ter herinerring aan Wammes

Plaats hier je gedichten, bij voorkeur over Labradors of andere honden.
Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

ter herinerring aan Wammes

Ongelezen berichtdoor Mousy » 04/09/09 16:12

Mijn allerliefste Wammes,deze brief is voor jou,want ik moet je voorgoed achter laten,en het verder zonder jou doen.Mijn hart huilt en schreeuwt van pijn en verdriet omdat ik echt niet weet hoe ik zonder jou verder moet.Sinds ik je als puppie op ging halen ben ik nooit meer zo gelukkig geweest.Jij haalde het beste in mij boven en gaf me de levenskracht die geen grenzen kende.Elke dag met jou was fantastisch,en ik voelde het als een voorrecht om langs zo n mooie Labtador te mogen lopen.Thuis komen was altijd een feestje,jij was altijd blij om me te zien.Je blik in je hazelnootbruine ogen,waarin ik steeds opnieuw verdronk.Je glanzende vacht die ik eindeloos kon strelen.Elke avond opnieuw kuste ik je goedenacht en zei dan:morgen weer een dag he schat!
Vergeet nooit dat ik je intens lief heb gehad,elke seconde dat je bij me was.Ik ga je ontzettend missen lieverd,maar in mijn hart zal ik je overal met me mee dragen.En voor nu....................geen morgen meer samen!!!Rust zacht lieve schat,eens zullen we elkaar weer zien dat weet ik zeker.....................Mousy :cry:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 04/09/09 17:51

Mooi hoor dit afscheid.................. :cry:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 04/09/09 18:02

In je hart zal altijd een kamertje speciaal voor Wammes zijn. Maar het blijft altijd heel erg moeilijk.
Heel veel sterkte, het zal nog een tijd duren voordat je zijn naam kunt uitspreken zonder emotioneel te raken. :groteknuffel:

Luc en Kjenta

Wammes

Ongelezen berichtdoor Luc en Kjenta » 04/09/09 19:46

Veel sterkte toe gewenst !!
Van Luc en Kjenta

[img][img]http://i742.photobucket.com/albums/xx61/kjenta2009/PIC00155.jpg[/img][/img]

Marian61

Ongelezen berichtdoor Marian61 » 04/09/09 20:15

Hij blijft altijd in je hart. Veel sterkte

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor EricaM » 04/09/09 22:43

Wat een prachtig gedicht... Zoveel liefde heb je heel mooi omschreven. Tranen springen me in de ogen, want Wammes was toch een broertje van onze Max, die helaas al eind vorig jaar is overleden. Het gemis is er nog steeds. :cry:

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

bram

Ongelezen berichtdoor Mousy » 05/09/09 08:12

Hoi Ericam,ja gelukkig kan ik mijn gevoel voor dieren en natuur heel goed verwoorden,dat zegt iedereen altijd en ik ben blij met die gave.
Zeker weten dat je weer veel liefde in Bram steekt en van hem ook retour krijgt.Wij moeten nog 3 weken wachten om de pup op te halen.pfff wat duurt het lang.We missen Wammetje zo,mooi he dat we zo het baasje tegen komen van een broertje van Wammes.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 07/09/09 10:27

Ja meid, wat doet het pijn, hé? Mijn lieve oude mannetje is nu al weer 4 maanden dood, maar o, wat mis ik hem nog steeds. Wat mis ik die mooie grote kop met die mooie bruine ogen. We hadden een echte band met elkaar, het was onvoorwaardelijke liefde. Die liefde die is er nog steeds want ik weet dat hij heel dichtbij me is. Probeer te denken aan het mooie gedicht dat ik in je topic heb geplaatst, het geeft mij altijd weer steun.

Trouwens wat een lieverd was Wammes, heb je de foto van Youri gezien. Hij was echt mijn trots.

Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

mannetje

Ongelezen berichtdoor Mousy » 07/09/09 12:47

He Alice,bedankt voor je lieve berichtje,jij weet hoe het voelt.
In mijn hart is hij altijd bij me,maar ik zou hem zo graag nog een keer strelen,en zeggen hoeveel ik van hem houd.
Het zijn ook allemaal van die lieve schatten he?
Ik denk ook aan jou :wink: Mousy

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Re: bram

Ongelezen berichtdoor EricaM » 07/09/09 18:52

Mousy schreef:Hoi Ericam,ja gelukkig kan ik mijn gevoel voor dieren en natuur heel goed verwoorden,dat zegt iedereen altijd en ik ben blij met die gave.
Zeker weten dat je weer veel liefde in Bram steekt en van hem ook retour krijgt.Wij moeten nog 3 weken wachten om de pup op te halen.pfff wat duurt het lang.We missen Wammetje zo,mooi he dat we zo het baasje tegen komen van een broertje van Wammes.


Het is inderdaad bijzonder dat we zo via het forum een broertje tegenkomen. Ben stiekem ook benieuwd of de andere broertjes en zusjes er nog zijn...

De 3 weken zijn om voor je het weet.... En dan zul je gauw weer naar de rust verlangen :wink: Maar ook weer kunnen genieten van het opnieuw opvoeden en leren kennen van je hondje... Geniet dus ook nog maar van de voorpret :D En Wammes zal altijd een hele mooie herinnering blijven. :verliefd1:

Groetjes Erica.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Re: mannetje

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 08/09/09 08:29

Mousy schreef:He Alice,bedankt voor je lieve berichtje,jij weet hoe het voelt.
In mijn hart is hij altijd bij me,maar ik zou hem zo graag nog een keer strelen,en zeggen hoeveel ik van hem houd.
Het zijn ook allemaal van die lieve schatten he?
Ik denk ook aan jou :wink: Mousy


Hij heeft echt wel geweten hoeveel je van hem houd, geloof me! En hij is gewoon bij je, loopt als het ware gewoon met je mee.

Ik ging 's-morgens vroeg altijd even bij Youri op de bank liggen, mijn man gaat altijd vroeg weg. Youri wist dat precies en dan trok hij zijn pootjes al op om ruimte te maken. Dan keek ik hem aan en zei tegen hem: Heb ik je vandaag al verteld hoeveel ik van je hou? Dan kneep hij die mooie bruine oogjes even dicht alsof hij wilde zeggen: Ja vrouwtje dat weet ik en ik hou ook heel veel van jou". Het was echte liefde!! Ja, ik denk dat we allebei zo'n heerlijke lieverd hebben gehad en dat we bevoorrecht zijn dat we ze zo lang bij ons mochten hebben. Probeer alleen aan al die fijne dingen te denken.

Knuffel van Alice.
Afbeelding

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

broertje

Ongelezen berichtdoor Mousy » 09/09/09 20:59

He Erica,ik weet toevallig van de fokker dat jullie Max de 1e uit het nest was die overleden is,en Wammes dus de 2e.
En vorige week lieten ze weten dat de moeder van hun Ragna precies 2 weken na Wammes is overleden aan longkanker.
Ze was 14 jaar geworden.Dus mama is weer bij haar kindjes.Mousy :)

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

Ongelezen berichtdoor Mousy » 09/09/09 21:02

Hoi Alice,ik zie het zo voor me dat je lekker bij je Labrador kruipt,en ja ik geloof ook zeker dat hij wist hoeveel ik van hem hield.
Het is een gevoel,en dat maakte me tot wat ik ben.
Ik kon de hele wereld aan met hem aan mijn zijde.
En nu dus even niet......................maar ik probeer aan de leuke dingen te denken die hij altijd deed :) Mousy

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Re: broertje

Ongelezen berichtdoor EricaM » 09/09/09 23:19

Mousy schreef:He Erica,ik weet toevallig van de fokker dat jullie Max de 1e uit het nest was die overleden is,en Wammes dus de 2e.
En vorige week lieten ze weten dat de moeder van hun Ragna precies 2 weken na Wammes is overleden aan longkanker.
Ze was 14 jaar geworden.Dus mama is weer bij haar kindjes.Mousy :)


Goh, dan is het een sterk nest waarbij alle labbies een respectabele leeftijd hebben behaald. En moedertje Ragna is dus net als vader Quatro een hele taaie geweest. Jammer dat wij de 1e zijn die het verdriet hebben moeten ervaren, maar inderdaad nu is hun moedertje weer bij haar kindjes...

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 10/09/09 01:10

:groteknuffel: sterkte :groteknuffel:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)


Terug naar “Gedichten”