Toch maar naar Duitsland en een prima plek gevonden!

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
HennyH
Speurneus
Speurneus

Toch maar naar Duitsland en een prima plek gevonden!

Ongelezen berichtdoor HennyH » 04/02/09 23:17

Ondanks mijn oproep voor campings in Nederland en waar een paar leuke tips op kwamen, gaan we toch naar Duitsland. De mogelijkheden om hier samen met onze honden te kunnen zwemmen is gewoon heel klein in zoet water.
In Duitsland gaan we naar een camping aan de Schaalsee, dat is zo'n 50 km. ten oosten van Hamburg. De voormalige grens met de DDR loopt midden door het meer. Op de camping waren 3 honden geen probleem en ze zijn nog gratis ook. De honden mogen buiten de camping loslopen en zwemmen! We hebben een staanplaats aan het water gekregen dus wat wil je nog meer. Ik heb er al zin in. Kijk maar eens even hoe mooi het er allemaal uitziet!!

http://camping-schaalsee.de/
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Liams_Mum
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Liams_Mum » 04/02/09 23:29

Het ziet er inderdaad heerlijk uit!!! Ook voor de honden. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er al zin hebt!! :wink:
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/02/09 07:30

En zo te zien niet duur!! Heb hem gelijk opgeslagen!

Nina01

Ongelezen berichtdoor Nina01 » 05/02/09 09:23

Ziet er goed uit! Wij gaan dit jaar met onze Hannes naar Frankrijk...

HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor HennyH » 06/02/09 21:58

loesje68 schreef:En zo te zien niet duur!! Heb hem gelijk opgeslagen!

Goed hé! Prijzen zijn ongeveer als een boerencamping en honden en douchen gratis.
Nu heb je verder ook geen bijzonderheden op de camping zoals een restaurant of entertainment, maar dat hoeft voor ons ook niet. We gaan toch weg om te wandelen, zwemmen of kano varen.
Afbeelding

Barbara

Ongelezen berichtdoor Barbara » 06/03/09 12:58

Wij hebben een oude caravan op een camping in de Harz(Dld)200m van een klein meer waar de hond ook heerlijk kan zwemmen.Ik heb hier in de omgeving gemerkt dat ze erg hondvriendelijk zijn.Gratis met de bus of rondvaartboten.Mogen gewoon mee in een restaurant .Hoef je in Nederland niet te proberen.Op de camping moet je wel voor je hond betalen maar het is daar een schitterend wandelgebied.Onze hond werd altijd helemaal wild als we de weg naar de camping insloegen.Ben benieuwd hoe dat met ons nieuwe hondje zal gaan.

HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor HennyH » 06/03/09 15:49

Barbara schreef:Wij hebben een oude caravan op een camping in de Harz(Dld)200m van een klein meer waar de hond ook heerlijk kan zwemmen.Ik heb hier in de omgeving gemerkt dat ze erg hondvriendelijk zijn.Gratis met de bus of rondvaartboten.Mogen gewoon mee in een restaurant .Hoef je in Nederland niet te proberen.Op de camping moet je wel voor je hond betalen maar het is daar een schitterend wandelgebied.Onze hond werd altijd helemaal wild als we de weg naar de camping insloegen.Ben benieuwd hoe dat met ons nieuwe hondje zal gaan.

Dat klinkt erg goed. Heb je ook een naam of website van de camping? Wij willen ook een keer richting Harz maar dan zonder Dewi. De bergen zijn voor haar niet meer te doen.
Afbeelding

Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tilly » 06/03/09 16:05

Dat wordt genieten... leuk vooruitzicht :klasse:
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*

Terug naar “Op vakantie met je hond”