Buiten met je hond

Bespreek hier boeken over honden.
Carobella
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Buiten met je hond

Ongelezen berichtdoor Carobella » 28/04/15 21:51

Op dit moment hebben wij af en toe een logeerhond (in afwachting van een eigen hond) en ik ervaar het zo heerlijk om hier door de bossen te lopen en van alles te zien en te horen.

Afgelopen weekend hadden we Boris weer te gast, een 12 jarige bruine lab, en weer veel genoten. Toen zag ik gisteravond bij RTL late night de schrijver van dit boek. Het boek moet nog uitkomen, 4 mei. Maar ik kreeg wel zin om het te kopen.

http://www.bol.com/nl/p/buiten-met-je-h ... 036135047/

Gr Caroline
:zwartkopje: Cato's Saartje Uit 't Labradorium (28-10-2015)

Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: Buiten met je hond

Ongelezen berichtdoor Susan78 » 29/04/15 10:04

Wij krijgen 3 mei de flatcoat retriever van vrienden een week te logeren.. :schreeuw: Ik word als helemaal blij om weer even een hond om me heen te hebben.. :verliefd1: Mijn gekneusde voet is zo goed als weer beter, dus we kunnen heerlijk aan de wandel!!
Ik heb even op het linkje geklikt en het lijkt mij inderdaad een heel leuk en leerzaam boek! Ik hou in de gaten wanneer ie verschijnt!! Bedankt voor de tip!
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012

Carobella
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Carobella » 29/04/15 10:12

Dez heb ik van de week bij de ANWB winkel gekocht:

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/anwb ... -hond.html

Ik dacht wel leuk om wandelingen te hebben buiten de voor ons vertrouwde stukjes bos hier in de buurt.

Gr Caroline

Carobella
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Carobella » 29/04/15 10:16

Susan78 schreef:Wij krijgen 3 mei de flatcoat retriever van vrienden een week te logeren.. :schreeuw: Ik word als helemaal blij om weer even een hond om me heen te hebben.. :verliefd1: Mijn gekneusde voet is zo goed als weer beter, dus we kunnen heerlijk aan de wandel!!
Ik heb even op het linkje geklikt en het lijkt mij inderdaad een heel leuk en leerzaam boek! Ik hou in de gaten wanneer ie verschijnt!! Bedankt voor de tip!

Ik had niet verwacht wat de aanwezigheid van een logeerhond al voor ons kan doen. Iedereen verdrietig als tie weer weggaat. Gelukkig komt hij 16 juni voor een week.

Ik zie dat je hond in november is overleden. Dat lijkt me ook een heel ding. Heel veel plezier met de hond van je vrienden.

Gr Caroline

Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Susan78 » 30/04/15 16:20

Carobella schreef:
Susan78 schreef:Wij krijgen 3 mei de flatcoat retriever van vrienden een week te logeren.. :schreeuw: Ik word als helemaal blij om weer even een hond om me heen te hebben.. :verliefd1: Mijn gekneusde voet is zo goed als weer beter, dus we kunnen heerlijk aan de wandel!!

Ik had niet verwacht wat de aanwezigheid van een logeerhond al voor ons kan doen. Iedereen verdrietig als tie weer weggaat. Gelukkig komt hij 16 juni voor een week.

Ik zie dat je hond in november is overleden. Dat lijkt me ook een heel ding. Heel veel plezier met de hond van je vrienden.

Gr Caroline

Dat boekje van de ANWB is ook heel handig inderdaad!! Ja, als je zo lang een heerlijke viervoeter om je heen hebt gehad, is het een enorme leegte als ie er ineens niet meer is!! Jullie ook alvast veel plezier met de logee in juni! :wandelen:
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012

Terug naar “Hondenboeken”