4 Jaar alweer.....

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
Dushi
Speurneus
Speurneus
Berichten: 7666
Lid geworden op: 12/11/03 20:11
Locatie: Den Helder

4 Jaar alweer.....

Ongelezen berichtdoor Dushi » 29/11/10 17:12

Vandaag is het alweer 4 jaar geleden dat wij afscheid hebben moeten nemen van onze Bas. Wat lijkt het nog maar pas geleden, we hebben het nog zo vaak over hem.

Heel erg toevallig, ik ben niet bijgelovig:

Vanmorgen sprak ik met de begraafplaatsbeheerder omdat ik het een en ander ga opzetten m.b.t. de administratie voor de begraafplaats. Opeens hoorde ik de Dire Straits met Brothers in arms op de radio. Dat liedje doet me altijd aan Bas denken. Automatisch keek ik op mijn horloge en zag dat het ongeveer de tijd was dat we hem 4 jaar geleden moesten laten gaan na een heerlijke strandwandeling. Moest daarna mezelf weer even bij elkaar rapen om me te concentreren op het gesprek.

http://nl.respectance.com/Bas
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007

Gebruikersavatar
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1878
Lid geworden op: 28/03/10 19:01
Locatie: wychen gelderland

Ongelezen berichtdoor miranda » 29/11/10 19:08

Kop op meid ik weet wat je doormaakt.
Voor mij ligt het nog vers in mijn gedachten.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 29/11/10 22:51

Hallo Monique, ik weet wel zeker dat je een seintje van Bas hebt gehad, op deze manier wil hij je laten merken dat hij gewoon nog heel dichtbij je is. Wat vind ik dit prachtig!! Voordat wij Youri wegbrachten die zondagmorgen heb ik hem gevraagd of hij mij, als dat mogelijk was, een seintje wilde geven zodat ik zou weten dat hij nog bij me is. Toen wij nog maar net thuis kwamen zonder hem en in de tuin gingen zitten liet hij merken dat hij gewoon met ons mee naar huis was gegaan. Zelfs mijn man, die niets van dit soort dingen moet weten, kon niets anders zeggen dat dit echt een berichtje van Youri was.

Ik mis Youri ook zo erg, het verdriet wordt ook niet echt minder, elke dag praten we over hem.

Ik wens je veel sterkte met het gemis van die mooie bruine man die je maar zo kort bij je mocht hebben maar geniet van deze bijzondere gebeurtenis vandaag.

En mijn gedichtje, Those wel loved...... blijft van kracht.

Een stevige knuffel van mij, lieve groetjes van Alice.
Afbeelding

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

4 jaar

Ongelezen berichtdoor Mousy » 05/12/10 18:21

De tijd vliegt,het lijkt nog zo kort geleden,en het gemis groeit met je mee in de tijd.Zomaar uit het niets kan ik mijn liefste Wammes nog zo missen,en ben dan erg verdrietig.Ik zou zo graag nog een keer zijn hoofd in mijn handen houden,en hem voor de zoveelste keer vertellen hoeveel ik van hem houd.Koester je herinneringen aan hem,en als je het zo voelt,dan is hij dicht bij je,groetjes:Mousy

Dushi
Speurneus
Speurneus
Berichten: 7666
Lid geworden op: 12/11/03 20:11
Locatie: Den Helder

Ongelezen berichtdoor Dushi » 05/12/10 18:27

Lieve Mousy, heb jij net die lieve reactie op de herinneringssite van Bas gezet? Echt heel lief, het ontroerde me! Dank je wel!

De scherpe kantjes zijn er af maar zo nu en dan vlamt het gemis weer ernstig op. En ik zou zo graag willen weten hoe Bas nu zou zijn geweest.....
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”