Voer voor senioren

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Ine55

Ongelezen berichtdoor Ine55 » 09/04/09 10:56

Het oudje doet het nog steeds,maar voor de laatste uitlaatronde moet ik ze echt wakker maken en dan kijk ze je net aan van "moet dat nou".
Ze wil nog wel steeds haar eigen rondje lopen,verder slaapt ze veel behalve als ze haar eten ruikt ,dan is ze zo bij me.


Ine

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 09/04/09 14:51

Ine55 schreef:Het oudje doet het nog steeds,maar voor de laatste uitlaatronde moet ik ze echt wakker maken en dan kijk ze je net aan van "moet dat nou".
Ze wil nog wel steeds haar eigen rondje lopen,verder slaapt ze veel behalve als ze haar eten ruikt ,dan is ze zo bij me.


Ine


ze heeft echt een PRACHTIGE leeftijd :D hoop dat ze nog 17 wordt zeg!! dat is echt een hele mijlpaal!! 17 komt echt maar weinig voor bij labradors.

Heeft ze ook last van gewrichten of andere aandoening op haar oude dag?
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Ine55

Ongelezen berichtdoor Ine55 » 09/04/09 17:47

Kim heeft last van haar gewrichten ,
wratten op haar hoofd
tandvees wat steeds slechter wordt
en ze heeft ook anaalklierkanker,maar dat is op het moment erg rustig.
We weten dus dat het erg hard kan gaan,maar zoals het nu gaat willen wij haar nog niet in laten slapen.Ze staat je s'morgens nog op te wachten en loopt kwispelend achter je aan van krijg ik nu nog een sneetje brood of hoe zit het?.
Zo gauw ze echt pijn begint te krijgen moeten wij toch afscheid van haar nemen,maar hopelijk duurt dat nog even.

Ine

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 09/04/09 18:44

Dat hopen ook wij voor je Ine!! Genieten maar van die lieve oude dame!!
Afbeelding

GABBER

Ongelezen berichtdoor GABBER » 09/04/09 20:45

hoi ine, dat is echt een prachtige leeftijd voor een labrador, der zijn er maar weinig van die zo ontzetten oude worden, geniet er nog maar lekker van je oude dame


Afbeelding


Terug naar “Seniorenhoek”