Youri vandaag gecremeerd

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Youri vandaag gecremeerd

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 12/05/09 21:12

Hier ben ik dan waar ik niet wil zijn maar Youri is afgelopen zondag 10 mei op Moederdag overleden. Ik ben nu 2 dagen verder maar ik voel me zo ziek! Ik vind het thuis niet leuk meer, ik eet niet en ik kan niet slapen. Mijn hele lijf doet zeer. Ik moet dit even van me afschrijven want ik ben zo verdrietig!! Zal de pijn minder worden?
Afbeelding

Karlien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4238
Lid geworden op: 15/03/05 16:08
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Karlien » 12/05/09 21:32

Het slijt meis; maar vergeten doe je het nooit!
Wij hadden het geluk dat we Ami en Maylo al in huis hadden, die zorgden voor wat afleiding. En anderzijds kan ik me nog goed herinneren dat het ondanks de andere viervoeters, zo leeg voelde ...
Dikke knuff hoor!
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses

Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 12/05/09 21:35

Kan me helemaal voorstellen hoe het voelt! Een jaar geleden voelde ik me ook zo. :cry:
Het verdriet, gemis is zo groot, dat je denkt dat het nooit meer goed komt.
Toch komt er een tijd dat je het een plaatsje kan geven. De scherpe randjes, zeg maar, gaan er dan van af. De dagen dat je intens verdriet hebt worden minder.
Je denkt dan steeds vaker met een lach en een traan terug aan de fantastische dingen die je samen met je kanjer beleeft hebt.
Sterkte! :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

toos

Ongelezen berichtdoor toos » 13/05/09 06:48

Ik weet helaas precies wat je voelt. Ik heb 2 kanjers in een jaar tijd moeten laten gaan. Dan ben je net over het verdriet van de een heen en kun je beginnen aan het andere....

Het slijt zeker maar geef jezelf de tijd het te verwerken. Het is moeilijk, zeer moeilijk. Sterkte!!

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 13/05/09 09:30

Ach jee ja ik weet precies hoe je je voelt! Ik ben zelf direct een paar dagen weggegaan en dat was heel fijn. Echt uit die situatie en niet het gemis van je hondje in huis. Maar als je terugkomt is het stiol... ik mistte die zwarte snoet verschrikkelijk!! Nicki is individueel gecremeerd, maar tot nu toe kan ik me er nog niet toe zetten om het uit te strooien, de asbus staat dus nog altijd op de schoorsteen...
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Karlien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4238
Lid geworden op: 15/03/05 16:08
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Karlien » 13/05/09 10:37

Lupos schreef:Ach jee ja ik weet precies hoe je je voelt! Ik ben zelf direct een paar dagen weggegaan en dat was heel fijn. Echt uit die situatie en niet het gemis van je hondje in huis. Maar als je terugkomt is het stiol... ik mistte die zwarte snoet verschrikkelijk!! Nicki is individueel gecremeerd, maar tot nu toe kan ik me er nog niet toe zetten om het uit te strooien, de asbus staat dus nog altijd op de schoorsteen...


Die staat er bij ons, nu bijna twee jaar later nog steeds :oops:
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses

toos

Ongelezen berichtdoor toos » 13/05/09 17:20

Karlien schreef:
Lupos schreef:Ach jee ja ik weet precies hoe je je voelt! Ik ben zelf direct een paar dagen weggegaan en dat was heel fijn. Echt uit die situatie en niet het gemis van je hondje in huis. Maar als je terugkomt is het stiol... ik mistte die zwarte snoet verschrikkelijk!! Nicki is individueel gecremeerd, maar tot nu toe kan ik me er nog niet toe zetten om het uit te strooien, de asbus staat dus nog altijd op de schoorsteen...


Die staat er bij ons, nu bijna twee jaar later nog steeds :oops:


Bij mij ook Karlien :oops:

-kim-
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2952
Lid geworden op: 19/09/07 19:15
Locatie: Stein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor -kim- » 13/05/09 18:15

Karlien schreef:
Lupos schreef:Ach jee ja ik weet precies hoe je je voelt! Ik ben zelf direct een paar dagen weggegaan en dat was heel fijn. Echt uit die situatie en niet het gemis van je hondje in huis. Maar als je terugkomt is het stiol... ik mistte die zwarte snoet verschrikkelijk!! Nicki is individueel gecremeerd, maar tot nu toe kan ik me er nog niet toe zetten om het uit te strooien, de asbus staat dus nog altijd op de schoorsteen...


Die staat er bij ons, nu bijna twee jaar later nog steeds :oops:


Hier staat hij ook nog steeds, en dat blijft ook zo :oops:

Alice heel veel sterkte in deze super moeilijke tijd. De scherpe randjes worden minder maar het gemis blijft.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 15/05/09 19:50

oh :oops: dus zo laks is het niet van me... gelukkig maar :oops:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 898
Lid geworden op: 18/07/07 11:25
Locatie: zaltbommel

Ongelezen berichtdoor marina » 15/05/09 19:58

Alice sterkte in deze moeilijke dagen.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 16/05/09 23:02

Gisteren is Youri weer thuis gekomen, thuis bij ons waar hij hoort. Hij staat nu tussen allemaal kaarten, bloemen en gedichten. Iedereen is zo lief!!
Afbeelding

molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19/11/06 00:00
Locatie: rotterdam

Ongelezen berichtdoor molletje » 16/05/09 23:04

welkom thuis Your...

iwps

Ongelezen berichtdoor iwps » 18/05/09 12:32

Alice sterkte in deze moeilijke dagen. :cry:
Wij hebben Cilas ook nog staan hoor,kan hem ook niet uitstrooien.
ik weet precies hoe je je voelt
Geef het de tijd vergeten doe je het nooit.

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 23/05/09 23:13

Ik kreeg van de week een brief van het crematorium met een mooie kaart met Youri zijn naam erop en vandaag de rekening. Erg netjes dat ze eerst zo'n kaart sturen en dan pas de rekening. En ze praten ook echt over Youri en niet over "Uw hond". Ik geloof echt wel dat ze alles keuring hebben verzorgd. Ik zit er aan te denken om een as sieraad te kopen alhoewel ik Youri diep in mijn hart bij me draag. Ik mis hem zo erg!! Verdrietige groetjes van Alice.
Afbeelding

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

youri

Ongelezen berichtdoor Mousy » 22/05/10 18:20

lieve Alice,je begrijpt wel waarom ik nu pas reageer.Ik had dezlfde symptomen toen Wammes net overleden was.Kon niet eten,niet slapen en voelde me zwaar ziek voor mijn gevoel.Wilde eigenlijk helemaal niks meer,het gevoel van laat me maar!!!!Ik kon alleen maar huilen :cry: Verscheurd door verdriet gingen de dagen voorbij,en ik weet eigenlijk niet hoe ik ze door gekomen ben.De tijd vliegt voorbij,en het voelt alsof hij steeds verder van me weg drijft.Het doet zo Godverdommes pijn.
Ik denk aan je:Mousy


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”