Kerst in de Ardennen

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Hendriek

Kerst in de Ardennen

Ongelezen berichtdoor Hendriek » 20/09/09 08:09

Ben benieuwd of er iemand campeerervaringen heeft in de Ardennen, en dan wel op camping Petite Suisse. http://www.petitesuisse.be/nl/

Dit jaar valt de Kerst perfect voor ons, vrijdag/zaterdag. En dan de zondag en maandag er aan vast plakken. Hebben we 4 dagen, heerlijk weg! Weg van de familieverplichtingen! ;-) Niet lullig bedoelt maar ff 'quality-time' zoals wij dat hier noemen. :smiley28:

swieppie

Ongelezen berichtdoor swieppie » 20/09/09 09:45

Prachtige camping, bedankt voor de site. Heb de link gelijk bij favorieten gezet. Oja, heb geen ervaring met deze camping.

debbieluna

Ongelezen berichtdoor debbieluna » 20/09/09 12:32

We zijn er geweest in oktober. er was toen niemand op de camping dus het was niet gezellig. We hebben rond gereden in de buurt om te kijken waar je leuk kon wandelen met je hond(los) maar we hebben toen niks kunnen vinden. We hadden een stacaravan gehuurd en die stond helemaal bovenaan en je moest helemaal beneden je hond uitlaten langs een weg. ik vond dat niet handig. het was een donkere weg. we hebben onze sleutel weer ingeleverd en zijn weer terug naar huis gegaan. :oops: maar misschien is het met de kerst wel wat drukker. het is wel een mooie omgeving maar ik vond het gewoon niks om met de auto 's avonds de hond uit te laten.

Hendriek

Ongelezen berichtdoor Hendriek » 20/09/09 22:18

Hè dat klinkt niet echt leuk....
En ja, of het met de Kerst drukker is, weet ik uiteraard ook niet.

Heb je toendertijd alleen naar de deze camping gekeken, van te voren, of had je ook nog andere campings op het oog?

debbieluna

Ongelezen berichtdoor debbieluna » 20/09/09 22:26

we hebben toen alleen naar deze camping gekeken omdat het een aanbieding was. we waren eerst een weekendje naar mierlo geweest en toen was de bedoeling nog 4 dagen hierheen.

Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 21/09/09 21:20

Ik heb geen ervaring met deze camping maar wij staan het hele jaar door met onze caravan op camping Aux Massotais dat is daar dichtbij. Juist met de kerst is het daar heel gezellig, grote kans op sneeuw/kou want je zit op 640 meter hoogte. Honden zijn daar meer dan welkom en je mag bij je caravan heerlijk de vuurkorf aansteken geweldig dus. Zeker voor de honden is het daar heerlijk als je er iets van wilt zien kijk dan eens bij één van mijn topics. Enne ik hoop dat wij aanstaand weekend weer richting Ardennen gaan heerlijk voor ons en zeker voor de honden 8)
Groetjes van Erna

Hendriek

Ongelezen berichtdoor Hendriek » 23/09/09 23:20

Klinkt gezellig maar het viel me op dat de camping aan een/de snelweg ligt. Klopt dit? :confused:

Miep
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09/01/08 18:19
Locatie: Betuwe

Ongelezen berichtdoor Miep » 24/09/09 11:44

Ja dat klopt daar heb je verder geen last van want je kunt aan de achterkant zo van de camping het bos in, maar als je meer wilt weten stuur me dan ff een PB :wink:
Groetjes van Erna


Terug naar “Op vakantie met je hond”