Youri

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Youri

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 10/05/12 07:21

Afbeelding

Laten we vandaag even aan jou denken, mijn allerliefste schat!

De tijd vliegt voorbij. Drie jaar geleden was de zwartste dag uit mijn leven....de dag dat we jou op Moederdag moesten laten gaan. Met veel moeite en pijn ben ik de eerste maanden, het eerste jaar doorgekomen ...... langzaamaan ging het allemaal wat beter. Nu zijn we 3 jaar verder....je vrouwtje is ontzettend gelukkig met je baasje maar het gemis om jou dat kan ik nog steeds geen plaatsje geven en ik denk dat dat komt omdat ik dat ene stukje mis....dat stukje van mij dat met jou is meegegaan.

Eens zijn we weer samen en dan is het voor altijd!!!

Je vrouwtje.
Afbeelding

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

Ongelezen berichtdoor Mousy » 13/05/12 15:49

Lieve Alice,je zegt het zelf al.Youri nam toen hij stierf een deel van jou met hem mee.Daarom zal je leven nooit meer compleet voelen,en je daarom dat stukje zo mist in je leven.Het is bij mij precies zo,ook al heb ik Floyd nu.Het een kan het ander nooit vervangen,nooit.
Maar zoals je ook zelf al aan geeft,er komt een dag dat jullie elkaar weer zullen ontmoeten.En dan zullen jullie voor altijd samen zijn,koester die gedachten.Heel veel liefs:Mousy :)

Gebruikersavatar
Debora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9459
Lid geworden op: 30/07/03 11:02
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debora » 13/05/12 20:57

Ik begrijp je volledig, Alice. Ook ik mis Faith nog iedere dag, ze zou vandaag 9jr zijn geworden.

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 14/05/12 10:48

Alice wij zijn al bevoorrecht wat we in onze dromen hebben gezien.
Liefde is ook loslaten, een beter baasje kan een labje zich niet wensen.
Groetjes en sterkte ook van onze boys :verliefd1: :(


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”