Donna (9) gaat onder het mes!

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 29/06/10 23:21

Jeetje meid, ik zou me ook nog maar eens goed laten informeren. Best een domper, hé? Ik zal voor jullie duimen en aan jullie denken. Warme groetjes van Alice. Dikke knuffel voor je dappere, sterke meid!
Afbeelding

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 03/07/10 10:13

Gisteren een moeder van kinderen bij mij op de groep gesproken. Zij is zelf dierenarts en ik wilde wel graag de mening van iemand die er niet financieel beter van werd als ik Donna laat opereren. Ze zei dat ik het niet moest doen. Op Donna haar leeftijd, weer zo'n grote operatie, en volgens haar heeft het ook maar weinig zin, omdat de hormonen toch al in het lichaam zitten. Toch raar dat twee artsen zo'n verschillende mening er op na houden...

Ik denk toch dat ik het niet doe. Ik laat dat beest niet weer opereren. Weer die narcose en al die elende. Ik laat haar gewoon wat vaker checken en hou haar zelf ook goed in de gaten. Volg maar mijn gevoel...Het is wel een beetje kiezen tussen twee kwaden denk ik, maar goed. Het zijn ook allemaal van die vage antwoorden. Het KAN zijn dat er meer kanker is. Maar we DENKEN dat we alles hebben. Het KAN zijn dat het komt omdat ze niet geholpen is. :?

Ik denk dat we gewoon even heerlijk gaan genieten met het oudje. Ze is weer helemaal happy, alles is goed genezen en ze is weer harstikke fit. Goed teken lijkt me!

kus

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 03/07/10 21:59

Een wijs besluit.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 03/07/10 22:12

Ik ga met Gitte mee. Ik wens jullie saampjes nog heel wat gelukkige jaartjes toe. Geniet maar lekker van elkaar.

Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 03/07/10 22:25

:groteknuffel: voor Donna
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 27/12/10 20:20

We zijn weer de pineut... :? Donna gaat WEER onder het mes.

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=70429

Kus Claire


Terug naar “Seniorenhoek”