Jasje gekocht

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
gitte

Jasje gekocht

Ongelezen berichtdoor gitte » 20/11/08 20:09

Vandaag heb ik een jasje gekocht voor Max. Nooit gedacht dat ik dat zou doen, ik vind het belachelijke dingen. Maar het weer wordt slechter en sneeuw voorspellingen.

Max heeft een grote kaal geschoren plek op zijn rug, vanwege een tekenbeet die was gaan ontsteken.
En nou zijn we bang dat hij het koud krijgt. Ik heb het besteld via internet en moet het nog krijgen. Ik ben benieuwt wat meneer er van vind.... :confused:

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 24/11/08 22:10

Afbeelding
Hier een foto van Max met zijn nieuwe jasje en Maggie.
Hij vind het jasje prima. Na 2 keer steekt hij al zelf zijn kop erdoor. Wat belangrijker is: zijn rug blijft nu lekker warm wat wel prettig is voor zijn oude knoken. Mooie grijze kopjes, toch?

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 24/11/08 22:25

leuk hoor! de foto is erg klein, maar kan me voorstellen dat het lekker warm voor hem is. Als maup het echt nodig zou hebben, zou ik het zeker ook bestellen. Voorlopig red ze het nog prima zonder :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 24/11/08 22:31

We hadden nog geprobeerd de foto te vergroten maar dat ging mis vandaar 2 kleine foto's.

Hendriek

Ongelezen berichtdoor Hendriek » 09/03/09 20:08

Goede uitvinding hé, die hondenjassen!
Ik heb er half december 1 voor Kira gekocht, vanwege haar artrose en het feit dat ze steeds moeilijker mee kwam. Zeker met die kou.
Tis een stoer ding. En, heel belangrijk, ze heeft er baat mee. Heerlijk warm en ze loopt lekker mee, zelfs 's-morgens om een uur of 6.

Hoe bouw je het straks af, richting het voorjaar, of gebruik je 'm niet meer?

Groeten, Hendriek

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 10/03/09 06:26

gitte schreef:We hadden nog geprobeerd de foto te vergroten maar dat ging mis vandaar 2 kleine foto's.


De foto is niet meer te zien. Zou je hem er nog eens op willen zetten. Ik ben benieuwd hoe die jasjes eruit zien. Groetjes Alice en Youri.
Afbeelding

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 10/03/09 13:21

Ik ga van de week nog eens proberen een foto van het jasje erop te zetten.
maar daar heb ik even hulp bij nodig, ben zelf niet zo handig in die dingen.
Maar het is een stoer jasje, echt labradorwaardig :D

Ik vind ook dat Max echt baat heeft met zijn jasje. Hij houd zich zo lekker warm wat fijn is met zijn oude botjes. Vorige week was het in het weekend zo'n graad of 15 met zon. Toen had hij het veel te warm en hebben we het uit gedaan. Maar nu met de regen is het weer ideaal.
Groetjes Gitte

Tilly
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8819
Lid geworden op: 29/12/05 20:56
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 10/03/09 15:57

Wat een fijne uitkomst :D
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 10/03/09 18:03

gitte schreef:Ik ga van de week nog eens proberen een foto van het jasje erop te zetten.
maar daar heb ik even hulp bij nodig, ben zelf niet zo handig in die dingen.
Maar het is een stoer jasje, echt labradorwaardig :D

Ik vind ook dat Max echt baat heeft met zijn jasje. Hij houd zich zo lekker warm wat fijn is met zijn oude botjes. Vorige week was het in het weekend zo'n graad of 15 met zon. Toen had hij het veel te warm en hebben we het uit gedaan. Maar nu met de regen is het weer ideaal.
Groetjes Gitte


Vol verwachting klopt ons hart. :D :D :D
Afbeelding

Hendriek

Ongelezen berichtdoor Hendriek » 29/03/09 15:56

Hendriek schreef:Goede uitvinding hé, die hondenjassen!
Ik heb er half december 1 voor Kira gekocht, vanwege haar artrose en het feit dat ze steeds moeilijker mee kwam. Zeker met die kou.
Tis een stoer ding. En, heel belangrijk, ze heeft er baat mee. Heerlijk warm en ze loopt lekker mee, zelfs 's-morgens om een uur of 6.

Hoe bouw je het straks af, richting het voorjaar, of gebruik je 'm niet meer?

Groeten, Hendriek


Gitte, zou je me nog even antwoord willen geven op bovenstaande vraag?! Ik ben heel erg benieuwd!!!! Zeker nu het steeds beter weer wordt.

Groeten, Hendriek

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 08/04/09 16:41

Gitte, zou je me nog even antwoord willen geven op bovenstaande vraag?! Ik ben heel erg benieuwd!!!! Zeker nu het steeds beter weer wordt.

Ik had je al antwoord gegeven, maar misschien heb je er over heen gelezen. (7e bericht)
Op het ogenblik gebruik ik hem niet meer. Max heeft het er veel te warm onder. Maar in de winter was het super. Max heeft er veel baat bij gehad.
Veel groetjes Gitte

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 08/04/09 21:13

Ik zou het toch wel leuk vinden om die foto eens te zien. Zou je dat nog een keertje willen doen? Lieve groetjes! Alice en Youri.
Afbeelding

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 16/04/09 07:59

O, dat was ik vergeten. Ik zal vanavond aan mijn man vragen of we dat even kunnen doen samen.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 16/04/09 15:08

Ik ben erg nieuwsgierig hoe het jasje er uit ziet, ik wil jullie alleen niet met extra werk opzadelen, hoor. Tot gauw!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 24/04/09 06:41

Gaat het niet lukken met de foto?
Afbeelding


Terug naar “Seniorenhoek”