hond en camper

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Ritsihermans

hond en camper

Ongelezen berichtdoor Ritsihermans » 08/09/08 21:39

De laatzte jaren zijn we iedere keer op vakantie geweest zonder hond. Meest warme landen en met het vliegtuig, en dat wilde we de hond niet aandoen.
Hij heeft altijd in een pension gezeten en is goed verzorgd. Nu is onze wens een camper te kopen en de vakanties hierin te gaan door brengen. Voordat we echter besluiten zo'n aanschaf te doen, willen we er een huren. Echter er is geen enkele verhuurder in de buurt van Den Haag te vinden waar dit kan.We hebben er wel een gevonden in drente, maar dat is voor mijn gevoel te ver weg om hem daar te huren.

Wie heeft wel eens een camper gehuurd met zijn hond, of weet een adres.
Liefst wel kort geleden,aangezien bij campoworld dit nog verleden jaar kon en nu niet meer.

Gebruikersavatar
speurneus carola
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31/01/03 20:48
Locatie: veldhoven

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 08/09/08 23:32

oeiii das moeilijk, want voor zover ik weet zijn er geen camper- en/of caravan verhuurbedrijven die honden toe laten. mede omdat deze na een aantal jaren als bijna nieuw weer in de verkoop gaan.

miss huren van een particulier die zelf honden heeft en er geen moeite mee heeft.
al me kinders uitgevlogen

Gebruikersavatar
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1617
Lid geworden op: 16/11/05 11:05
Locatie: Nagyvisnyó Hongarije

Ongelezen berichtdoor Caya » 09/09/08 08:08

Wij hebben ook ervaren dat het heel moeilijk is om er eentje te huren. Hou er ook rekening mee dat de hond vastgemaakt moet kunnen worden in de camper. Of in een bench moet onder het rijden. Ze mogen niet los in de wagen rond kunnen lopen.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13


Terug naar “Op vakantie met je hond”