Binnenkort moeten we die nare beslissing nemen...

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Binnenkort moeten we die nare beslissing nemen...

Ongelezen berichtdoor HennyH » 10/04/06 19:04

Hoi, het zit er steeds dichter aan te komen dat we die nare beslissing moeten gaan maken. We zien de huid van Wicca slechter worden. De kleine plekjes komen nu bij elkaar en dan is het opeens een grote plek. We kunnen haar niet meer kammen want het is een en al schilfers. Ze wordt regelmatig onder de douche gezet want dan spoelen we haar schoon. De plekken die open gaan kunnen we alleen nog met gele wondpoeder behandelen. Laatst ging er een op haar kin open en dat hebben we alleen kunnen deppen. Ze is gelukkig nog mee geweest op vakantie vorige week en daar waren erg blij om. Maar ze is nog steeds vrolijk, eet goed, goede ontlasting enzovoort. Ze wordt wat slapper in de achterhand maar ze is tenslotte 13 jaar. Maar het is verschrikkelijk om te weten dat we haar met een paar weken toch moeten laten inslapen. Het is zo oneerlijk als je haar knuffelt en weet wat wij weten. Want wanneer is het juiste tijdstip? Als ze maar niet lijd denk je dan. Maar zo te zien heeft ze totaal geen last van de kapotte huid. Dan kan ik me bijna niet voorstellen maar ze is altijd al een superkanjer geweest. Wanneer is het te laat en nog erger, te vroeg. We kunnen haar nog niet missen en als ik aan Dewi denk, voor haar is het natuurlijk ook heel raar. Ze is nog nooit alleen geweest en Wicca is de dominante in huis. Voor haar is het nog moeilijker denk ik. Wij hebben nog het besef wat er gebeurt.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 11/04/06 21:15

Hoi Henny,

Wat moet dit inderdaad moeilijk voor je (jullie) zijn. Ik kan je geen raad geven, alleen maar succes en sterkte wensen.
Het is toch raar dat je inderdaad zelf denkt van, goh.. meisje heb je pijn of zo en Wicca is gewoon vrolijk en eet en speelt (voor haar doen en leeftijd).

1 troost kan je jezelf geven dat ze het (zo te lezen) heel gezellig bij jullie heeft gehad en nog zal hebben.

Veel sterkte en kracht met het maken van de juiste keuze, tijdstip.
Geniet nog even met z'n allen en je kan terug kijken op afgelopen week dat ze nog lekker mee op vakantie kon.

Veel knuffels van Gina aan Wicca, Dewi en jullie.
:bloem: :liefde: :knuffel:

Groetjes Tilly
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Wicca ingeslapen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 08/05/06 17:22

We hebben vandaag de dierenarts laten komen. Wicca is in de tuin ingeslapen in onze armen. Helaas moesten we nu de beslissing nemen want de plekjes op haar huid waren te groot geworden en bleven nat en bloederig. Het was een moeilijk moment maar je moet toch doorzetten. Ze bleef kwispelen tot het eind en vertrouwen in ons hebben.
Afbeelding

Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit


Terug naar “Seniorenhoek”