Trisha senior?

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Trisha senior?

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 05/02/07 19:25

Door een berichtje van iemand anders in de Koffiecorner besefte ik ineens dat Trisha ook al tot de senioren behoort :shock: :( De tijd gaat veeeeeel te snel.... Ik herinner me nog zo goed, dat ze als kleine pupperd mee naar huis mocht. Met samengeknepen knieën zat ik naast de bestuurder (mijn echtgenoot), de 3 kinderen op de achterbank.... Doodeng vond ik het - nu moest ik het allemaal zelf doen (de verantwoording lag immers eerst bij de fokker en nu bij mij *bibber*).

Trisha was altijd al een rustige hond, maar de laatste tijd vond ik haar echt slomig worden. Dan liep ze maar een beetje achter me aan te sjokken (ze loopt altijd los mee) en moest ik haar steeds roepen en tot doorlopen manen. Tot we bij de Belgische dierenarts (een homeopathisch dierenarts, die werkt met bio-energetisch onderzoek) waren, om eens te laten kijken of ze misschien heel moe was van de allergieën. Ze heeft haar gecontroleerd, maar met de allergieën viel het eigenlijk reuze mee. Wel vond ze dat Tris wat veel afvalstoffen in haar lever had. Biergistpillen zouden de remedie zijn, ook tegen het overmatig verharen zou het helpen. We hebben haar de biergistpillen gegeven en we hebben een hele andere hond gekregen. Trisha oud??? Welnee, ze loopt nu weer met stevige pas met ons (met Yas en mij) mee en heeft weer een lol in haar leven. Ongelooflijk!! Dus een hond bejaard/senior met 7 jaar? Welnee!! :D :D
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding

Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 05/02/07 20:41

Geweldig toch dat zo'n simpel pilletje wonderen kan verrichten.
Van een voor je gevoel oude hond is ze een wat jongere meid geworden :D :D Heerlijk. Geniet ervan, iedere dag en dit is ook zeker een tip voor andere mensen met een wat slomere hond als ze het niet vertrouwen...

Veel plezier met elkaar.
Pootjes van Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 05/02/07 22:58

Op een ander forum zijn mensen n.a.v. mijn ervaringen bij Tris ook met biergist pilletjes begonnen en hun ervaringen zijn hetzelfde als de mijne. Echt bizar eigenlijk wat zo'n simpel middeltje kan doen :)
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine



Afbeelding

jose geurtse
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4329
Lid geworden op: 06/03/04 11:38
Locatie: Lage

Ongelezen berichtdoor jose geurtse » 06/02/07 16:49

Ingrid schreef:Op een ander forum zijn mensen n.a.v. mijn ervaringen bij Tris ook met biergist pilletjes begonnen en hun ervaringen zijn hetzelfde als de mijne. Echt bizar eigenlijk wat zo'n simpel middeltje kan doen :)


weer een nuttige tip :D

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 06/02/07 18:45

Haha, en ik dacht nog wel dat ik het me verbeeldde, tot anderen met een "slome" hond hetzelfde effect bemerkten. :)
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine



Afbeelding


Terug naar “Seniorenhoek”