Lieve Wobbe

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
wobbetje

Lieve Wobbe

Ongelezen berichtdoor wobbetje » 02/11/11 19:35

Het is ondertussen weeral 7 weken geleden dat ik je moest laten gaan.... en iedereen rond mij is jou al lang vergeten, niemand vraagt nog naar jou....dat doet zo'n pijn ..... en ik.... ik zou zo graag nog eens iets over jou vertellen....ik voel mij zo ongelukkig zonder jou en huil nog elke dag... de weekends zijn zo leeg en ik weet dan nog steeds met mezelf geen blijf.... en voor het eerst in mijn leven zie ik op tegen verlofdagen....want op die dagen hadden we s morgens altijd nog een knuffelmoment in bed....gezellig...., gingen we extra lange wandelingen maken... was alle aandacht altijd alleen voor jou
jij was altijd zo gemeend dolblij om mij te zien....
Ik mis ook je plotse enthousiaste liefdesaanvallen waarbij je bijna op mijn schoot kroop en ongelooflijk veel kusjes gaf, dat was altijd lachen... Ik zou je zo graag nog eens knuffelen...
Ook nu rollen de tranen weer :cry: :cry: .... ik mis je met héél mijn hart.... Je zal áltijd mijn dikke vriend blijven....met die lieve, trouwe, priemende , lieve bruine oogjes...die zó veelbetekenend naar mij konden kijken

Martine

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 07/11/11 07:06

Lieve Martine,

ik weet hoe moeilijk dit is, je denkt....gaat het ooit beter??? Ik heb hetzelfde moeten meemaken als jij...je bent doodongelukkig en er is niet veel meer aan. Youri, mijn lieve oude mannetje, is elke dag in mijn gedachten en we praten nog elke dag over hem. Hij is met mij verweven. De eerste weken huil je constant, daarna gaat het langzaam wat minder worden. Dan komt er een dag dat je niet gehuild hebt maar het gaat allemaal heel erg langzaam. Gisterenavond heb ik ook weer een paar traantjes moeten wegpinken want ik mis hem nog steeds enorm. Probeer dapper te zijn voor Wobbe, hij voelt jouw verdriet en hij wil niet dat jij zo verdrietig bent want hij is zo gelukkig daarboven......pijnvrij. Je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen om hem te laten gaan...hem bij je houden dat kon niet en dat weet je ook wel. Alles wat je voor Wobbe hebt gedaan is uit liefde voor hem.... hij weet dat....hij is je dankbaar. Ooit worden we weer herenigd en dan is het voor altijd.

Ik ben hier voor jou...ik ben jullie nog niet vergeten.

Veel liefs van Alice.
Afbeelding


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”