Iemand ervaring Landal Village L'Wau d'Heure (Wallonië )

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Iemand ervaring Landal Village L'Wau d'Heure (Wallonië )

Ongelezen berichtdoor Kay » 07/05/09 20:29

We zitten te kijken voor een weekje weg met de hond uiteraard 8)

Nu is ons oog gevallen op een bungalow van Landal in de Ardennen/Walonië in België
De hond mag mee op het park, alleen kan ik heel moeilijk vinden hoe de regels daar zijn mbt loslopende honden :confused:

Heeft iemand ervaring hoe het hondenbeleid daar is ?
Bedoel kunnen we daar in de buurt een beetje wandelingen maken met de hond (LOS)

Alle tips/ervaringen zijn welkom :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

R.Groeneveld

Ongelezen berichtdoor R.Groeneveld » 19/05/09 17:50

Hoi,

Wij zijn vorig jaar daar geweest met Diesel. De honden moesten gewoon aangelijnd op het park zelf. We hadden een hele lange lijn (zelf gemaakt) meegenomen voor bij ons huisje en daar Diesel aan gedaan als we gewoon thuis waren. Je hebt op het park een heerlijk meer waar hij kan zwemmen en daar hadden wij hem gewoon los, want ik vertikte het om hem aangelijnd te laten zwemmen. Dat vind ik niks.

Ik weet niet of de hond buiten het park los mocht, maar wij deden het gewoon. Het was hartstikke rustig en stil en we zagen weinig mensen, dus we hebben het gewoon gedaan.

Hebben jullie ook een luxe huisje met sauna, bubbelbad en zonnebank? 8)

maranoa

Ongelezen berichtdoor maranoa » 20/05/09 15:18

In heel België geld een aanlijngebod, maar het licht er maar net aan wat voor boswachter je tegen komt.

Bij ons zegt de boswachter dat Maran los mag maar Noa niet en hij heeft wel gelijk, Noa is altijd op zoek naar iets nieuws.

Maar zo vaak kom je een boswachter niet tegen en meestal geven ze eerst een waarschuwing.

Veel plezier.

Anneke

_]Lara{_

Ongelezen berichtdoor _]Lara{_ » 27/05/09 21:09

maranoa schreef:In heel België geld een aanlijngebod, maar het licht er maar net aan wat voor boswachter je tegen komt.

Bij ons zegt de boswachter dat Maran los mag maar Noa niet en hij heeft wel gelijk, Noa is altijd op zoek naar iets nieuws.

Maar zo vaak kom je een boswachter niet tegen en meestal geven ze eerst een waarschuwing.

Veel plezier.

Anneke

mmm jammer een aanlijngebod.. wij gaan van de zomer ook naar de
ardennen.. een weekje maar hoopte dat ik mijn honden gewoon kon
loslaten..

Terug naar “Op vakantie met je hond”