Arme Yesmin

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Romaj

Arme Yesmin

Ongelezen berichtdoor Romaj » 02/10/09 14:50

:cry: Arme Yesmin,
Heeft ze net vorige week donderdag een spoedoperatie van een acute baarmoederonsteking (een hoorn van 3 kilo) gehad, begon ze een beetje op te knappen, wordt ze na 2 dagen niet lekker. De wondt lekt, ze heeft pijn, een verhoogde hartslag, erg hijgen. Dus woensdagavond de dap er nog bij gehad. Zij dacht dat ze erg last had van de wond, dat die irriteerde. Ze had verder een soepele buik. Het is ook een erg grote snede. Pijnstilling verhoogd. Donderdagmiddag belde de dierenarts op die haar geopereerd had. Zij was niet gerust, ze hebben in de kliniek de hele operatie met de groep ge-evalueert en weten het niet. Vandaag tegen de middag belde de eigen dap weer. Ze wilde graag Yesmin even zelf bekijken. Ze bleef er toch mee bezig, het laat haar niet los. Wij daar onmiddellijk naar toe en na onderzoek is besloten dat ze opnieuw geopereerd moest worden, om te kijken wat er nu aan de hand is. Ik ben op van de zenuwen en hoop dat ze snel weer naar huis mag en opknapt.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 02/10/09 19:06

Ach, wat een pech allemaal! Heb je haar daar achter moeten laten en wordt ze nu direct geopereerd? Héél veel sterkte, ik denk aan jullie. Hou je me op de hoogte? Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 04/10/09 09:34

Veel sterkte en beterschap voor Yesmin

Romaj

Ongelezen berichtdoor Romaj » 07/10/09 15:42

Met Yesmin gaat het gelukkig een heel stuk beter. Ze had een stuk van 8 cm huid tussen de huid en de buikwand wat aan het rotten was. Heel raar, dit hadden de dierenartsen ook nog nooit meegemaakt. Ze moet nog een week rustig gehouden worden, omdat de huid heel erg week en voos is. Wel had ze vandaag een bloederige afscheiding uit haar vulva, maar dat kon geen kwaad volgens haar dierenarts. Gelukkig maar. Ik begin met haar nu bij het minste of geringste beren op de weg te zien. Maar ik wil gewoon graag dat ze goed opknapt en gelukkig wordt zoals ze voor de tijd was.
Ze wordt wel ontzettend in de watten gelegd hier, want ze doet in de tuin absoluut niet haar behoefte. Dus gaat ze mee in de auto, naar achterin de straat, daar is langs de weg een sloot. Daar is een soort losloopgebiedje voor de honden. Daar lopen we 50 m heen, 50 m. terug, doet ze haar behoefte, hup weer in de auto en 200 meter naar huis. Dit doen we omdat ze niet zover mag lopen. :)

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 07/10/09 18:15

Gelukkig goed nieuws en is het niets ernstigs. Je maakt je zeker zorgen, het is toch ook al een dame op leeftijd. Verwen haar maar lekker en geniet volop van haar, want de tijd gaat zo snel. Geef haar maar een dikke knuffel van mij, oké? Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding

Romaj

Ongelezen berichtdoor Romaj » 07/10/09 18:41

Ik heb Yesmin een hele dikke knuffel van je gegeven Alice. :groteknuffel: Luna heb ik er ook meteen maar een van je gegeven, want die lieverd moeten we niet vergeten.
Bedankt en een grote lik en een high five van, Yesmin :zwartpootje: en Luna :zwartpootje: en de groetjes van Marjoleen

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 07/10/09 21:08

Romaj schreef:Ik heb Yesmin een hele dikke knuffel van je gegeven Alice. :groteknuffel: Luna heb ik er ook meteen maar een van je gegeven, want die lieverd moeten we niet vergeten.
Bedankt en een grote lik en een high five van, Yesmin :zwartpootje: en Luna :zwartpootje: en de groetjes van Marjoleen


Ja, inderdaad een beetje slordig van mij om je andere lieverd te vergeten. Nu voor jullie alle 3 ééntje! :groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel:
Afbeelding


Terug naar “Seniorenhoek”