Donna (9) gaat onder het mes!

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 18/06/10 12:08

Zo, weer een dagje verder. Donna is al weer bijna de oude. Gister werd ze al weer wat ondeugend. Merkte dat ze langzaam doorkreeg dat ze bij piepen aandacht kreeg. Zodra ik de kamer uit liep of even weg keek, zette ze haar zielige koppie op en gaf ze een theatrale snik. Prachtig stukje acteerwerk, maar dat heb ik toch maar even genegeerd. Anders weet ik het wel...

Verder is ze alweer goed actief, ze springt zelfs al weer tegen me op, en ging pontificaal op haar rug liggen zodat ik haar kon kriebelen op haar buik. Moet nu dus echt opletten dat ze geen gekke dingen doet. Door de pijnstillers voelt ze natuurlijk niet goed wat er allemaal stuk kan gaan.

Dus allemaal goed nieuws. Heb gelukkg weer m'n oude vertrouwde labje terug!

x

ps. dank voor alle knuffels, Donna is er dol op :knuffel:

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 18/06/10 13:09

Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan :klasse: Beterschap verder hoor :)

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 19/06/10 08:46

Gelukkig wordt Donna weer de oude.
Het is ook niet niks, zeker als je al een oudje bent.
Alsnog veel beterschap voor haar.

Gebruikersavatar
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1004
Lid geworden op: 01/10/09 15:50
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor liesjeb » 19/06/10 12:45

Wat fijn dat het zo goed gaat! Geniet maar lekker van elkaar! :)
Afbeelding
Met dank aan Monika :)

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 20/06/10 10:08

Afbeelding

Gaat nog steeds elke dag een stukje beter. Ze piept alleen nog 's ochtends, maar voor mijn gevoel is dat omdat misschien haar medicijnen dan een beetje uitgewerkt zijn (ze krijgt namelijk 's ochtends haar pijnstillers) Verder is het weer de oude vertrouwde (ondeugende) Donna die ik ken:)

Bij deze ook een foto van de wond. Geneest gelukkig goed, moet alleen oppassen dat ze er niet aan gaat zitten krabben (ben opnieuw verbaast over de lenigheid van mijn labje :braaf:

Zometeen lekker weer even het park in voor een klein rondje!

kus

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 20/06/10 11:04

Jemig, dat is een flink litteken.

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 20/06/10 11:22

gitte schreef:Jemig, dat is een flink litteken.


Sta er ook met verbazing naar te kijken elke dag...het is een hele ritssluiting, alsof ze zo haar jasje uittrekt ;)

wobbetje

donna (9) gaat onder het mes

Ongelezen berichtdoor wobbetje » 21/06/10 21:36

Fijn dat het terug beter gaan met Donna!
Nog veel plezier met elkaar !

Groetjes

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 21/06/10 21:43

zo, dat is een jaap zeg! potverdorie!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Gebruikersavatar
FunnyNina
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2243
Lid geworden op: 28/03/10 13:30
Locatie: Maastricht

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 22/06/10 11:40

Jeetje wat een jaap zeg, gelukkig dat ze zo goed aan het opknappen is.

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 26/06/10 09:20

Anderhalve week verder en nog steeds geen uitslag gehad...Gelukkig gaan we dinsdag voor de hechtingen dus dan hoop ik toch wel op wat duidelijkheid. Ze zouden binnen een week terug zijn van het lab...

Het is zo vreemd, omdat het super goed gaat met Donna, maar je tegelijk gewoon niet weet wat er allemaal in dat buikje gebeurd.

Maar goed, zoals gezegt, Donna gaat super. Ze is weer actief (als je de weer invloeden natuurlijk niet meetelt) en blij en eigenlijk weer helemaal de oude. Van de week was ze opeens heel lamlendig en moe, schrok me natuurlijk dood, maar volgens de DA heeft ze waarschijnlijk iets verrekt door een gekke sprong of beweging. Volgende dag was het gelukkig ook weer over.

Einde van dit nieuwsbulletin ;) Liefs!

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 26/06/10 12:54

Fijn dat de hechtingen er dinsdag alweer uitgaan.
Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt,

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 29/06/10 10:18

Vanochtend zijn de hechtigen eruit gehaald. Zou gisteren eigenlijk terug gebeld worden door de da, over de uitslag van het lab...maar tevergeefs gewacht. Vandaag meteen gevraagd toen ik er was, assistente heeft het opgezocht maar wil dat de da het me verteld. DA was bezig met een operatie, dus nu weer wachten bij de telefoon. Vraag me af of dat een slecht teken is, of gewoon protocol...

x

mcboonacker

Ongelezen berichtdoor mcboonacker » 29/06/10 10:36

Uitslag is binnen. Ze hebben twee soorten kanker gevonden. Eentje goed, en één licht kwaadaardig. Ze vermoeden wel dat ze alles hebben weg gehaald, maar hebben ook het idee dat, omdat er twee soorten zijn gevonden, de hormonen invloed hebben op de melkklier cellen. Ze willen nu dat ik haar laat sterilseren. (We hebben Donna ongesteriliseerd geadopteerd op 6 jarige leeftijd, en heb haar toen niet meer laten helpen)

Wat te doen? Moet ik dat arme schaap nu weer onder het mes laten gaan?? :ellendig:

gitte

Ongelezen berichtdoor gitte » 29/06/10 12:30

Dat is een minder goed bericht.
Ik zou me door de dierenarts goed laten informeren over de voor en tegen van een 2e operatie. Hoe groot is de kans dat de kanker terug komt als je de baarmoeder laat zitten?
Ik wens je in ieder geval veel sterkte. En een dikke :groteknuffel: voor Donna.

Groetjes Gitte


Terug naar “Seniorenhoek”