Als je haar bezig ziet...

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 177
Lid geworden op: 05/11/06 21:40
Locatie: Ekeren - Antwerpen

Als je haar bezig ziet...

Ongelezen berichtdoor Mark » 21/10/09 22:27

...zou je het niet zeggen want ons Zora beleefd momenteel samen met Vicky haar 2de jeugd.
Maarja, intussen ruim 8 jaar dus we hebben een senior in huis en ons hier gelijk maar ook aangemeld.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 22/10/09 06:35

Heerlijk is dat, hé? Ik hoop dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten, hopelijk wordt ze minimaal net zo oud als Youri, mijn lieve oude mannetje. Veel knuffelplezier! Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 22/10/09 11:53

Ja, soms merk je niet dat ze ouder worden (als ze lekker buiten aan het rennen en spelen zijn bijvoorbeeld), maar soms kijk ik naar Missy en dan denk ik................ ze wordt toch echt ouder :cry: Het zijn vaak maar kleine dingen hoor die me dan ineens opvallen. :)

Ja met 8 jaar heb je toch echt een senior in huis, hopelijk nog voor heel lang. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 531
Lid geworden op: 02/12/05 12:25
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor anouschka » 22/10/09 12:02

Ja hoor hier hetzelfde, James is inmiddels 10,5 jaar en is nog erg actief alleen als hij dan thuis komt slaapt hij een gat in de dag.

Anouschka

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 22/10/09 12:31

Hier merk ik ook dat ik langzamerhand een iets oudere hond in huis heb.
Toosje doet nog van alles hoor en kan soms echt nog gek doen.
Maar als ze een flinke wandeling heeft gehad, waarbij ze ook nog eens een paar keer haar gekke 5 minuten heeft gehad, dan ligt ze daarna wel uren te pitten in haar mandje. En een beetje stram komt ze er daarna ook uit.
Maar hopelijk heeft zij nog een lang leven voor haar. Dan maar op den duur iets rustiger aan doen als het moet.

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 22/10/09 21:38

Zo ontzettend herkenbaar :D
Ook bij Bo merk ik het niet tot nouwelijks en soms heel goed in bepaalde opzichten...hier in de buurt woont een bv. een schat van een beest (hond dus) alleen zo heerlijk druk....Deze negeert Bo want die vind hij dan toch wel iets te veel van het goede.
Ook qua conditie is en dogfrisbee en normaal zijn eigen ding toch te veel van het goede voor Bo zo langzamerhand (heel erg jammer, geprobeerd en hij had er serieus lol in maar deed vervolgens niets meer in en om huis)...
Maar voor de rest, hier ook een heertje die nog dikwijls 2 jaar wordt geschat en een jonge god denkt te zijn.

Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 177
Lid geworden op: 05/11/06 21:40
Locatie: Ekeren - Antwerpen

Ongelezen berichtdoor Mark » 23/10/09 21:46

Ik geniet echt van onze Zora, zeker ze nu met Vicky erbij zo opengebloeid is.
Tja, en na een uurtje alles geven gaan ook hier bij haar de oogjes toe om vervolgens aan een flink snurkconsert te beginnen.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer


Terug naar “Seniorenhoek”