Bo

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 527
Lid geworden op: 28/05/13 09:43
Locatie: zwolle
Contacteer:

Bo

Ongelezen berichtdoor Tammie » 05/12/13 16:35

Vandaag precies een jaar geleden dat hij met een gil onder de keukentafel vandaan kwam....
Voor een jaar terug deze middag geen storm, hagel en regen maar sneeuw waarvan we samen nog zo volop samen genoten.
Dezelfde middag zelfs zijn rondje voor een keer wat langer gemaakt, normaal gesproken deden we dat niet meer omdat hij dat niet meer kon volhouden maar omdat hij sneeuw zo leuk vond en zo volop die middag genoot hiervan dit besluit maar zo gemaakt.
Nooit verwacht dat dat ook gelijk onze laatste wandeling samen zou zijn.
Morgenochtend voor een jaar terug dat hij niet meer naar beneden kon komen....Dan weet je dat het goed fout zit. Dezelfde ochtend is de DA nog langs geweest. Besloten om de ochtend er op foto's te laten maken.
Dezelfde avond al onbeperkt pijnstilling gebruik.....
En die ochtend niet meer foto's laten maken. Met een het is goed zo, het heeft zo duidelijk geen zin meer en onze lieverd is op hebben we die ochtend het allerlaatste definitieve besluit maar tevens ook het beste besluit voor ons maatje gemaakt...
Al moest hij ook die ochtend nog eventjes laten zien dat hij echt Bo nog wel was, baasje moest er ook bij zijn bij zijn laatste adem uitblazen.....Baasje is er dus ook bij geweest, na een laatste knuffel van ons blies hij zijn laatste adem uit met zijn kop op mijn arm....
Lieve jongen, het ga je goed achter de regenboogbrug!!
Houden van is ook loslaten immers.

Lief maatje, ik hoop dat jij samen met Thor bent die 2 maand later haar laatste adem uitblies. Ik hoop dat jullie samen daar achter de regenboogbrug elkaar hebben gevonden en samen spelen op de groene weides.
Afbeelding

Lief maatje, bedankt voor al die fijne jaren. Maar vooral bedankt voor het bijbrengen van de liefde voor de labrador in baasjes hart.
Afbeelding
Vergeten doen we je nooit, je zal altijd een speciaal plekje in ons hart blijven houden!!
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 06/12/13 09:27

:knuffel:
vergeten doe je ze nooit!

toevallig zei ik gisteren tegen Eric: James liep weer even mee tijdens de wandeling :oops:
ben zo nuchter als het maar kan zijn,maar soms voel en ruik ik hem nog.
ik weet niet hoe het kan :oops:
misschien een geluid van Roef of Hidde dat me dan aan James herinnert.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”