Boek van Geert de Bolster

Bespreek hier boeken over honden.
Anjess

Boek van Geert de Bolster

Ongelezen berichtdoor Anjess » 17/05/11 15:00

Met mijn nu 11 maanden oude Binky heb ik cursussen gevolgd bij een gedragsdeskundige die diverse diploma's had via Geert de Bolster.Ook degene die hier in de buurt de MartinGaus hondenschool runt heeft hier haar diploma's gehaald.Ikzelf vond het een hele fijne manier van het opvoeden en trainen van mijn hond omdat er veel werd gewerkt met belonen en het rustig krijgen van jezelf en je hond.Ik vond het veel weg hebben van de methode van Cesar Milan (kalm en assertief).Nu kwam ik toevallig een boek van deze Geert de Bolster tegen.Mijn vraag is of iemand deze boeken van de man kent en of er een beetje doorheen te komen is voor een leek?Ik vind het altijd heel erg leuk om boeken over gedrag en opvoeding enz te lezen (mijn kast puilt ondertussen uit)maar ik weet niet of dit een boek is wat makkelijk leest.Dus heeft iemand toevallig een boek in huis en wat is je ervaring????

Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 17/05/11 17:55

Ik ken Geert de Bolster van seminars die ik bij hem heb gevolgd. Een erg fijne man met een zeer humoristische manier van vertellen! Zijn boeken zijn vergelijkbaar, maar als je hem een keer zou kunnen treffen in een workshop of seminar zou ik je dat absoluut aanraden :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php

Afbeelding Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Terug naar “Hondenboeken”