Vakantie zonder hond

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Ansje

Vakantie zonder hond

Ongelezen berichtdoor Ansje » 14/07/09 20:18

Wij zitten met een probleem (pje).
15 augustus gaan wij een week op vakantie naar Frankrijk en wilde dat zonder hond doen, dus een huisje geboekt waar geen huisdieren toegestaan zijn.
Voor Bo hebben we opvang geregeld in Hoeve Beestenspul, daar is ze al eerder geweest.
Nu had ze in juni loops moeten worden, maar is het nog steeds niet.
Van de week een mailtje gestuurd naar dat dierenhotel wat ze doen met loopse honden en als antwoord kreeg ik dat die inprincipe gewoon welkom waren (ze worden apart gezet dan) maar nu in deze drukke zomerperiode gaat dat niet omdat alle hokken vol zijn :(
Nu weten we niet goed wat we moeten doen...
Het is natuurlijk de vraag of ze die periode loops is als wij weggaan, voor t zelfde geld maken wij ons onnodig zorgen...maar als ze wel loops wordt binnenkort hebben we een probleem.
Hebben jullie tips? :confused:

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 14/07/09 22:07

Wil je me laten weten wanneer je met vakantie gaat? Als het uitkomt met mijn eigen vakantie mag bo wel hier een weekje logeren..

Max is gecastreerd. :wink:

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 14/07/09 22:11

Je hebt PB!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Ansje

Ongelezen berichtdoor Ansje » 14/07/09 22:22

Els schreef:Je hebt PB!

Gelezen! :wink:

En we gaan van 15 tot 22 augustus, maar volgens mij zou je al gaan kijken naar die datum :)

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 14/07/09 22:30

eventueel is het hier ook nog een optie. Cooper is ook gecastreerd en gek op labjes 8). Ik heb in die periode ook vakantie. Uiteraard wel alleen als het klikt tussen die 2 :D .

Ansje

Ongelezen berichtdoor Ansje » 14/07/09 22:32

Super om te horen!

Ik hou van jullie beiden het aanbod in gedachten :wink: en hou jullie op de hoogte!

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 14/07/09 22:34

Geweldig forum hier toch hé :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 14/07/09 22:35

Dat komt voor mij helaas slecht uit, ik krijg 19 aug. 1 Golden te logeren en dan is dit hotel wel een beetje vol. :wink:

Misschien kun je er nog tussen in Waddinxveen..Ik heb alleen nog maar goeie dingen daarover gehoord. Er schijnt ook een leuke in Maasland te zitten, inl zwembad voor de hond, maar op internet kan ik het zo gauw niet vinden. Wellicht kent iemand hier het pension in kwestie?

Ansje

Ongelezen berichtdoor Ansje » 26/07/09 22:17

Er is nog niks aan de hand... Als het zo blijft kan ze zo naar dat hotel, maar er kan nog vanalles veranderen in 3 weken...

Aandacht van de mannen heeft ze wel veel, maar dat is normaal... :D

Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 809
Lid geworden op: 20/05/06 17:43
Locatie: Oostzaan

Ongelezen berichtdoor Buddy007 » 03/08/09 19:52

Ik vind het een beetje vreemd dat het pension geen loopse honden aanneemt in drukke periode. Wij (werk in een dierenpension) hebben eigenlijk altijd loopse honden, als dat van te voren word gemeld, is er niets aan de hand.
Misschien toch bij iemand van het forum logeren?
Groetjes Lisanne

Ansje

Ongelezen berichtdoor Ansje » 03/08/09 21:51

We hebben een oplossing!!! :applaus:

Vandaag gebeld naar Dierdorado, en daar hadden ze nog een plekje voor Bo. Gelijk afgesproken, dus dat is ook weer opgelost! :eausadance:
Bij het andere hondenhotel nemen ze normaal wel loopse honden aan, maar in de drukke periode hebben ze geen extra hokken om loopse honden apart te houden... Tenminste, dat was de reden die wij doorkregen :wink:

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedenken! Echt top dat er gelijk zoveel mogelijk is! Goed om te onthouden voor een volgende keer! :)


Terug naar “Op vakantie met je hond”