seizoenplaats

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Esther1974

seizoenplaats

Ongelezen berichtdoor Esther1974 » 28/03/09 21:47

Vandaag de camping naar zijn de camping gebracht en de voortent eraan gezet. Beau mocht natuurlijk ook mee, die de hele dag maar kwam in de middag met mijn man mee. En hij vond het geweldig! Geen rust in zijn kont natuurlijk en nu is hij supermoe door alle indrukken. Maar het gaat vast goed komen. Op ons veldje heb ik al een boel honden gezien ook. Dus een blaf is dan gelukkig niet vreemd. Mijn vader zei vmi dat Beau geen blaffer is. Nou, als een van ons even wat verder wegliepen dan begon hij toch wel te blaffen hoor. Want stel je voor dat ze je vergeten!!! Dat is gewoon een kwestie van wennen denk ik. Volgende week gaan we weer om verder te klussen en dus mag ie weer mee. En hopelijk zullen we er heel wat weekendjes en vakantieweekjes naar toe gaan.

gr Esther

laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor laika » 28/03/09 22:34

:lol: hoe doe je dat??? de camping naar de camping brengen 8)
nee lekker hoor jullie hebben er weer zin in
veel plezier en hopelijk wordt het gauw lekker weer en kun je gaan genieten
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

Esther1974

Ongelezen berichtdoor Esther1974 » 29/03/09 12:55

Haha, ik was niet meer helemaal wakker zeker toen ik dit berichtje typte. Ik bedoel natuurlijk de caravan naar de camping gebracht!
gr Esther

donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen berichtdoor donna » 29/03/09 13:50

Veel plezier op de camping met Beau. Het zal snel genoeg wennen. Heerlijk voor hem en voor jullie.

Groetjes, Magda & Donna

Esther1974

Ongelezen berichtdoor Esther1974 » 21/04/09 14:24

Even laten weten hoe het gaat met Beau op de camping. We zijn nu 2 keer daar geweest en dus 2 keer daar geslapen en het gaat super. Beau vindt het helemaal geweldig. Alleen overdag is hij nog helemaal hyper maar afgelopen Zondag merkten we al wel dat ie wel al even ging liggen slapen. Als we naar binnen gaan dan vindt hij het ook prima. Dan gaat ie in zijn bench liggen en slaapt binnen nowtime. Ook de nachten gaan heel goed en ik heb niet gemerkt dat ie het koud had of zo.
Hij weet volgens mij ook al precies wanneer we erheen gaan, dan staat ie al te trappelen van ongeduld.

gr Esther

margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor margreet » 21/04/09 19:29

Super hoor de honden vinden het geweldig dat zie ik hier wel, de hele dag lekker buiten struinen,snachts hoor je ze niet meer 8)
Waar sta je op de camping,beetje bos of strand in de buurt :confused:
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet

Esther1974

Ongelezen berichtdoor Esther1974 » 21/04/09 20:25

We staan in Doorn en de camping heet het Grote bos. Dus bos genoeg. We zijn er alleen nog niet geweest met Beau. We waren natuurlijk nog steeds erg druk en niet zo lang geweest. En Beau is ook erg moe van alle indrukken en het was ook best warm. Dan ga je ook niet ver. Maar gelukkig lopen we bij ons veldje al snel een hek uit en dan lopen we langs de weg en kunnen we wel goed wandelen. Maar voor het bos moeten we eerst de hele camping aflopen en das al een eind en dan kunnen we eindeloos wandelen. Maar dat komt nog wel hoor. Over anderhalve week gaan we een hele week naar de camping dus dat komt helemaal goed dan.
gr Esther

Terug naar “Op vakantie met je hond”