donated prizes for a lottery: a.o. a fotoshoot for dogs, a free membership of a dog's magazine for a year, a trip in a sidecar of a motor etc.

Event in aid of Charity
Charity:
Foundation KanjerGuusje is founded by the parents of Guusje van Gorp. Guusje is a girl that died October 30th, 2011 on the age of only ten. During her illnes her father updated a daily weblog. Television and newspapers reported on this sincere and frank blog. Lots of people sympathized with Guusje and her family: millions of people visited the weblog of her brave battle. On the day Guusje died, #kanjerguusje was "trending topic" on Twitter. To remember Guusjes her parents founded the Foundation to raise money for the care of children with cancer and their relatives.

Zo en nu maar afwachten

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 13/03/12 11:19

Het begint echt vorm aan te nemen. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Boris Amber Damey » 13/03/12 12:56

:klasse:
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag

speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 13/03/12 17:08

mooi dorette das vast weg...
al me kinders uitgevlogen

JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen berichtdoor JulKriek » 13/03/12 18:58

doel titel: langste ketting van Labrador Retrievers

Land: Nederland

datum van de poging:

Record details: ik ben een lid van een forum dat zich bezig houd met labradors , wij proberen een zo groot aantal mogelijk Labrador retrievers op het strand van Wijk aan Zee te krijgen. Zo ver dat we weten , is er nog geen record voor deze poging. we nodigen een notaris uit (of een jurist van jullie) om de Labradors te tellen. we zullen in een lijn staan zodat er makkelijk getelt kan worden. met deze poging willen we ook geld op te brengen voor een fonds voor de steun voor kinderen met kanker en hun familie

Media:
Nationaal en de lokale krant, nationaal en lokale televisie en radio. gerelateerde websites willen reclame maken voor onze poging. we hebben een proffesionele filmer die een reportage maakt en op youtube zet. we hebben sponsoren die al prijzen hebben gedoneerd voor een loterij, onder andere een foto shoot voor honden, een gratis abonement voor een honden magazine voor een jaar, een tocht in een motor met zij-span etc..

evenement voor het goede doel:

de stichting KanjerGuusje is ontstaan door de ouders van Guusje van Dorp. Guusje is een meisje dat 30 oktober 2011 stierf op slechts 10 jarige leeftijd. tijdens haar ziekte hield haar vader dagelijks een blog bij. TV en de krant maakte hier een reportage van.(sincere and frank blog?) heel veel mensen toonde sympathie voor Guusje en haar familie. miljoenen mensen bezochte de weblog van haar dappere strijd. op de dag dat Guusje stierf, #kanjerguusje was een trend topic op twitter. ter nagedagtenis van Guusje en haar ouders, stichten zei een stichting op om geld in te zamelen voor de zorg voor kinderen met kanker en hun familie

stetje

Ongelezen berichtdoor stetje » 16/03/12 16:17

Zou je me kunnen vertellen wanneer dat is dan kan ik er met mijn vriend over hebben of we gaan tis wel een heel mooi doel
vast bedankt..

Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 17/03/12 17:31

stetje schreef:Zou je me kunnen vertellen wanneer dat is dan kan ik er met mijn vriend over hebben of we gaan tis wel een heel mooi doel
vast bedankt..
Eerst moet ik nog toestemming-vergunning krijgen, dan pas weet ik de datum.

charly
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen berichtdoor charly » 19/03/12 10:44

Als we dan kunnen, doen we mee :klasse:

Terug naar “Ideeënbus”