In liefdevolle herinnering aan Youri.

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 706
Lid geworden op: 15/02/09 22:52
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor esther-sarah » 08/04/10 11:11

Lieve Alice,

Zoals ik je al eerder heb verteld heb ik tranen met tuiten gehuild bij het zien van je filmpje. Het getuigt van zoveel liefde, de muziek past er perfect bij, de foto's zijn zó mooi... ze laten precies zien wat voor hond Youri was en wat hij voor jullie betekend heeft, en nog steeds doet.

Toen ik een paar weken geleden het filmpje had gezien kon ik niet reageren. Het verdriet wat jij nog steeds hebt door het overlijden van Yourie vermengde zich met het verdriet om het verlies van mijn lieve Sarah. Het overviel me in alle hevigheid, en ik realiseerde me opnieuw wat een enorm gat Saar heeft achtergelaten in mijn leven... Ik mis haar zo... Ik mis haar zo...

Natuurlijk zijn er ook dagen dat je met een glimlach terugdenkt aan alle lieve, leuke, stoute, mooie, gekke dingen. Ookal ben ik nu enorm gelukkig met Suzette in mijn leven... Sarah heeft een eigen plek in mijn hart, die niets of niemand kan evenaren. Mijn soulmate for ever!!

Volgens mij heeft Youri ook een soortgelijke plek in jouw hart. Je mag het niet vergelijken (cliché no. 1), maar hij was jullie kindje, vriendje, alles... Jullie hebben samen zo veel meegemaakt, het leven gedeeld, met alle ups en downs. Zo'n lieve, zachte, mooie, blonde snoet op schoot... Daar kan weinig tegenop!!

Ik wil jou, Alice, bedanken voor je lieve pb-tjes en je support!!! :groteknuffel:
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 12/04/10 08:01

Wat is dit een ontzettend mooi filmpje! Ik heb hem door drukte hier helemaal niet gezien, keek alleen maar elke dag een snel op het forum :oops:

Prachtig gewoon, Alice! Dat is een heel mooi herinneringsfilmpje aan Youri :)
Groetjes Anca

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cor
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3572
Lid geworden op: 15/08/04 17:56
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Cor » 15/04/10 23:30

Wat een prachtig eerbetoon, Alice. Jullie liefde voor elkaar spettert van elke foto. Youri is dan wel niet meer bij je, maar de herinneringen kunnen ze je niet afnemen.
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 22/04/10 23:00

Heel mooi gemaakt meissie, ik ben diep ontroerd door het filmpje.
dikke knuffels hoor.
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

soraya

Ongelezen berichtdoor soraya » 25/04/10 14:26

Prachtig filpmje zeg... Heb echt met tranen in mijn ogen zitten kijken...

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 23/05/10 00:32

Iedereen die een reactie bij mijn filmpje over Youri, mijn lieve oude mannetje heeft geplaatst, ontzettend bedankt! Het eerste jaar zonder hem is nu voorbij, waar is het jaar gebleven? Ik mis hem iedere dag maar ik voel dat we nog steeds met elkaar verbonden zijn, liefde is oneindig!! Nog nooit heb ik zoveel verdriet gehad als met het afscheid nemen van Youri. Af en toe komt hij even langs in mijn dromen, ik denk dat hij me laat weten dat hij heel dichtbij is.
Afbeelding

kirsten&cacao

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 28/05/10 10:52

Alice, Je vroeg me even om je filmpje te bekijken..

Hij is echt prachtig! Zo mooi om te zien hoeveel jij van je Youri houdt, en hij van jou!

Sommigen zeggen, ik zat met tranen in mijn ogen, nou ik niet. Bij mijn stromen ze keihard van mijn wangen af. Liefde, vriendschap, vertrouwen. Dat is Youri voor jou. En je zegt heel terecht dat je zonder hem een stukje mist. Dat kan ook niet anders.

Een dikke knuffel!

Gebruikersavatar
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1878
Lid geworden op: 28/03/10 19:01
Locatie: wychen gelderland

Ongelezen berichtdoor miranda » 03/06/10 22:05

Alice, ook hier biggelde de tranen over de wangen, het deed me zo denken aan de fijne dagen die ik met Desie had.
Kortom nog erg veel sterkte!!
En een :groteknuffel: van mijn meisjes voor jou.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017

Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2930
Lid geworden op: 25/02/08 10:26
Locatie: Amersfoort

Ongelezen berichtdoor Bommel Achter 't Dijkje » 03/06/10 22:12

Lieve Alice

geen woorden alleen tranen...
ik begrijp je heel goed

liefs Alice en Bommel : blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014

Annelies

Ongelezen berichtdoor Annelies » 18/06/10 23:44

Lieve Alice,

Ik heb gisteravond laat jouw indrukwekkende, liefdevolle en ontroerende filmpje over Youri''s leven bekeken.
Wat een geweldige, lieve hond!!
Je begrijpt dat ik zo kort na het overlijden van Ashley, volkomen van de kaart was toen ik de beelden zag... de tranen bleven maar stromen.
De gelijkenis met zijn halfzus, is werkelijk héél erg bijzonder..!!

De liefdevolle manier waarop jullie naar elkaar kijken ontroerde mij en laat onvoorwaarlijke liefde en trouw zien...!!

Ik kan mij zo goed voorstellen dat je jouw lieve mannetje nog elke dag mist...

Ik wil je ontzettend bedanken voor jouw lieve berichtjes...en je veel sterkte wensen.

Liefs,
Annelies

Foodlover

Ongelezen berichtdoor Foodlover » 18/07/10 00:07

Lieve Alice,

We hebben met zijn drieën je mooie filmpje bekeken en zijn ondersteboven. We zien aan je foto's wat een geweldig leven Youri heeft gehad. Je liefde voor Youri was duidelijk wederzijds. Je ziet het in de ogen van Youri, zeker als hij al wat ouder wordt. Wat zal je je jongen missen. Ik denk dat er maar een remedie is, een nieuwe pup. Alhoewel die geen vervanging voor Youri zal kunnen zijn. Of is het eenmalig maar op te brengen zoveel liefde? Wij hebben Sep uit het asiel gehaald zoals je weet. We zijn wezen kijken en waren eigenlijk meteen verkocht, de klik was daar en duidelijk voelbaar. In de dagelijkse praktijk is dit ook terug te zien. Hopelijk is dit ook weer mogelijk voor jou en man.

Hoe dan ook.

Veel sterkte
Willem, Salome en Anne

Greetje

Ongelezen berichtdoor Greetje » 25/07/10 22:54

Wat een mooi filmpje.

Hendriek

Ongelezen berichtdoor Hendriek » 05/08/10 12:58

Lieve Alice,

Je vroeg wel om mijn reaktie maar vind je het erg dat ik die niet kan geven.... een schitterend filmpje waar ik even lekker op gejankt heb.
Er van overtuigd zijn dat Youri lekker aan het spelen is, met al zijn vriendjes en vriendinnetjes. Ook ben ik ervan overtuigd dat onze meiden Youri al hebben ontdekt. Ja, het is en zal altijd moeilijk blijven, onze labjes te laten gaan.

Meis, nogmaals, een schitterend filmpje waar menig van ons ook kracht uit kan putten...

Liefs, driek :groteknuffel:

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 17/08/10 17:14

Veel keer bekeken Alice, die liefde die van het scherm spat, de onvoorwaardelijke tranen voor die schat!! :verliefd1:
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)

royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1591
Lid geworden op: 01/03/10 15:39
Locatie: Kerkrade

Ongelezen berichtdoor royenmarjolein » 17/08/10 19:30

Heel mooi filmpje van je oude kerel. Ik weet helaas hoe het is om een hond in te laten slapen.

14 jaar vind ik trouwens best oud voor een labje. Goed gedaan zou ik zeggen.

Heel veel sterkte.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.


Terug naar “Filmhoekje”